4C

#92
Mulle tundub, et 4C on üks nendest autodest, mis piltide peal ja videos tundub väga-väga ilus, aga siis kui seda reaalselt päriselus näha kukub lihtsalt karp läbi maa.

Alfa on tõsiselt hea asjaga hakkama saamas..kui vaadata ainult numbreid/andmeid paberil, siis see on juba tekitab judinad ja kui autot ennast veel näha siis... nojah. :icon_shocked:

Pole ühegi auto arengut vist nii pingsalt kunagi jälginud veel.

Ei jõua ära oodata, millal eestisse jõuab.

4C

#98
Ja ma ikka ei saa aru, miks AR oma lahedatele pillidele need uglyassshit veljed alla paneb. Need ümarate aukudega asjad ju imevad 156st alates. Milleks siis TI paketi veljed üldse välja mõeldi.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

4C

#99
Sest see on Alfa signatuur velje edasi arendus selle sama 33 Stradale järgi, millest 4C disainiks on inspiratsiooni võetud. Ning eks see ole suhteline, mulle näiteks väga meeldivad need veljed. Küll tumedam versioon nendest aga nad on kõikide autotootjate seas siiski täielikult unikaalsed ja eristavad Alfat.

Muidugi seal artiklis on kaaluga mööda pandud, 1200kg see auto ei ole. Hobusega pingutavad ka üle aga ainult hästi natuke.

4C

#100
zakalwe kirjutas:Ja ma ikka ei saa aru, miks AR oma lahedatele pillidele need uglyassshit veljed alla paneb. Need ümarate aukudega asjad ju imevad 156st alates. Milleks siis TI paketi veljed üldse välja mõeldi.
Mulle ka istuvad need ümmarguste aukudega veljed, meeldivad ka teistsugused, kuid selle 4C alla sobivad need justkui rusikas silma.

4C

#101
Slicer kirjutas:Mulle ka istuvad need ümmarguste aukudega veljed
+1
aga tahaks rohkem pilte näha, kuidagi võõrad tunudvad praegu need jooned. Kuidagi moonutatud võrreldes conceptiga. Tahaks midagi stuudiovälist näha
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

4C

#103
passione kirjutas:
Slicer kirjutas:Mulle ka istuvad need ümmarguste aukudega veljed
+1
aga tahaks rohkem pilte näha, kuidagi võõrad tunudvad praegu need jooned. Kuidagi moonutatud võrreldes conceptiga. Tahaks midagi stuudiovälist näha
Olen ühte meelt, et need tootmisversiooni fotod on kuidagi teistsugused..nurk on vale või on halb renderdus. Igatahes võrreldes conceptiga on erinevusi äärmiselt vähe ja need on funktsionaalsed ning ainult väga vähe puudutavad auto kuju ja jooni.

Kui tuua mõned näited siis esimene ja tagumine pamper on teistsugused(aero muutused), tekkinud on ukselink, tuled ja interjöör on loomulikult natuke maa peale toodud. Aga see on ka peaaegu kõik.

See tuleb tõsiselt hea asi.

4C

#105
Kuna asi on ametlikult esitletud ja see enam saladus pole, siis hinna kohta kommenteeriksin nii palju, et neid autosid on võimalik võtta 1000 tükki aastas arvele kogu euroopa peale. Põhjuseks on homologeering carbonist cockpitl.

Ma julgen ennustada, et nõudlus ületab tugevalt pakkumise ja see on üks nendest autodest, mis on automaatselt rohkem väärt nii pea kui sellega esindusest välja sõita.

Küsimus ei ole auto hinnas. Küsimus on selles, kes, kas ja kuidas selle auto üldse kätte saab.

http://www.alfaromeopress.com/press/article/115512
http://4c.alfaromeo.com/
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 595&type=1
cron