1. leht 1-st

2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 06 Aug 2019, 10:06
Postitas Faif
Tere.
Mure järgmine... oli plaanis enda autole panna kahemassilise hooratta asemel ühemassiline, kuna originaalis sellist lahendust 166 5k manuaalile ei tehtud siis probleem üsna suur. Oli väike lootus leiutada ise nn custom sidur 156(2.0ts) ühemassilisest aga selgus karm tõsiasi, et sidurikorvi augud ikkagi ei klapi hoorattaga(vääääga napilt).
Kas kellegil on teadmisi selles valdkonnas, millised detailid võiks omavahel klappima saada?

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 06 Aug 2019, 11:27
Postitas ts
puusalt- kui vääääga napilt jääb puudu ja ülejäänud detailid sobivad, siis puuri augud ovaalseks :D

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 06 Aug 2019, 13:35
Postitas Faif
See variant jääb kahjuks ära 😀 see vibratsioon lammutab kõik laiali siis 😀

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 06 Aug 2019, 15:52
Postitas ts
ma tegelikult mõtlesin sed,a et kui see napp möödaminek on millimeetri kanti ja kõik augud on kohakuti, siis saad kõik augud lasta nt tsenterpuuriga millimeeter suuremaks.

Seega jäävad poldid aukude servale ilusti kinni ja saad ikka siduri ära tsentreerida.

Üldiselt muidugi kahemassiline ja ühemassiline on reeglina ehitatudki sellisteks, et need ei oleks omavahel vahetatavad (ja sealt tulevad mängu äftermarket töökojad, mis näiteks volkaritele teevad konversion kit'e)
sisetunde järgi pakuks, et Sul oleks vaja sellist asja: https://newalfaparts.co.uk/147-1-9-clut ... v-16v.html

kuna hooratas on kaheklapitehnikas 147/156 diislitel sama, siis võiks see kit ka 166-le sobida; kuna aga kaheklapitehnikas diisleid ima kahemassiliseta ei saanud, siis ...

üldmõõtude poolest võiks sobida muidugi 156 2,5 aga .. sel on vist poldid teised

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 06 Aug 2019, 16:21
Postitas Faif
Aga kas 156 ja 166 5k manuaal kastid on väga erinevad muidu? Kui mootorid ja kasti kinnitused samad on siis kus kohast see erinevus täpselt tuleb?
Mõte siis selline, et kas 156 ühemassilise sidurikomplekt ei istuks 166 kasti otsa? (Survelaagri ja kahvli ümber tegemine poleks siis enam probleem).

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 06 Aug 2019, 16:44
Postitas ts
sidurikoja sygavus on erinev - sellest tuleb ka vahe

Kui sidur oleks olemas, siis saaks katsetada - ehku peale osta ei ole vist suurt mõtet

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 07 Aug 2019, 17:30
Postitas Faif
Esialgsetel andmetel peaks komplekt ilmselt siis selline välja nägema: 156 2.5 ühemassiline hooratas+1.9jtd sidurikomplekt... tõenäoliselt kaasnevad ikkagi väikesed täiendused survelaagri osas, vbla.

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 07 Aug 2019, 19:57
Postitas ts
Aga üks teine küsimus - miks Sa kahemassilist ei taha edasi kasutada ?

Imho - arvestades, kui palju asju custom siduri puhul selgub alles siis, kui see auto all on, siis ...

Ja nagu mainisin, siis pealtnäha võiks 2.5 156 oma sobida aga ma ei tea, kuidas see tegelikult diisli sidurigavõiks haakida (võib-olla on seal samuti mingid millimmetrid mööda )

Re: 2.0ts hooratas ja sidur

Postitatud: 08 Aug 2019, 11:47
Postitas Faif
Ühemassiline oleks ikka oluliselt parandanud jõudluse numbreid ja on ikka tunduvamalt usalduväärsem kui kahemassiline hooratas.
Aga ilmselt panen praegu ikkagi originaal komplekti külge, jätan selle idee tulevikku... 😉