Mida ta siis täpsemalt auto käitumise juures muudab?
Strutbar
#2http://en.wikipedia.org/wiki/Strut_bar Alustaks sealt... Edasi teed omi järeldusi juba..
Strutbar
#3Ma saan aru, et tema idee oleks nagu hoida vedrustus jäik (okei, see on halvasti väljendatud, aga et kuskile poole nagu läbi ei vajuks või midagi. Mul jääb terminitest puudu)
Aga...
Sellise kinnituse juures ei tohiks strutbar küll mitte midagi teha...peale äge olemise. See, kuhu ta on kinnitatud...on omakorda kinnitatud jäigalt kere külge (ta on pildil istutatud nende poltide otsa, mis amordipatja kere küljes kinni hoiavad), seega teeb ta täpselt mitte midagi. Kui keegi ei tule mulle väitma, et kere ise väänleb kuidagiviisi kaasa ja strutbar seda takistab. Ma julgen pakkuda, et strutbar on
a) lihtsalt cool
b) ilmselt vajalik autodel, millega sõidetakse rallit/pidevalt kiiresti mööda keerulisi teid
Aga...
Sellise kinnituse juures ei tohiks strutbar küll mitte midagi teha...peale äge olemise. See, kuhu ta on kinnitatud...on omakorda kinnitatud jäigalt kere külge (ta on pildil istutatud nende poltide otsa, mis amordipatja kere küljes kinni hoiavad), seega teeb ta täpselt mitte midagi. Kui keegi ei tule mulle väitma, et kere ise väänleb kuidagiviisi kaasa ja strutbar seda takistab. Ma julgen pakkuda, et strutbar on
a) lihtsalt cool
b) ilmselt vajalik autodel, millega sõidetakse rallit/pidevalt kiiresti mööda keerulisi teid
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Strutbar
#4::itpnt::
üldiselt on 164 puhul strutbar suht pointless- selleks, et kere ülalt läbi vajuma hakkaks on vaja esmalt alumine osa korda saada (ehk siis poly kogu veermikku)
ja siis tekib probleem, et strutbare oleks lausa 2 tk vaja- nii ette, kui taha...
ja siis jääb probleem, et rehvid vajuvad läbi- seega max 45 kõrgusega rehvid alla...
ja siis lõpkokkuvõtteks sõidad nagu vedruvankriga aga kurve ikka enne väga hästi ei võta, kui ka amordid ja vedrud vahetatud on (IMHO originaalis on 164 suurimaks probleemiks liiga kõrged rehvid, mis vahel kipuvad läbi vajuma- ülejäänud osale veermikust ei ole midagi ette heita)
kokkuvõtteks- kui rajale minekut ei ole, siis :butt: kasutu raharaiskamine
üldiselt on 164 puhul strutbar suht pointless- selleks, et kere ülalt läbi vajuma hakkaks on vaja esmalt alumine osa korda saada (ehk siis poly kogu veermikku)
ja siis tekib probleem, et strutbare oleks lausa 2 tk vaja- nii ette, kui taha...
ja siis jääb probleem, et rehvid vajuvad läbi- seega max 45 kõrgusega rehvid alla...
ja siis lõpkokkuvõtteks sõidad nagu vedruvankriga aga kurve ikka enne väga hästi ei võta, kui ka amordid ja vedrud vahetatud on (IMHO originaalis on 164 suurimaks probleemiks liiga kõrged rehvid, mis vahel kipuvad läbi vajuma- ülejäänud osale veermikust ei ole midagi ette heita)
kokkuvõtteks- kui rajale minekut ei ole, siis :butt: kasutu raharaiskamine
Tegelikult ma olen normaalne....
Strutbar
#5Seda just väidetaksegi. Ma ei viitsi nüüd konkreetset viidet tõlkima hakata, huvitatud asjaosalised vast oskavad ise lugeda inglise keelt... Põmst seotakse strut towerid omavahel, et nad ei liiguks niipalju. Osad strutbarid kinnituvad lisaks veel ka tulemüüri külge keskelt.zakalwe kirjutas:Kui keegi ei tule mulle väitma, et kere ise väänleb kuidagiviisi kaasa ja strutbar seda takistab.
VAJA on teda tõesti variandi b) puhul. Aga eks oleneb autost, mõni paindub ikka jube kergelt läbi nagu lahtine kingakarp...
Ma võin ühe video ka siia linkida, kus on imehästi näha, mida auto nina suure jõu puhul teha võib... Kuigi siin ei aita ilmselt ka mitte strutbar..
SInuToru ja audio on väga nüri (ergo lülita välja), aga kerida kuhugi 1:30-ne lanti, kus tolle auto starti slow-motionis näidatakse.
see oleneb jällegi konkreetsest autost (margist/mudelist). Mõnele on mõlemat vaja, mõnele ainult esimest ja mõnele ainult tagumist..ts kirjutas:ja siis tekib probleem, et strutbare oleks lausa 2 tk vaja- nii ette, kui taha...
Strutbar
#7ma rääkisin hetkel konkreetselt 164-st millele oli ka algne küsimus püstitatud.cyber kirjutas:see oleneb jällegi konkreetsest autost (margist/mudelist). Mõnele on mõlemat vaja, mõnele ainult esimest ja mõnele ainult tagumist..ts kirjutas:ja siis tekib probleem, et strutbare oleks lausa 2 tk vaja- nii ette, kui taha...
alumine strut (antiroll) on enamikul mcphearsoni püstikutega varustatud autodel siiski olemas- selle tugevdamine ei ole nii oluline, kui pukside vahetus kangemate vastu (kui jah just mingi hullu püssiga tegu ei ole)
Üldiselt laias laastus on olemas kolme sorti vedrustust:
1. "ebamugav" (ma ei oska paremini kirjeldada seda hämmastavat kooslust, mida jäikade sildade ja lehtvedrudega aparaadid pakuvad)
2. mugav - kulged nagu pilve peal... ja enne kurvi võtad kiiruse nulli ning lainelisel asfaldil naudid ookeaniauriku laadset ujumist, kuni merehaigeks jääd
3. täpne - ei mingit vajumist mitte kuhugi. Ja sõidad kustukumm hammaste vahel ja rihmadega tooli külge tõmmatult, et löökaugust läbi sõites surma ei saaks.
Mugavat ja täpset vedrustust leiab väga harva (tavaliselt on seal nivooamortidega või veel mingite toredamate leiutistega). Järgi jääb veel n.ö. "keskmine", mida tavaliselt saavutatakse topeltõõtsade ja multilink sildadega.
Faktiliselt aga strutbari paigaldamine ilma ülejäänud vedrustust jäigemaks muutmata (ja rehvikõrgust vähendamata) ei anna juhitavusele mitte midagi juurde
Tegelikult ma olen normaalne....
Strutbar
#8Tänavaautol ei ole strutbar üldse oluline.
See on hea odav detail, mida ullikesed ostavad, et auto oleks nagu reissing. See kes väidab, et tunneb sõites vahet, sõidab kas seitse korda sirgeks venitatud pilliga või kujutab endale asju ette.
Üldiselt kaubandusvõrgus (k.a pildil olev asi) pakutavad tuuningjubinad on nii pehmed, et suurt tolku nendest ei ole.
Tänavaauto ei saavuta never selliseid jõudusid, et kerest märkimisväärselt läbi painduks.
See on hea odav detail, mida ullikesed ostavad, et auto oleks nagu reissing. See kes väidab, et tunneb sõites vahet, sõidab kas seitse korda sirgeks venitatud pilliga või kujutab endale asju ette.
Üldiselt kaubandusvõrgus (k.a pildil olev asi) pakutavad tuuningjubinad on nii pehmed, et suurt tolku nendest ei ole.
Tänavaauto ei saavuta never selliseid jõudusid, et kerest märkimisväärselt läbi painduks.
a.k.a Anthrax
Strutbar
#11See on vist umbes see, mida ma üritasin öelda...et juuresoleval pildil on strutbari funktsiooniks olla COOL. Sa lihtsalt väljendasid seda palju paremini ja mõistetavamalt.Anthrax kirjutas:Tänavaautol ei ole strutbar üldse oluline.
See on hea odav detail, mida ullikesed ostavad, et auto oleks nagu reissing. See kes väidab, et tunneb sõites vahet, sõidab kas seitse korda sirgeks venitatud pilliga või kujutab endale asju ette.
Üldiselt kaubandusvõrgus (k.a pildil olev asi) pakutavad tuuningjubinad on nii pehmed, et suurt tolku nendest ei ole.
Tänavaauto ei saavuta never selliseid jõudusid, et kerest märkimisväärselt läbi painduks.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)