niisiis- süütesüsteem vahetatud ja probleem on ikka sama
seega kütusetorustiku kallale - on kellelgi ehk 164/155 v8 TS'i rõhuregulaatorit vedelemas kuskil
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#257vahepeal on kulunud aeg igasuguste muude asjade peale (nagu erinevate 159-te genekavahetused ja piduriremondid), seega on 164 sama mitte väga nukras seisus nagu enne
HOWEVER- uued süütepoolid,uued kommutaatorid, uued süütejuhtmed, uus õhulugeja, uus roolikate ja uued vaibad ja palju uusi asju veel.
uus surveregulaator peaks jõudma järgmine nädal, siis tõmban kohu kütusetorustiku veelkord laiali ja vaatan, kas saab hea.
praegu siis veel jäänud sidurisilindirite vahetus, pidurite õhutamine ja plastkatete kinnitused. Ja kui mootori korralikult tööle saab, siis saab ehk ka jahutussüsteemi läbi pesta ja sillastendi, kliimatäitmise ära teha.
ja siis uued 205/60R15 rehvid ja peaks olema hea ..
loodetavasti juulis saab üle aastate mõne pikema retke ette võtta
HOWEVER- uued süütepoolid,uued kommutaatorid, uued süütejuhtmed, uus õhulugeja, uus roolikate ja uued vaibad ja palju uusi asju veel.
uus surveregulaator peaks jõudma järgmine nädal, siis tõmban kohu kütusetorustiku veelkord laiali ja vaatan, kas saab hea.
praegu siis veel jäänud sidurisilindirite vahetus, pidurite õhutamine ja plastkatete kinnitused. Ja kui mootori korralikult tööle saab, siis saab ehk ka jahutussüsteemi läbi pesta ja sillastendi, kliimatäitmise ära teha.
ja siis uued 205/60R15 rehvid ja peaks olema hea ..
loodetavasti juulis saab üle aastate mõne pikema retke ette võtta
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#258Kütusetorustik korrastatud, regulaator vahetatud ja tulemus - natuke läks hullemaks
Homme võtan mõõteriistad ja vaata surve üle
Kui nüüd on surve korras , siis jää või uskuma, et mootor on valesti koos või kett on valesti peal
Homme võtan mõõteriistad ja vaata surve üle
Kui nüüd on surve korras , siis jää või uskuma, et mootor on valesti koos või kett on valesti peal
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#259Varustasin ennast vahepeal uute mõõteeiistadega ja esmane mõõtmine näitas,et vaakumit ei ole tühikäigul üldse, pööretel mingis vahemikus on ja siis kukub jälle ära.
Kuna vaakum on miljon korda vaadatud ja pöörded püsivad ilusti paigal, siis kuigi alles homme mõõdan ka silindrisurved ära , tuleb vist tunnistada, et kas ajastus on möödas või siis on väljalaskeklapid vigased.
Igatahes võiks öelda, et natuke ärritav olukord
Kuna vaakum on miljon korda vaadatud ja pöörded püsivad ilusti paigal, siis kuigi alles homme mõõdan ka silindrisurved ära , tuleb vist tunnistada, et kas ajastus on möödas või siis on väljalaskeklapid vigased.
Igatahes võiks öelda, et natuke ärritav olukord
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#260So ... Esmane mõõtmine kuivalt ja külmalt 9.5-10-9.7-10
Üles läheb nelja -viie sammuna (6-7.5-9-10)
Veidi aja pärast siis põhjalikum test...
Üles läheb nelja -viie sammuna (6-7.5-9-10)
Veidi aja pärast siis põhjalikum test...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#261Niisiis - ratas alt, klapikambrikaas maha ja voila... Väljalaskenukk on mingi 3-4 kraadi varajasem. Ei tohiks mõjutada aga ... Kes teab
Ohjah eks siis nuka ja klappide regulli juurde tagasi.
Positiivne on see, et kõik asjad on nüüd uued
To do list hakkas peaaegu otsa saama - hetkel on sinna jäänud veel peamiselt koristamise ja viimistlemise asjad ( värvini see aasta ei jõua, keretööde lõpetamiseni vist ka mitte)
Ohjah eks siis nuka ja klappide regulli juurde tagasi.
Positiivne on see, et kõik asjad on nüüd uued
To do list hakkas peaaegu otsa saama - hetkel on sinna jäänud veel peamiselt koristamise ja viimistlemise asjad ( värvini see aasta ei jõua, keretööde lõpetamiseni vist ka mitte)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#262vahepeal siis mingit tulemust ei ole, mõõtsin ka klapivahed ära ja ... need on ka kõik möödas. AGA lubatud tolerantsi piires.
seega läheb vaakumilekke otsimine uuele ringile (äkki mingi arusaamatu koht lekib või midagi...). Vahetada pole igatahes enam midagi ...
vahepeal on hakanud uutele tükkidele roostekiht tekkima...
seega läheb vaakumilekke otsimine uuele ringile (äkki mingi arusaamatu koht lekib või midagi...). Vahetada pole igatahes enam midagi ...
vahepeal on hakanud uutele tükkidele roostekiht tekkima...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#263Kui Sa veel teinud ei ole, siis soovitaks poritiiva sisemistele osadele kanda kas ML aerosoolis või pintseldada paksema määrdega (tähelepanu pöörates nendele kohtadele, mis kipuvad tavaliselt roostetama poritiibade puhul) üle ja logarid alla tagasi. Samuti kakkuda pagasnik lahti (katted ning vaibad välja) ja pihustada seal kõik plekkdetailid MLiga üle (ka tagavararatta alune osa). Kui on võimalik, siis lasta ka karbid mõlemalt poolt MLi täis, siis peaks saama suhteliselt roostekindla tulemuse pikkadeks, pikkadeks aastateks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#264Ma kunagi aastaid tagasi lasin karbid mingi vahalaadse ointmendiga üle...
Kaks-kolm aastat hiljem olid sisemised karbid otsas ...
Ml on plaanis aga esmalt tahaks auto liikuma saada ja puhtaks pesta ...
Ja muidgi ülevaatus ei teeks ka paha
Kaks-kolm aastat hiljem olid sisemised karbid otsas ...
Ml on plaanis aga esmalt tahaks auto liikuma saada ja puhtaks pesta ...
Ja muidgi ülevaatus ei teeks ka paha
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#266pole aimu ka akki "micro layer?" - kõik tooptjad viitavad sellele, kui ML'ile
umbes nagu "botas"
https://www.soudal.co.uk/pro/products/c ... oat-ml-wax
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#267Niiisiis- selleks, et tuvastada, milles probleem on enne mootori mahavõtmist tegin siis nii, et panin auto lonkavana tööle, v õtsin korraks gaasisiibri anduri küljest (pöörded läksid natuke üles) , siis võtsin tühikäigumootori küljest (midagi olulist ei muutunud), siis panin siibrianduri tagasi (pöörded alla ja lonkas jms)
siis püüdsin tuvastada vigast süüteosa sellega, et võtsin pihustid ükshaavad küljest - kõik andsid sama tulemuse, et auto hakkas veel rohkem lonkama.
Siis, kui esimese pihustini jõudsin oli mootor juba soe ja mootor suri välja (ahhhaaa mõtlesin). Panin pihusti tagasi, hüppasin autosse, andsin süüdet olles veendunud, et ikkagi vähemalt kaks pihustit on otsas ja proovisin korra veel ka väntvõlkli anduriga...
Auto käib nagu siidi
Pööretel natuke turtsub ja teeb muid trikke, mida möödas klapivahedega peakski tegema aga ....
So - egas nüüd muud kui sillastend, pidurid ja saab enne talve veel niipalju vurada, et saaks õli vahetatud ja klapid regullitud (mingi 1000 km peaks piisama)
Still baffled
siis püüdsin tuvastada vigast süüteosa sellega, et võtsin pihustid ükshaavad küljest - kõik andsid sama tulemuse, et auto hakkas veel rohkem lonkama.
Siis, kui esimese pihustini jõudsin oli mootor juba soe ja mootor suri välja (ahhhaaa mõtlesin). Panin pihusti tagasi, hüppasin autosse, andsin süüdet olles veendunud, et ikkagi vähemalt kaks pihustit on otsas ja proovisin korra veel ka väntvõlkli anduriga...
Auto käib nagu siidi
Pööretel natuke turtsub ja teeb muid trikke, mida möödas klapivahedega peakski tegema aga ....
So - egas nüüd muud kui sillastend, pidurid ja saab enne talve veel niipalju vurada, et saaks õli vahetatud ja klapid regullitud (mingi 1000 km peaks piisama)
Still baffled
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#269vahepeal siis tegin mitu testi ja tulemus ikka sama... auto töötab
järgmine kolmapäev siis sillastend ja pidurite õhutamine, seejärel tuleb korra salong uuesti laiali võtta (1;3;5 ei lülitu klõpsuga, st midagi on kangile jälle ette vajunud vist) ja siis ülevaatusele.
Sealt siis umbes 1200 km hiljem (novembroi alguses), laseks trk's klapivahed paika ajada ning teeks roostetõrje ära ja siis oleks juba üsna OK
järgmine kolmapäev siis sillastend ja pidurite õhutamine, seejärel tuleb korra salong uuesti laiali võtta (1;3;5 ei lülitu klõpsuga, st midagi on kangile jälle ette vajunud vist) ja siis ülevaatusele.
Sealt siis umbes 1200 km hiljem (novembroi alguses), laseks trk's klapivahed paika ajada ning teeks roostetõrje ära ja siis oleks juba üsna OK
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#270So... Kõik on timm...
Veider värk - mind ei ole teiste autodega nii palju kinni peetud kui 164'ga - seekord siis ülevaatusele sõites (got to love e-broneeringud ...sain ilusti politseiametnikule näidta, et ma ei aja pada ja mul on üv aeg broneeritud). Isegi dokumente ei küsitud
Ülevaatusel sai kaks viga ov - tagurdustulede valgusallikas on vigane ja vo - tagurdustuled ei lülitu nagu peab.
So... Arvatavasti on see uus lüliti, mis ma kastile külge keerasin ikkagi vale ei taipa ju ka igat asja kontrollida
However - kui ma nüüd kuskil midagi valesti ei arvuta, siis on mul üks kuuest legaaselt sõitvast 164'st (ivometsa omal ei ole ülevaatust ja Jaani oma ei sõida) - registris on neid praegu üldse kokku 61, millel 8'l ei ole peatatud registrikannet
Õlivahetus ja klapiregull on planeeritud järgmisele teisipäevale
Ja rool sai ikka paar nõksu viltu peale
Ja mingi maagiline elektrikala on valgustuse juures
Ja sooja- külma klapp ei tööta
Ja kliimaradikas lekib
Veider värk - mind ei ole teiste autodega nii palju kinni peetud kui 164'ga - seekord siis ülevaatusele sõites (got to love e-broneeringud ...sain ilusti politseiametnikule näidta, et ma ei aja pada ja mul on üv aeg broneeritud). Isegi dokumente ei küsitud
Ülevaatusel sai kaks viga ov - tagurdustulede valgusallikas on vigane ja vo - tagurdustuled ei lülitu nagu peab.
So... Arvatavasti on see uus lüliti, mis ma kastile külge keerasin ikkagi vale ei taipa ju ka igat asja kontrollida
However - kui ma nüüd kuskil midagi valesti ei arvuta, siis on mul üks kuuest legaaselt sõitvast 164'st (ivometsa omal ei ole ülevaatust ja Jaani oma ei sõida) - registris on neid praegu üldse kokku 61, millel 8'l ei ole peatatud registrikannet
Õlivahetus ja klapiregull on planeeritud järgmisele teisipäevale
Ja rool sai ikka paar nõksu viltu peale
Ja mingi maagiline elektrikala on valgustuse juures
Ja sooja- külma klapp ei tööta
Ja kliimaradikas lekib
Tegelikult ma olen normaalne....