2uettottanta

#31
Slicer kirjutas::D Sinna kurvi lähen ma järgmiseks ainult tankiga :grandpa:
Ok ok, et mitte öelda never, sest tankiga sõitmine sellise mulje jätab... kellel seda ikka siin leidub :p
Siis võibolla mõne konservikarbiga proovin kunagi oskusi veel lihvida :twisted:

2uettottanta

#32
Roadster ei ole juba loomult sportmasin - yksk6ik kui ideaalseks on viimistletud vedrustus ja kui suur mootor sinna pandud on.

Lyhidalt- roadsteri saab teha ytlemata v6imekaks (rz nt) aga oma olemuselt on siiski tegu n.n. eputamisautoga

M6tle korraks sellele, mis Sul seal kurvis oleks ilma katuseta autoga juhtunud
Tegelikult ma olen normaalne....

2uettottanta

#33
Ma ütleks, et roadsterid võivad olla nii sportautod, superautod kui ka hyperautod. Heaks näiteks on Zonda F, Lamborgini Superleggera Spyder ning Alfa 8C Spyder . Kui terve kere on tehtud carbonist siis ei mõjuta kere jäikust see katuse puudumin vist üldse.

2uettottanta

#34
Saab 95 Aero-st aeglasem 8C on küll pigem showoff mitte super, hyper vms muul moel väga kiire sõitmise auto! (zondaga nõus, ultraleggeraga ka). Super ja hüperautode tabeli leiad http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

Carbon kerepaneelid ei ole mingi tugevusgarantii või argument iseenesest, selleks on ikka monokokk või raam selle carbon kooriku all.

Lahtise seeriatoodangu autoga ei lase teid keegi enne rajale, kui pole kaltsukatus üleval... üldises plaanis on pea alaspidi mätaste peal liugu lastes siiski etem omada õhukest plekk vms materjalist koorikut pea kohal, mis kaitseb paremini salongi poriga täitumise eest kui kalts.

füürer palub teema juurde tagasi tulla... milleks on 2uettottanta!

2uettottanta

#35
kas ei ole seal TG saates korduvalt selgeks tehtud, et kõige kiirem ei ole alati kõige lahedam? kõige lahedam on kõige lahedam, isegi kui see on kõige aeglasem kiirete hulgas, eksju... 8C ja Saab kõrvuti panna, võtab kergelt köhatama, hea võrdlus... ma olen kindel, et kui see tuettiaontantantoanta valmis saab on see paljudest omas klassis aeglasem... aga see on nagu kergejõustikus, kui vaatad neid tibisid finaaljooksus, ilusad ei võida kunagi, aga ikka elad neile kaasa, see kole sakslane võib seal ees higistada palju tahab :lol: ...teemas, igati :icon_clap:

2uettottanta

#37
2tonta ilu ei vaja tegelikkuses ka erilist kiirust ju - kulged väärikalt katus maas imetlevate pilkude all urbnistlikus dzunglis :)


kiirusest olulisem on siinkohal auto hääl - uinuva tiigrina lõrisev heli oleks omal kohal, arusaadav vanakooli masin...
teine äärmus oleks täielik hääletus - vaid rehvide sahin, selline futuristlikult arusaamatu, mis autot üldse liigutab.

:icon_angel:

2uettottanta

#38
E.T. kirjutas:2tonta ilu ei vaja tegelikkuses ka erilist kiirust ju - kulged väärikalt katus maas imetlevate pilkude all urbnistlikus dzunglis :)
ega ei kujuta ette jah, et tartumntl 230ga sõidan, keegi paneb 250ga mööda ja ütlen, shjeeth, peab vist maha müüma duettu, aeglane raisk 8)
E.T. kirjutas:iirusest olulisem on siinkohal auto hääl - uinuva tiigrina lõrisev heli oleks omal kohal, arusaadav vanakooli masin... teine äärmus oleks täielik hääletus - vaid rehvide sahin, selline futuristlikult arusaamatu, mis autot üldse liigutab.
...olen ikka selle esimese versiooni poolt :D aga uuemad ajad näitavad teist trendi... sssssssshhhhhhhhh :?

2uettottanta

#39
Ma jätsin 3. optioni teadlikult mainimata - mingi väiksekubatuuriline (paremal juhul turbokas) eimidagiütleva hädise põrinaga... (see lihtsalt ei sobiks siia).

Läeh nüüd sõidan karistuseks nats külg ees raskekoelise neliveolisega...

2uettottanta

#40
E.T. kirjutas:Läeh nüüd sõidan karistuseks nats külg ees raskekoelise neliveolisega...
kle see natsijutt teeb juba murelikuks, alguses see avatar ja nüüd juba külg ees? minuaruts oli sul ka kerge vurr viimati kui garaazhi sõitsid? oli? :icon_think:

2uettottanta

#41
Pole 2tontaga sõitnud garaazi ... (kurbusenoodiga unistavas hääles)
:P

( nazivagonil on 4 talve sõitvad hiina lamellid... kui gaasiga üle doseerida, siis võtab ringi kl nats jah / aga ilmetu plämakana mõjuv nazivagon ei ole vast teema antud kontekstis -> WÄK )

2uettottanta

#42
E.T. kirjutas:Pole 2tontaga sõitnud garaazi ... (kurbusenoodiga unistavas hääles)
:P

( nazivagonil on 4 talve sõitvad hiina lamellid... kui gaasiga üle doseerida, siis võtab ringi kl nats jah / aga ilmetu plämakana mõjuv nazivagon ei ole vast teema antud kontekstis -> WÄK )
hiina talislick on alati mõnus püherdamiseks 8) ...oma brera haka7 on vastikult haakuv
talv ja taliKUMM on õnneks siin õiges teemas, niiet jätkame :lol:

2uettottanta

#43
Haka7 ei paku pinget, siis ma ei saa üldse kuskil ratast ringi ega külge ette ju... (jõuetu auto sümptom)

sams isegi hiina talislikkidel on nazivagoni all rohkem pidamist kui enamusel üheveolistel... täna nimelt sõitsin 1mähkijaga millel tulitera talveKUMM - oh seda tühja kaapimist ja veojõutulukese rabistamist armatuuris... (seejuures mingi 1.2 v 1.4 olematu mahuga vabalthingav jõuetu mootor keeramas ainsat vedavat ratast)

teemasse tulles - 2 tontaga muidugi täie selge mõistuse juures olles talvel ei kõristaks ringi !!!
(lihtsalt kahju oleks lörtsida niivõrd õilsat masinat)

aga eks elu näitab, kas 2tonta jääb enda juurde või tehakse temast mingi kaheldava väärtusega chrysleromeo :)
[viimased saavutused romeo vabrikul on suht haledad silmale vaadata - mito (nutva koera näoga) / giulietta (pimbitud fiat - bravo vist ?) + teated, et järgmise alfa aluseks võetakse chrysleri põhi].

2uettottanta

#45
Aga palun :)
http://www.carbodydesign.com/archive/20 ... meo-brera/" onclick="window.open(this.href);return false;


Eriti lahe on see "Transmission" osa. Consept RWD, reaalsus FWD :lol:
Krt, oleks võinud ju ikka tagaveolise teha. Ei saa aru miks sellest asjast üle ei saada.
Muutuks palju ahvatlevamaks variandiks, eriti neile kes seni tagaveoliste sakslaste või usa rauaga sõidavad.
Viimati muutis Slicer, 08 Dets 2010, 16:22, muudetud 1 kord kokku.
cron