Uus esindus United Motorsis

#1
Sai siis ka reedel sõidetud vanast salongist uude!
Esimene mulje!
Huvitav kas tänapäeval ongi nii et FCA Groupi autosid võib müüa suvalises kaupluse nurgas. Silmajärgi 100...120m2 ala kus müüakse kahte brändi 3 Alfat ja 2 Jeepi (OK sisse ei läinud vbl on kuskil nurgataga veel midagi :) )
Ülevõtmisega läks vist jube kiireks :) ainus "Brändimine" on logod hoone küljes!
Kindlasti ei kajastu see kokkuhoid auto hinnas!

Edit: tavaliselt on brändidel kaasas paksud raamatud alates ruumis min suurusest koos siseviimistlusmaterjalidega (ka firmad millest neid osta tuleb) lõpetades, kus kohas mingi vidin peab asuma ....
Viimati muutis spark, 06 Okt 2019, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Seitsekümmend Viis

Re: Uus esindus United Motorsis

#2
Tegelikult muidugi UM- salongi põrand ei ole ka väga hästi automyygiks kujundatud (peetri um on algselt peale planeeritud pigem teeninduse ja teise tingi autode jaoks - remondiruumi on olulislet rohkem, kui myygisalongi - aga kui neil nyyd kaks brändi on, siis vast tehakse ka muudatused :) )

Salongi osas muidugi on enamus esindusi kuidagi ruumikitsikustes
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Uus esindus United Motorsis

#3
Minu peamine mure selle esinduse vahetumisega oli auto hooldusajalugu. Nagu selgus, ei saanud PM ja UM omavahel kokkuleppele autode hooldusajaloo osas, mina igal juhul palusin PM'il nende viimasel päeval minule minu auto ajaloo meili aadressile saata. Mida nad lubasid teha. Ning mida ma siiani saanud ei ole.. Now I wonder kas ma kunagi seda ka saan. Ikka jama küll, kui sinu auto ajaloost mingi osa lihtsalt sedaviisi kaduma läheb.

Olen PM'i teenuseid kasutanud mitmeid aastaid ja kunagi ei olnud nendega probleeme, see on esimene kord, kui sedaviisi alt mindud.

Re: Uus esindus United Motorsis

#5
pmst on hooldusajaloo hoidmine ettevõtteti erinev. UM kasutab teist DMS-i, kui PM ning DMS-ide vaheline liides ühekordse ajaloo ületoomise osas on meeletult kulukas.

Siin tuleb UM-ile tuhka raputada, kuna ajaloo ülevõtmine peaks olema ennekõike nende huvides. PM-ist ajaloo saamise probleem võis seisneda selles, et neil pandi DMS lihtsalt kinni enne, kui nad ekspordi said tehtud (edasi peaks olema küsimus puhtalt maaletooja ja tootja omavahelises kokkuleppes).

Tehas muuseas ei tohi enam dikteerida kasutatavat tarkvara (suur muudatus seoses diilerite ja autofirmade segamise nõudega pikka aega tagasi) ning seetõttu on kogu auto hooldusajalugu vaid diileri enda süsteemis (kui see ei ole liidestatud tehasega). Garantiitööd on kõik ka tehasesüsteemides olemas, tahavpärane hooldus on asi, mis tõesti kaduma läheb.
Tegelikult ma olen normaalne....
cron