räägivad sellist juttu, et Giulia SW jääb ära (selle asemele tuleb nüüd Stelvio, millele järgneb Alfetta, millele järgneb kaks maasturilaadset toodet ning umbes siis peaks tulema ka 2 spetsiaalautot ja veidi murdu veel - seda siis 2020 aastaks).
Aga teemasse- käidud, nähtud, natuke sõidetud...
ja üldiselt ei kommenteeriks enne, kui seda punasena näha on saanud. Piloti testauto on veidi ebaõnnestunud värvi (vist). Muidu võiks võrrelda praegu tootmsies oleva 3 seeria bmw-ga, kasutades samu sõnu nagu A4 võrdlemisel 156-ga....
ehk siis oluliselt parem
Lõpuks ometi ... ja tasus täielikult ootamist
natuke irinat kah- väliskuju võiks siiski olla natuke midagi enamat (nii väikse auto puhul mõjub esiosa kuidagi ebaproportsionaalselt raskena küljejoone suhtes- näeb küll hea välja aga... oleKS läinud töösse sirge joonega tagauksed peidetud linkidega ning kroomitud esiuste lingid, siis oleks vabalt ideaalne auto)
Ruumi osas täpselt nagu 156 (ainult, et pagass on veidi sügavam), isteasendi osas e perfecto, juhtimise osas - kuigi võimendi on nagu uutel autodel ikka, siis on vahelduseks hea tunda, kuidas rattad on rooliga ühendatud (ei tundunud ülevõimendatud ega midagi- jummala loogiline ), kasti osas - ei kommenteeriks hea meelega (paljulubav küll aga ikkagi automaat, kuigi mootoriga tegi jube head koostööd), mootori osas - pole midagi paha öelda peale selle, et seistes uks lahti oli lärm natuke palju (mis on jällegi kõigi diislite probleem)
kokkuvõtteks 9.5/10 (võiks olla natuke rohkem jaburdusi, nagu Alfadele alati on kombeks olnud)