Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#18
:icon_eh:
alfanatico kirjutas:vaatab pm-i palun :icon_hi:
ma luban, et kui see tõesti on ennesõjaaegne Alfa ning Sa selle sisse ampsad, siis saad alles teada, mida tähendab restaureerimine :mrgreen:

ja ühtlasi luban ka seda, et lähen ametlikult kadedusest lõhki :icon_thumbup:

6C2500 on väga vähetõenäoline :wink: ainsad 6C2500-d mida sõjaeelsel perioodil kokku jõuti panna on mõnikümmend Sport touring berlinetta't, mõned supersport corsa'd (millede ostmiseks vajalikku sendikuhilat arvatavasti sel hetkel siin ei olnud)
lisaks siis väike hulk Coloniale-sid (kokku tehti colonialesid 152 tk vahemikus 39-42 ning need siia rindele jõuda ei saanud)

teoreetiliselt on muidugi võimalus, et see sõiduk on siia sattunud kuskilt teistpidi kõverat rada pidi peale sõda (mõne asjamehe garaazist koos võidukate vägedega vms)

Pilti kah:

Selline on Touring (nimigi ütleb kuskohast):
Pilt
või siis Berlinetta Castagna'lt (umbes 25 ühikut):
Pilt

supersport (75 tk)

Pilt
Supersport Corsa
Pilt

ning Coloniale (152tk):
Pilt
ja veel mingi hulk cabrioid:

näiteks selline Farina
Pilt
või siis selline Wolfblauen:
Pilt


või siis selline Tüscher šveitsist:
Pilt
Või Graber:
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#20
:icon_hi:

sry my bad:

:roll:

PEALESÕJAAEGNE 6C2500 on veidi veel ebatõenäolisem (sry about zät-> aga kuna NL piirid olid kinni, siis on ülimalt vähetõenäoline, et mingi suvaline parteitegelane oleks olnud võimeline omale mõne sellise muretsema... UNLESS sai Breznev selle togliatti ehitamsie käigus kingiks või midagi-> tegelikult siis on ju asi selline, et 6C-d läksid koheselt kollektsioonidesse laiali...)

aga teeme siis kiire ülevaate ka pealesõjaaegsetest mudelitest/keredest:

Kuulsaim on kahtlemata Freccia D'oro
Pilt
Pilt
ning Villa D'estate
Pilt
koos oma cabriotega:
Villa d'estate
Pilt

aga olulisel kohal on ka berlina
Pilt

ning loomulikult farinate loming:

Pinin Farinalt siis kuulsaimad kered:
Pilt
ning loomulikult nelja tulega coupe 2500 SS põhjal
Pilt
Rääkimata siis "aerost" (tegelikult küll sõijaaegsest ajast aga who cares):
Pilt
ja ega ka Stabilimenti eriti alla jäänud...
Pilt
ja muidugi-> erikohal:
Pilt
hoolimata sellest, et see on siis korra juba figureerinud :wink:

ja oli ka (üpriski kole) Ghia versioon 2500 SS-ist
Pilt
Tääkimata siis esimesest gran turismost (esimene GT põhjatähisega Alfa-> üllataval kombel ei suuda sellest ilusamat pilti leida)
Pilt
ning tubolare:
Pilt

kuigi tegelikult oli 6C variante veel meeltult läheb eriauhind 8) 8) 8) siia:

6C2500 Competiotone :wink:
Pilt

6C 3000 on juba teine teema:
Pilt
Pilt

Ah jaa-> enne unustasin tõenäoliselt ilusaima 6C ennesõjaajast :oops:
Pilt
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#22
sai vist eila natuke liiga palju õli tulle lisatud, täna võtsin selle vana alfa omanikul nööbist kinni ja ta tunnistas kätt googlil hoides ülesse, et omab hoopis tavalist massiautot ehk 2600, mis näeb valja analoogne
Pilt
seega tekitasin tavalise rahva alfaga vist liiga palju elevust

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#23
:icon_hi:

kütame otse teemasse :oops:

ega 2600 Sprint (Bertonelt loomulikult :wink: ) ei jäta asja ikka rahulikumaks

sedaane ~2000 (koos mõnekümne OSI ga ) :icon_thumbup:
Spidereid ~2230 :icon_thumbup:
Sprinte ~7000 (koos ~70 zagatoga) :icon_thumbup:

seega kokku ~11000 sõidukit 7 aasta jooksul :roll:

"massiauto" :mrgreen: ja jah...

ah mis seal ikka- mootor on siis ridakuus 2584 mm3,Berlinal 130hj ning sprint ja spideri peal 145
ja pilti kah:
Sprint zagato
Pilt
2600 Spider
Pilt
Berlina
Pilt
OSI berlina
Pilt


eriti palju erikeresid sellele ei loodud, kuna :roll: mis seal salata kõigil kerestajatel olid käed jalad täis 1900 ning hiljem juba Giulietta&Giuliaga
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#25
ma luban, et kui see tõesti on ennesõjaaegne Alfa ning Sa selle sisse ampsad, siis saad alles teada, mida tähendab restaureerimine
...tunnistan ausalt, et mind huvitavad alfad alates 60 aastatest...vanemad on liighinnalised muuseumieksponaadid, mulle meeldib nendega sõita ikka, mingi sõjaaegse raripaadiga ei saa, ei oska, ei taha ei julge jne sõita, pole minu teema... inult juhul kui mõni mädanemisest päästa, kui saatus ette mängib patsiendi :icon_hi:

ps... aga teemasse, siis hästi, et teema õnnelikult lõppes ja tegemist "kõigest tühise" 2600 sprindiga :icon_clap:

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#26
supp kirjutas:no eks see oli väikese irooniaga õeldud, aga samas sai nädalapäevad tagasi nokitud meie maal ühte teist sama ajastu itaalia cupeed mida toodeti veidi üle 400saja ning omanikul oli teine doonoriks kõrval :icon_crazy:
Rohkem nagu itallaste 400-500 tootmisühikuga sama ajastu maist kupeed hetkel ei meenu, kui Fulvia SZ :?: ning Abarthi poolt Fiat 850 põhjale ehitatud OT1000/2000
Pilt
OT 1000
Pilt
OT2000
Pilt
Pilt
ja muidugi mittemaiset päritolu ka tipo 112 ehk Maserati mexico
Pilt
ülejäänud selle aja maseratid said kas alla 100 või siis üle 1000

sama ka Ferraridega... ainus, mis enamvähem sinnakanti läheks on 365 quattroposti (ehk siis 400 seeria eelkäia)

ning lambodega lugu sama :roll:

ootame huviga :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#27
maserati-ga oli tegu (küll mitte sellega mis pildil vaid sebring), kel muidugi huvi siis minu garaazis saab mõlema ülal toodud fiat 850-ne (nii sedaan kui coupe, tõsi küll mitte abarth vaid tavalisi) projekte vaadata. aga noh, mis seal salata, itaalias tehti vanasti väga huvitavaid asju,isegi massidele

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#28
supp kirjutas:itaalias tehti vanasti väga huvitavaid asju,isegi massidele
:icon_wtf:

kas kuskil on veel midagi nii huvitavat tehtud kunagi :roll:

aga sebring lõpetati veidi üle 600 siiski :icon_think: või eksin , kui ütlen, kriips alla 400 esimese seeria toodetud autot :? pluss umbes 300 teise seeria oma :|

BTW- jutt ei maksa :lol: pildid maksavad... Tegelikult: ts@ :icon_censored: selle ajastu maseratifänn (101 ja 102 ning 106 on kuidagi mannetud selles võrdluses :arrow: v.a. erikered afkoorss...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#30
8)

1962-65 toodetud Sebring (ehk siis 3500GT S) :icon_thumbup:

keda huvitab, siis mootor oli neil 3,5liitrine twin cam rida kuus, mille 220hj-saavutamiseks kasutati vana head meetodit :mrgreen: Twin Spark konfiguratsiooni :icon_thumbup:

Pildil küll pritseversioon aga siiski :icon_thumbup:
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....
cron