PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#136
bnd kirjutas:Ütleks, et see valge värv teeb masina tõesti õudsaks.

Aga näiteks 1750 TBi, värviks Alfa Rosso ja 18'' viie hobuserauaga jalanõu ka all.
Pilt
Hind siis siiski ka 30 000 EUR alates. Aga suht samasse auku nagu GOLF GTI... :)

Aga samas võib ju ka 170 hobusega 1,4 mootoriga "leppida" saab vähe soodsamalt,
Minu maitse järgi on küll ikka vägagi ägeda kaunitariga tegemist. 2011 siis veel topeltsiduriga käigukast ka tulemas...


http://www.alfaromeo.com/carconfigurato ... dex.html#2 siit saab natuke mängida erineva varustuse ja välimusega
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#139
need tumedad värvid kuidagi "tapavad" selle pisut koleda ja "emase" esiotsa ära, ehk lõpetavad esilaterna kuidagi konkreetsemalt
eiotsa ma võrdleks pisut "nässu läinud ilu opiga" http://www.kroonika.ee/img/ak/9/952d4e1c3327140.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (meelega ei lisand ühe naise pilti)
selle autopuhul tundub, et kogu disainerite aur on taguotsa pele läinud, tavaliselt on ikka vastupidi - eriti prantslastel
Seitsekümmend Viis

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#140
spark kirjutas:selle autopuhul tundub, et kogu disainerite aur on taguotsa pele läinud, tavaliselt on ikka vastupidi - eriti prantslastel
:icon_think:

eks see sõltub kumbapidi teised liiklejad autot näevad :captain:

kui peeglist, siis on tähtis, et "nina" oleks esteetiline, kui esiklaasist, siis peaks "tagumik" vormis olema :mrgreen:

[quote]eiotsa ma võrdleks pisut "nässu läinud ilu opiga[/quote]
EDIT: üks kahest ... kas mina olen ajast maha jäänud või on Sul mingid huvitavad hobid- mina igatahes ei tea, kuidas selliseid koledaid loomapilte leida
Tegelikult ma olen normaalne....

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#141
spark kirjutas:eiotsa ma võrdleks pisut "nässu läinud ilu opiga" http://www.kroonika.ee/img/ak/9/952d4e1c3327140.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (meelega ei lisand ühe naise pilti)
sl

vot Marco lõuajoonega ma võrdlust ei oleks osanud oodata.... :butt:

eks maitse üle pidavat rohkem kaklus käima kui vaidlus aga mulle meeldib ta nii punase, musta kui valgena. Loodetavasti tekitavad sõiduomadused vähem kaklusi kui välimus....
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#142
et natuke teemasse tagasi minna siis... VÄHEMALT ei ole kärss nii esiletõusev, kui spypiltidel :icon_thumbup:

ja kõigi nurkade alt, kus esituled ei paista tundub auto väga :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

IMHO on see esiots umbes sama sobiv nagu :icon_think: verivorst ja hapukapsas bruschetta'l
:mrgreen:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
passione kirjutas:
spark kirjutas:eiotsa ma võrdleks pisut "nässu läinud ilu opiga" http://www.kroonika.ee/img/ak/9/952d4e1c3327140.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (meelega ei lisand ühe naise pilti)
sl

vot Marco lõuajoonega ma võrdlust ei oleks osanud oodata....
:icon_wtf: :icon_wtf: :icon_wtf:

[note to myself] loe kroonikat, siis saad edaspidi aru, kui autodest jutt käib [/note to myself]
Tegelikult ma olen normaalne....

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#143
Tuginedes TS varasematele väljaütlemistele, siis alfa romeo ei ole iial osanud ühtegi päris kiiret seeriaautot ehitada - seega kas aur on vale otsa peale läinud ehk disainistuudios? Peaks ta ju ikka rohkem kaasliikljetel peeglis jõlkuma, kui tagaotsa näidata suutma...


(ootan huviga ts vastust mis lause iluks pöörab).
:icon_roll:

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#144
alfagirl kirjutas:
E.T. kirjutas:156 ja 147 tegid müüginumbreid omal ajal veidi - ilmselt tänu AASTA AUTO tiitlile 1998... (ja 147 tiitel ei meenu)...
disain oli ka oma aja kohta eeskujulik...
btw.. alfal on tiitleid omajagu juba.. paljusid te peast teate ja palju neid tegelikult on? :icon_problem:


ei tea eriti peast - ning ega ei langeta ka oma ostuotsuseid reeglina tiitlite järele

seega

who cares
:icon_roll:




alfanatico kirjutas:mina tean seda tiitlit, et "alfa romeo, kõige lagunevam auto eestis" hõk-hõk-hõk :lol: oih :icon_silent: :icon_silent: :icon_silent: ...atta-atta, plaks plaks, paha poiss :oops: :oops: :oops:

Nagu BND on öelnud, sina oled oma alfadega ikka päris pange pannud... ostad selliseid raipeid mis on ussit puretud ja peab KOHE alustama kapremondiga.
:icon_clap:

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#145
E.T. kirjutas:Tuginedes TS varasematele väljaütlemistele, siis alfa romeo ei ole iial osanud ühtegi päris kiiret seeriaautot ehitada :icon_roll:
Pole kunagi öelnud, et ei osata -meenutaks korra vanu häid aegu koos vanade heade autodega (GTV tipud, Montreal, giulietta SS, 105 GTA jne rääkimata siis 8c -st mis oli maailma kiireim tänavasõiduauto- ja sel ajal ka sisuliselt seeriatootmises) :wink:
lihtsalt peale fiati käpa alla minekut ei ole lubatud :D (ehk siis jätkuvalt kripeldavad hingel need mootorid, mis autodele paigaldamata jäid mmmm... 3,0V6BT)

ja taustsüsteemi vaadates (90+% teedel liikuvatest autodest) on 1750TBi ikka püha püss küll :wink:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

selgituseks- päris kiire seeriaauto hakkab kuskil 5.5sek 100-ni piirist :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#147
:icon_hi:

kuna MiTo teemat ei leidnud, siis köhatan siia :roll:

olles täna MiTo'ga veidi lähemalt tutvust teinud... ootan Giulietta't juba väga väga väga suure huviga :twisted:

kuigi ma ei ole algusest saati eriti MiTo pooldaja olnud, siis ... TEGELIKULT on tegemist ikkagi hämmastava autoga :icon_angel: norida kutsikailme üle ju võib aga sisse istudes saab siiski selle õige tunde kätte.
AGA natuke emotsioone veel->

mis on muidugi eriti hämmastav on see DNA süsteem (kuna see igakordselt reseti teeb, siis tanklast minema sõites oli tunne nagu oleks käsipidur peale jäänud :mrgreen: - maanteel möödasõidukatse oli üldiselt huvitav... aga isegi mitte võimatu). kes kurat küll ostab omale erksa auto ja siis sõidab sellega vaikimisi nagu vanaema. D reziim on võrratu- pedaalitunnetus on hämmastav, iga liigutus toob kaasa reaktsiooni; samas kui N nudib ära pedaalitunnetuse (maanteel on peaaegu hea- kuna pedaal võtab alles poole pealt ning turbo kolib selleks hetkeks vist lausa pakki ja pagassi ära siis on hea kiirust hoida.) A reziimi katsetamiseks sai enne kiirendamise lõppu kannatus otsa (ja läks D peale tagasi)

Auto on nagu teele liimitud- tõsimeeli tekkis küsimus, et kas enne hakkaks auto hüppama või läheks ümber (tunde järgi pakuks, et läheks 100-ga 90kraadises kurvis mitte ümber ega otse vaid ... mööda teed edasi)
käiguvahetus käib intuitiivselt (hoolimata 6k kastist ei tekkinud kordagi probleemi sellega, et ei teaks, mis käik on sees või mida lülitada)- häbi tunnistada, et tegin ka pisikese katsetuse tõsise kiirendusega (1-4 käik ) ning puhtalt hääle ja tunnetuse kaudu oli käiguvahetus palju "õigem" kui spidot vaadates :wink:
istmetele annaks 9 punkti 10-st (käetugi võiks ikkagi keskel olla ja ka seljatagune võiks veidikene pehmem olla)

nunnumeeter tiksus samuti hoolega (pole veel näinud nii palju pilke uuele autole järele saadetavat)

kokkuvõtteks-> soovitaks kõigil, kellel vähegi võimalik selle autoga lähemalt tutvust teha :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#148
:icon_thumbup:

Lausa lust lugeda midagi nii positiivset. Kusjuures mida aeg edasi seda rohkem palju noritud välimus hakkab silmale kena tundunma ja nagu britid ütlevad makes surtain amount of sense
Pilt
Eriti kui veel Quadrifoglio Verde siia jõuab on tegemist ikka väga tõsiseltvõetava SÕIDUautoga.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#149
::itpnt::

155 kõrval muidugi näeb MiTo jätkuvalt välja nagu pool mahtuniversaali (my god- vanasti olid väikeautod ikka väikeautod, mitte nagu praegu... on küll suhteliselt väikesed aga tunduvad suured- ja tegelikult on kah) ja tegelikult mida rohkem sellele mõelda, seda paremini tegelikult on kogu see 1,4TB kompott MiTo juures õnnestunud :roll:

alles 164 rooli istudes märkasin tegelikult seda, kui kokku ma suutsin selle lühikese ajaga kutsunäolise putukaga kokku kasvada (oma autoga taasharjumine võttis esmakordselt nii pikalt aega)
Tegelikult ma olen normaalne....

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#150
mina arvan isiklikult et MiTo on oma ajast ees - mida rohkem aega mööda läheb seda paremaks ta muutub (ja need imetlevad pilgud ei ole mitte kuskile kadunud).
ma mäletan väga hästi kui TopGearis näidati MiTo pilti (ma ei olnud selleks hetkeks kordagi Alfaga sõitnud veel) - ja see pagana MiTo tundus fugly..

täna.. ooh.jaah. :icon_roll:

laenasin oma kullakest RatRace tiimile kaheks nädalaks. samal päeval kui ta tagasi sain viisin ühe osalise esindusest linna - panin D sisse, käik sisse ja pedal-to-the-metal... tüüp tegi suured silmad.. et kas SEE auto suudab teha SELLISEID asju :icon_wtf:


yes.i. love.
cron