M: Alfa 155 poolik projekt

#1
seoses erinevate halbade asjade kokkulangemisega panen siis pooleli jäänud projekti müüki

tegemist 93 aasta 30 märtsil arvele võetud masinaga, mille põhinäitajad on sellised, et passis olev mootori tüüp ei vasta tegelikult tõele - pass ütleb 1,8, tegelikult on (vist) 2.0 (ei ole mõõtnud)
kere ise on narrowbody, millele on paigaldatud wb plekid
sisu on pärit Superilt - ja tahab puhastamist ning osonaatorit (on läinud tugevalt seenetama - sai küll puhastatud umbes 2 aastat tagasi aga ikkagi)

auto on komplektne (välja arvatud küljekarbi katted) ning liikus viimati omal jõul kaks aastat tagasi - õli (shelli poolsünt) on vahetatud kolm aastat tagasi ning peale seda on auto töötanud umbes tunnikese ja sõitnud umbes kilomeetri :D

Liikluses osales auto aktiivselt mingi 7 aastat tagasi

tehtud tööd:
kereplekkide all olev rooste on eemdaldatud, uued tükid paika pandud ja epoga üle käidud
pidurisüsteem on uuendatud - kettad, klotsid, mansetid ja sinna juurdekuuluv. seisimisega on kettad küll rooste läinud aga see on vaid pindmine
. Üks tagumine toru on vahetatud liiga pika metalltoru vastu- mõistlik oleks kõik vase peale ümber teha
siduri peasilinder ja töösilinder on uute mansettidega ja toimivad
ustesse on veetud paremad kõlarikaablid (oli plaan ehitada selle ees kolme kõlari - 1" + 4" + 6.5" peale ning tagaakna lauale jätta 6.5 koksiaal)
Põhi sai üle koputatud ja pagassi natuke kohendatud KUID üsna kindlasti oleks vaja see uuesti üle vaadata (auto on seisnud paar aastat väljas muru peal, seega)

esisild on täies mahus uuendatud (õõtsad, stabikakondid jms)
täiesti uus summuti (b osa vist) katist kuni lõpuni
ja miljon pisiasja, mis hetkel ei meenu- tihendid, mõni andur

kaasa tulevad 14" molberti veljed (pildil näha- keskkapslid kaasas) ja 15" 155Q4 speedline veljed. Veljed peaks olema sirged (viimati olid) aga rehvidega suurt luksust ei ole.

kaasa tuleb veel lisakomplekt tulesid, mõni peegel, hulgem küljelinke, valge carbonkile (autojagu), tagasilla laagrite komplekt, tagumised amordid, paneele, andureid, uus lagi uksepolstreid, märke, tagavara pagassisisusid jne jne jne.

pildid siin

https://photos.google.com/share/AF1QipN ... V0TjBtcHpB

Hetkel autot käivitada ei saanud, kuna korralikku akut ei olnud . Edasiseks oleks mõistlik kere uuesti puhtaks lihvida, pahteldada ning värvida (isegi, kui pärast kile alla läheb- minu plaan oli valge krundikiht alla panna, auto tese värvi peale ümber regada ja voila).

vedrud on hetkel originaal (Sport) vedrud, kuid võiks mõelda mingi mõistlikuma punase komplekti peale

Kapoti all on hulk roostes torusid mis tuleks vahetada ning radika alune tala oleks vaja uus ehitada. Kunagi ammu on auto sõitnud vastu puud ... Ja sellest ajast on ka talad natuke paindunud. jookseb siiski otse.

Esiklaasi allservas on mõrad - nägemisväljas ei ole aga tahaks vahetust ikka.

Hetkel asub auto Paikusel - hinda võib ise pakkuda :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: M: Alfa 155 poolik projekt

#2
ah jaa- lisainfoks siis rõhutaks veel, et mootor EI OLE 16V, vaid on Nord (kaks ketti´, kaheksa klappi, täisalumiinium, kaks küünalt ja kogu muu rõõm)

ja kes veel ei tea, siis Nord on üks pikima tootmisajaga mootor- esimene Nord pandi tegelikult Giulietta peale aastal 1954; viimane Nord pandi 164 peale 1997 (viimane komplekteeriti kuskil 96 aasta lõpus); seega 43 aastat
:thumbup:
Üldiselt nii häid mootoreid, mis nii kaua läbi lineupi suuremate muudatusteta tootmises on olnud ülemäära palju tehtud ei ole - pikima eaga on kahtlemata vw boxer 1936-2006 (70 aastat); järgnevad siis rolls royce'i 410cui , mis tuli algselt välja 1959, ning läheb välja alles sel aastal (61 aastat) ning Lambo v12, mis oli tootmises 1963-2011(48 aastat)- siis Nord (43 aastat) ja sealt edasi juba Ferrari Colombo (41 aastat) ja sealt 30+ aastast tuleb neid juba rohkem.

ja teistpidi- üldiselt, kui Vw H4 oli nii pikalt tootmsies, kuna põrnikas oli jube lihtne ja odav auto, siis teised nii pika eluaega mootorid on risti skaala teises otsas :D

Nord'i täiendavaks eripäraks siis on see, et kui 24V rihmavahetus maksab umbes tuhat raha, siis Nordi kapremont maksab umbes samasse suurusjärku :D

ja teiseks eripäraks on see, et kuigi antud masinal olev väidetavalt 2,0 mootor peaks arendama 104kW, siis oskuslikult lähenedes on sealt saadaval 140+kW (mitte, et seda peaks tegema aga lihtsalt)
Tegelikult ma olen normaalne....