Madaldamine

#2
kui ainult visuaalis, siis pole mingit probleemi (aus olla, ega teistmoodi madaldada ei saagi :roll: )

amordil ei ole tegelikult väga olulist vahet, kui kõrge vedru autol all on (töövahemik muutub ainult)
Tegelikult ma olen normaalne....

Madaldamine

#6
::itpnt::

see, kas ja mis amordi ära tapab sõltub siiski amordi seisukorrast (väsima hakkavate amortide puhul on oht muidugi oluliselt suurem-> madaldusvedruga liigub amordi tööpiirkond nii kaugele, kus amort ise varem käinud pole -> ära tapab selle siiski pigem sodi, mis tööpinna vahele läheb)

teisalt jälle-> kui teha ikka madalduse moodi madaldus (ehk siis 45mm ja rohkem), siis tavaamort hakkab jõudma selle piirini, kus tõsisem laks ratta pihta (näiteks Tallinnas praegu ringi sõites) lööb amordi juba liiga põhja

Coiloverid oleks muidugi kõige õigem variant AGA meie teede puhul on nendega üks "väike aga" :roll: (ehk siis kuna need on komplektis, siis kui "normaalolukorras" käib pauk ja vahetad välja amordipadja, siis coiloverite puhul vahetad välja kogu komplekti :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....