Roolilatt

#1
Ei leia kuskilt infot amortisaatoriga roolilati ehituse/tööpõhimõtte kohta... milleks amort seal hea ja/või siis ka halb on?
servolenkung-trw-hydr-lenkgetriebe-mit-lenkungsdampfer-alfa-14709589353b228ae3.jpg
servolenkung-trw-hydr-lenkgetriebe-mit-lenkungsdampfer-alfa-14709589353b228ae3.jpg (61.39 KiB) Vaadatud 1038 korda
164 M2.jpg
164 M2.jpg (96.59 KiB) Vaadatud 1038 korda

Re: Roolilatt

#2
A Steering Damper acts to dampen and control a vehicle when the front tyres make contact with a hole or rut on the road.

It also helps the vehicle to drive and steer in a straight line, preventing it from following channels and curves in the road surface. While a new steering damper reduces driver fatigue and makes driving safer, a faulty one can force the steering wheel from the driver’s hands when contact is made with a bump in the road.

Inglise keelse teksti leidsin, ehk on abiks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Roolilatt

#3
Tänan! Tundub et olen kunagi ammu seda isegi lugenud. On jah selline ilus reklaamtekst. Mind huvitab selle süsteemi ehitus ja tööpõhimõte ning mis seal võib "pekki" minna.

Re: Roolilatt

#4
Amordiga latt annab natuke mugavust juurde. nagu ikka amort ise võib ära väsida ning rool muutub seetõttu raskemaks. Minu kogemuste põhjal vähemalt tundub amordiga latt olema "raskem ja laisem"

V6 puhul oli sõidul erinevus paremini tunda, R4 puhul mitte nii väga.
Tegelikult ma olen normaalne....
cron