E.T. wrote:Kotkas tahtis soojendusringi piduritele... on kuulda ka rehvide soojendusest
siis süsteem 1+2+1 ?
______________________________________________
kõige kõige lihtsam oleks Hr Lumani poolt kirjeldatu:
Rada homikusest päiksetõusust kuni õhtuse päikseloojanguni ja iga mees läheb rajale juhendamiseta, sõidab korraga nii palju kui tahab ja jaksab...
korraldatud oleks söök, ajavõtt ja rada.
Tänavarehvide soojendamisel pole mitteminigisugust mõttet, eriti veel vihmaga. Kuid sellegipoolest 1+2+1 oleks parim. Saab veel viimast korda enne aja fikseerimist raja üle vaadata mõelda läbi ja siis kütma hakata.
______________________________________________
See variant käeharjutuseks oleks parim. Tekitada elav järjekord ja keegi ohutuse tagamiseks laseb sõitjad rajale nagu oli ka pühapäeval. Samas võib treeningul rakendada 1+3+1 süsteemi, kuna mida rohkem on nn. "kiireid ringe" järjest, seda rohkem jõuab selle päevaga neid "kiireid ringe" kokku sõita. Kindlasti oleks ka siis järjekorra saba lühem.
Kui kõik sõidaks vabalt niipalju kui tahavad, siis läheks ilmselt asi käest ära- mõni teeb oma jahutusringi samal ajal kui teine püüab kiiret teha.