Re: 4C

#151
üks etapp on otsas- kupeed väga tõenäoliselt enam järgmisel aastal ei näe..

Spiderit aga küll :)

räägivad, et valmistatakse ette mõnevõrra kiiremat autot
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 4C

#152
ts kirjutas:üks etapp on otsas- kupeed väga tõenäoliselt enam järgmisel aastal ei näe..

Spiderit aga küll :)

räägivad, et valmistatakse ette mõnevõrra kiiremat autot

Jah, sellisel autol võiks ikka olla vähemalt 350+ hobust.
Arvestades hinda.

Re: 4C

#153
köhh.. 4c on meeletult odav selle kohta, mis autoga tegu on ...

järglase osas-> sisetunne ütleb, et 6C jääb vahele ning järglaseks saab 8C, mille jõud käib kuhugi 800+ kanti pigem

GTV jääb tõenäoliselt ikkagi Giulia põhjale...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 4C

#155
ts kirjutas:köhh.. 4c on meeletult odav selle kohta, mis autoga tegu on ...

järglase osas-> sisetunne ütleb, et 6C jääb vahele ning järglaseks saab 8C, mille jõud käib kuhugi 800+ kanti pigem

GTV jääb tõenäoliselt ikkagi Giulia põhjale...

Kuid millise sa ise ennem võtaks, kas Giulia Quadrifoglio või 4C?
Minu jaoks pole küsimustki. Giulia Quadrifoglio on igas elemendis üle.
Cool factor, võimsus, praktilisus ja ka sõidu nautimises osas. 4C'd vist saaks täiega nautida ainult rajal, ning ka siis kus on rohkem kurve kui sirgeid.
Ning Giulia saad kätte vähema raha eest...

Re: 4C

#156
kui nüüd täiesti aus olla, siis võtaks sellest valikust 4c :) [praktilise poole pealt ei ole ju mõistlik sõita igapäevaselt QV-ga-> igapäevaseks kasutuseks on sobivamaid autosid... nt giulietta või väiksema mootoriga Giulia].
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 4C

#157
ts kirjutas:kui nüüd täiesti aus olla, siis võtaks sellest valikust 4c :) [praktilise poole pealt ei ole ju mõistlik sõita igapäevaselt QV-ga-> igapäevaseks kasutuseks on sobivamaid autosid... nt giulietta või väiksema mootoriga Giulia].
+1
Seitsekümmend Viis

Re: 4C

#158
ts kirjutas:kui nüüd täiesti aus olla, siis võtaks sellest valikust 4c :) [praktilise poole pealt ei ole ju mõistlik sõita igapäevaselt QV-ga-> igapäevaseks kasutuseks on sobivamaid autosid... nt giulietta või väiksema mootoriga Giulia].
Mul on olnud 8aastat GTA igapäevaseks kasutamiseks, minu jaoks Giulia QV oleks "tsiviliseeritum" masin :P ja praktilisem.
Rääkimata kütusekulu kokkuhoiust.

Re: 4C

#162
Ma arvasin ka, et Lotus paneb kinni, kuid oli hoopis viimane :D
Ning siin tuunerid tuunivad oma 4C'st ~300hpd välja ja pidi olema ikka väga kiire, kui pool slikid alla panna (~3.6s kanti).
cron