Re: uus Giulia

#152
:mrgreen:

4 aastat ja lõpuks midagi (tõsi küll- spekulatsioonid on jätkuvalt päevakohased, kuna peale QV midagi näidatud pole)

ja lühidalt siis see, mis siiani tulnud on

ca 79000.- masin mis võimaldab sõita nii, et vähe pole (vaadates Nordschleife aegu - selle raha eest ei ole võimalik kiiremini liikuda ja neljakesi autos ei ole üldse võimalik kiiremini liikuda :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#154
nagu juba öeldud- spekuleerime niikaua, kuni numbrid paigas on :mrgreen:

launch edition ja päris QV tulevad kindlasti erinevad (kuid mitte kapitaalselt). Ma ei välistaks seda, et launch teeb veel parema aja.

Praegu on teada kaks numbrit (510 ja 540) ja kaks aega (7,43 ja 7,39)- see, kas mõlemad on QV ajad või on üks LE aeg ei ole siiani kinnitatud (praegu on jätkuvalt ametlik jutt QV ajast 7,39... eeldaks, et see on tehtud päris QV-ga)

ehk siis paari kuu jooksul paistab ehk ka see, milline saab olema 2,2 diisel (hall, metallik) ja sealt saab juba tuletada kõiksugu vahepealseid kombinatsioone (kõige põnevamaks arvatavasti 1750 ja 2000 - 1750 on kindlasti R4 aga see, mis sealt edasi tuleb on juba natuke intrigeerivam)

Igatahes La meccanica delle emozioni :thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#156
Väike pettumus on, et juba praegu ei tulnud muudest mootoritest juttu. Enne näitust reklaamiti välja, et tuleb kogu info Giulia kohta. Noh tuli ka infot aga kokkuvõttes aint QV kohta ja seda ka mitte meeletult palju.

Positiivsest küljest selline ringi aeg tähendab, et tegemist on väga väga kiire autoga. :thumbup: Applaus Alfale, et nad alustasid auto ehitamist kiirema otsa autoga mitte aeglasemast otsast nagu tavaks. Tavakodanikudele teeb see ainult head meelt, sest kogu välja arendatud šassii jäikusest ja dünaamikast tulenev kiirus tõlgendub väga headeks ja kiireteks sõiduomadusteks ka nö "tava line-upile".

Minuarust hea näide on see sama M3. Jah see on hea benchmark näitamaks mida suudetakse ja nii nagu on M3 kõige-kõigem on ka QV kõige-kõigem ja tegelikkuses on see väga nišši/ringraja entusiasti teema ja enamus ajast suhteliselt pointless.

Kui numbrites võrrelda näiteks BMW M3e ja BMW 335i'd siis vahe kiiruse poolest ei ole üldsegi suur. Seda enam, et igapäevasel argipäeva tänavasõidul on pea võimatu aru saada vahest (väljaarvatud kui M3l on optionitud keraamilised pidurikettad, siis nad ringraja väliselt on koguaeg liiga külmad ja ainult kägisevad :D ). AGA milleni ma tahan jõuda on see, et auto ülalpidamiskuludes ja varuosade hindades on MÄE KÕRGUNE vahe. Kuna M3l pole tehniliste lahenduste poolest kokku hoitud siis on hooldamine/varusad väga kallid ja osad vajavad erihoolt. 335i on samas nagu tavaline auto ja kulud ka tavalised kuid 95% kogu sõitmise ajast on sama kiire kui M3.

Ehk siis ma usun, et täpselt sama paralleeli saab arvatavasti ka Alfaga tõmmata ning hinna poolest mõistlik ja kulude poolest entusiasti sõbralikum mootor asub seal kuskil vahepeal.. Uuena vast Giuliast praegu jõud üle ei käi praegu aga mõne aasta pärast järelturul on arvatavasti see vahepealne bensukas see mida mina jahtima kavatsen hakata...

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#157
.... Tulevikule mõeldes. Huvitav, kui lollikindlaid lahendusi on kasutatud elektri süsteemis.
Kas parktule pirni läbi piledes hakkab auto veateadet andma ja ei tööta korralikult? Mõni auto on selline ...
Või, kas kõiki veateateid peab esindusse kustutama minema ...
Või, kas tulede lüliti klemmid kärssavad läbi ...
Kui kaua kestab sillamajandus ...
Ja, kui kaua hammasrihm ... Me ju mäletame probleeme TS mootoritega ...
Seitsekümmend Viis

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#159
:hi:

köh... millegipärast olen umes 100% kindel, et tegemist on kettidega mootoriga

veateated on kindlasti 100% esinduse teema (kõigil uutel masinatel on- küsimus pigem on selles, et kas need teated tekivad ja kaovad sarnaselt "vanematele" masinatele või ei ole nendega enam üle pingutatud). Siiski julgeks arvata, et elektrisüsteemis mingit tagasiminekut toimunud ei ole (kui just Audit šnitti pole võetud) ja asjad töötaavd enamvähem mõistlikult :-D


Klemmide probleemi ei usu, sillamajanduse osas panustaks sellele, et kestab paremini, kui 159 (umbes samahästi, kui 3xx) ja sillatükid on karbiga komplektis (s.t. vahetatakse kõik korraga).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#160
ts kirjutas::hi:
Klemmide probleemi ei usu, sillamajanduse osas panustaks sellele, et kestab paremini, kui 159 (umbes samahästi, kui 3xx) ja sillatükid on karbiga komplektis (s.t. vahetatakse kõik korraga).
ja ilmselt vahetatakse ÖKO ja SÄÄSTU ajastul ühe puksi / sarniiri pärast ka mõned kilod kaaluvad õõtsad ... :twisted:
See vist enamikel tootjatel nii sätitud. (Qashqail tuleb rooliotsa kuludes terve roolilatt vahetada - milline loodus säästmise :hi: )
kuigi Tesla sillamajandust vaadates saab seal kõiki pukse ka eraldi vahetada ...
Seitsekümmend Viis

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#162
:hi:

tilkus päevake tagasi natuke inffi jälle (kes teab, kas on tõsi või mitte):
1750TBi suurusjärgus 170kw
2000TBi vahemikus 200-240kw (arvatavasti kahes seades)
2,2 Tdi- 110kw ja ca 150kW
3,0 V6 tdi 200- 240kW (kuhugi sinna vahele)

Sellest järeldades- võibolla tuleb 2,9 bTbi ka madalamas forsseeringus (kuhugi 300 kW ringi), kuid kuna vabalthingavate kohta infot/spekulatsioone pole (siis, kui üldse midagi tuleb, siis panustaks 2,0 R4 ca 110-130kW "ökoklassi" ), siis võiks eeldada, et alfa ei hakka 2,9 mootorilt turbiine maha kakkuma ja mootorist kuhugi 180kW juurde timmima (mootori kohandamine läheb arvatavasti kallimaks, kui olemasolevale uue mootorikatte tegemine ja rõhuga nikerdamine)

Praeguseks on üpris kindel ka see, et 6C tuleb tulevikus (arvatavasti 540-550hj) ja 952 omale 8 silindrilist mootorit ei saa
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: New Alfa Romeo Sedan arrives in June 2015

#164
ts'i poolt pakutu on arvatavasti tõele väga lähedal...

Alfal on ju 1,4 125kw(170 hp) mootor pikalt olnud ning nüüd uusima info kohaselt minu arust nügitakse 180hp peale(134kw) praegustes Giuliettades mida VÕIKS pakkuda nö "entry level" variandina.

Samas see 1,4 mootor on iidne Fiati mootor mida tegelikult ei tahaks näha Giulial, sest kõigel muul mis Giulial tuleb ei ole Fiatiga seost. Loodaks, et äkki nad ikkagi pakuvad 1750 TBid mingis madalamas tuuningastmes kui 177kw(240hp). 1,7 TBI 240hp oleks küll teadaolevatest kõige nõrgem mootor aga hetkel on fakt see et 1,4 tonni kaaluva esiveolise Giulietta viib 1750TBi 0-100ni 6,0 sekundiga. Seega 100kg raskema ja tagaveolise Giulia 0-100ni aeg oleks kuskil 6,5-6,9s kanti ja see ei karju just "entry level", see on pigem endiselt "kuradi nobe auto".
cron