Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#46
Slicer kirjutas:Kas ma ütlesin midagi valesti? Kui jutt oli sellest 6C'st mis pildil, siis ilma mootorita on selle auto väärtus ju sisuliselt olematu (minu jaoks küll) :icon_shifty:
"ennesõjaaegsetega" käivad asjad vähe teise loogikaga, mis meile, eemaltvaatajatele võib tunduda väga veider :)
selle auto väärtus on metsik paidevei :wink:

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#47
See ongi kummaline, et lagunenud autot hinnatakse nii kõrgelt. Ma olen täiesti päri, et kui on originaalne ja terviklikult säilinud enne sõjaaegne auto, mis on lihtsalt seisnud ja väga heas korras- kõik jupid on küljes ja tehase originaalid. Sellel on ajastu väärtus olemas, kuid kui leida mingi raam, millele siis lüüakse 21 sajandi plekk peale ja ka mootor tehakse 21 sajandil, siis auto võib ju pealt näha originaalne, kuid see Originaalsus on kadunud mille eest maksta nii palju. Ainuke erand on siis kui saad tervikliku originaalkere ja originaal mootori kuskilt ja paned kokku. Seljuhul olen nõus, et võib ju maksta metsikult.

Muidu on ju tegemist replicaga, mis ei tohiks küll nüüd sama hinda maksta.

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#49
Zagato kergkerega, kompressoriga ning dokumenteeritud täisajalooga "tehasekorras" 6C1750 maksab suurusjärgus 1M eurot

Kuna ülal pildil on GS kere, mille ajalugu on teada aastast 1946, siis ma arvan, et see ei maksa hetkel "midagi " :mrgreen:

Kui aga peaks välja tulema, et mootor ja matching numbrid on olemas ning esimene omanik leitakse üles, siis .... :icon_censored: maksab see enamvähem 0,7M kanti hoolimata sellest kas ta on restaureeritud või mitte :sherlock:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?

#51
paar sõna siis 6C loogikast:

Iga auto on tegelikult arvel (umbes nagu Ferraridegagi) - kui autol on kadunud kerenumber või vahetatud mootor, moderniseritud pidureid ja vedrustust toitesüteemi vms, siis hoolimata sellest, kas masin on sõidu/ralli vms korras või mitte jääb selle maksimumnumbriks suurusjärk 50 tuh eurot.

Sealt edasi on lihtne- kui numbrid on alles, ülekerestatud ei ole ning ajalugu on teada alates teisest maailmasõjast maksab see korrasolevana umbes 10 korda enam (hoolimata seisukorrast)- kui auto tootmisest, siis muutub auto veel veidi kallimaks.
Kui aga on teada täisajalugu, auto on varustatud täielikult õigete juppidega siis võib selle eest teoreetiliselt ka milli saada (kui tegu on näiteks SS-iga).
Üldloogika kehtib muidugi ka teiste ennesõjaaegsete autode kohta.

Nimelt auto ajalugu käib kaasas koos enamvähem komplektse kerega (uksed, armatuur, kellad, kapott jms) kui sellele on olemas ka õige numbriga mootoriplokk, siis läheb ("oma" restaureerimistöökojas imesid tehes) kogu veermiku ja mootori osas ülejäänu taastamine/ehitamine (isegi küünega metalli kaapides) maksma kõige rohkem 0,1M eurot.

Seega- kui tahad saada omale 6C 1750 GS-i on selleks vaja ühte 257-st (vist oli) kerest. Kui ideaalkorras täisajalooga (huvitava ajalooga- s.t. pea eranditult ka trofeesid jms) auto maksab 1mill, siis ilma ajaloota masin on käsitletav replicana (umbes nagu Alfa Quattroruote).

Seega on vaja osta hästi odavalt kere ... ja hakata maa alt ja maa pealt sellele ajalugu otsima :mrgreen: muidu on ju auto kasutu.

Ja veel- mitmetes euromiljonites mõõdetakse 8C tähistusega masinaid.
Tegelikult ma olen normaalne....
cron