159 - ABS, ASR, VDC, Hill holder

#1
Ehk siis pikemalt, need neli veateadet lööb aegajalt ette. Nagu võib järeldada kaob autol ära ABS, veojõukontroll ja muud elektroonilised abid, mis peaksid sind teel hoidma :) Sõita laseb edasi, ei lähe Safe mode'i ega midagi. ABS andur sai äsja vahetatud, seal ilmselt probleemi väga ei ole. Välismaa foorumeid läbi kolades soovitatakse ära vahetada piduri lüliti?! (brake switch), odav plastmassist jublakas. Kas asi võib selles samas lülitis olla? on kellegil samasugust jama olnud?

Re: 159 - ABS, ASR, VDC, Hill holder

#2
On olnud sama viga- teisel autol küll aga ...

brake switch-i põhiline tuvastamise koht on cruise control. Kui cruise selle veateatega peale ei lähe, siis tasub lülitile keskenduda (kuna kõik süsteemid kasutavad sedasama plastmassist jullat). Lüliti ise on tavaliselt kaheastmeline ning ära kukub teine aste (esimene aste lülitab piduritulesid)

igal juhul tasuks süsteem ära diagnoosida ning resettida. Olemuselt on need sõltuvad vead- kui ABS-i andur tagant ära kukub, siis kukuvad koheselt ka ASR/VDC (mis on sama süsteem) ning seejärel ka hill holder, mis kasutab ASR-i ja ABS-i kombot. HINT- peale ükskõik millist abs-i süsteemi elemendi vahetamist (lülitid, andurid jms) on alati mõistlik plokk resettida :)

Kui probleem ilmneb järsul temperatuurimuutusel ja sulailmaga (tavaliselt kukkumisel umbes -5 kuni +2) ebamäärasel ajal (s.t. ei ole kohe, vaid tekib mingi mittekorduva kiiruse saavutamisel) ning kui süüde välja keerata ja siis uuesti käivitada kaob viga ära ning enam ei teki, siis tõenäoliselt on tegemist niiskusega plokis (407; 147 ) või siis mõne ratta ebakorrektses käitumises (156 näitel), tõsi küll TAVALISELT mõjutab see ainult ASR-i.

Kui viga tekib alati ühel teatud kiirusel, siis peaks andurid üle kontrollima, kuna abs-i andur võib olla vigane ainult teatud vahemikus.

P.S. Safe mode ei ole seotud pidurite vaid mootori ja kastiga (kui tulukesed põlema lööb, siis pead lihtsalt arvestama, et Sul ühtegi elektroonilist abimeest ei ole)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 159 - ABS, ASR, VDC, Hill holder

#3
Viga ilmnes esimeste külmadega, selleks ajaks oli uus ABS andur küljes olnud juba kuu kui mitte kaks, ja sellest külmast alates on ta suvalistel hetkedel ette tulnud, enamasti vist jah niiskemate ilmadega aga päris 100% kindel selles olla ka ei saa. Hetkel lööb vead ette peale igat käivitamist, nädal aega vahepeal ei löönud üldse ette neid. Püsikiirusehoidja töötab korralikult, ka siis kui vead ees. Kõige tobedam ongi see, et ei ole kuskilt nagu kinni hakata, et mis täpsemalt need veateated aktiveerib.

Re: 159 - ABS, ASR, VDC, Hill holder

#5
ABS-i plokki- kõigi vilede ja tuledega ABS-i süsteemil on rumal komme hoida mingit hulka veateateid ning samade tingimuste tekkimisel neid dubleerima hakata. õuldskuul ABS on selles osas sõbralikum, et see vigu ei talleta vaid teeb kogu süsteemi kontrolli igal käivitamisel. Küll aga teeb see oluliselt keerulisemaks vea leidmise (147 nt sõidab iga kevad ja sügis ASR-i ja EBD vabalt, kuna diagnostika näitab niiskusest tingitud hulgiviga, mis eranditult tekib niiskete ilmadega)

kirjelduse järgi panustaks sellele, et Sul on mõni anduri kaabel kehvasti ühendatud või on kuskil pistik/kaabel viga saanud ning niiskusega kaob mingil hetkel korraks kontakt ära.

Soovitaks diagnostikasse minna ning lasta vead välja lugeda, uniti resettida ning uuesti lugeda (ehk saad mingi suuna kätte millisesse rattakoopasse või kaablipunti vaadata).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 159 - ABS, ASR, VDC, Hill holder

#7
pole kindel, kuid kuna P0564 on otseselt cruise controli ühenduse veakood, siis ma arvan, et see viga on kuskil kangis (niipea, kui kangil korraks signaal kaob lükatakse cruise välja).

Soovitaks pistikud jms ära puhastada (kui just probleem ei ole kangisisese ühendusega)
Tegelikult ma olen normaalne....