Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#182
Just nii, tegu on oil catch tankiga või siis oil catch can - kuidas keegi nimetab. Sama firma toode jah aga ma tellisin ta Poolast, kuna db-hp lehel on vaid ühe mõõduga neid saada - nimelt kõrgus on liiga suur. 2.0 JTS-il on mootoriruumis suht kitsas, seetõttu oli vaja madalamat OCT. Nende kodulehelt tellides sai OCT kõrgust endale sobivaks muuta - sellest hind ei muutunud. Ning Poolast kohale toimetamiseks kulus 3 tööpäeva.
Enne külge monteerimist võtsin OCT lahti ning puhastasin metallipurust ära, kuna mõningad pisikesed metallitükid olid paagi sees - ei ole vaja et need mootorisse tagasi jõuaks.
Muidu OCT ise tundub väga kvaliteetne. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#185
Vahepeal sai veidike muudetud oil catch tanki minevaid voolikuid, kuna alguses paigaldatud voolik vajus painde kohapealt kokku. See ei ole hea mootorile, kui karterituulutuse kinni poob.
Sai asenduseks ostetud 90 kraadine põlv ja teise otsa 45 kraadine põlv.
Kuna neid kahjuks musta värvi ei olnud saada (olid ära ostetud), siis olin olude sunnil need sunnitud ostma punast värvi. Misjärel sai ka musta värvi sirge voolik asendatud punasega, kuna muidu oleks see kapotialune väga kirju välja paistnud. :beaver:

Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#186
Vahepeal sai vahetatud ka siselaske lõdvik, kuna vanal olid praod sees.
Sai lõpuks otsustatud osta TS mootori silikoonist lõdvik, kuna JTS mootori oma ei ole kusagilt saada ja välismaisest Facebooki Alfade kommuunist jäi kõlama, et väikese modifikatsiooniga sobib JTS mootorile ka TS mootori lõdvik.
Reaalselt oligi vaja vaid plastikust toru (mis ühendab õhufiltri kopsikut drosselklapiga) natuke lühemaks lõigata (umbes 5cm).
Augurauaga TS lõdvikusse auk ja quick tap connection külge, mis ongi just voolikutele ja lõdvikutele mõeldud. Kuna JTS lõdvikus on kaks auku aga TS lõdvikus vaid üks.
TS lõdviku nurk ühtib JTS lõdvikuga ning muid muudatusi pole vaja teha.
Kes on julge ja usub enda lõike täpsusesse, see võib ka lõdvikut lühemaks lõigata aga kuna lõdvik jääb välja paistma ning minu lõikamised on näidanud, et ilusat sirget lõiget on raske saada, siis lihtsam oli lõigata plastikust toru.

Pilt

Pilt

Quick tap connection on siis selline:
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#188
Olen hetkel otsimas antud isendile õlijahutisse minevat kahte toru.
Tuvastasin, et nende seisukord on päris mäda ja ühest otsast on ka veidike märg see toru.
Varuosakood on sellel jupil 55181945
Ladu24 andis selle varuosakoodiga originaalosa aga 200 eurot kahe toru eest maksta on küll röövimine (Alvadi küsitavast hinnast ei hakka parem rääkimagi). :D
Sümboolse raha eest oleksin huvitatud ka roostes või auklikust jupist - laseks selle järgi painutada uued vasktorud. :)
Lisan pildi ka millist varuosa silmas pean:
Pilt
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

#190
võta supler, mõõda toru pikkus ära, osta mingi hulk vastavast vasktoru (tundub mingi 15mm olema) ja painuta enamvähem paika- siis tee klambid peale ja nagu spark juba mainis pane pikemad voolikujupid asemele (või siis pane täispikkuses voolikud ja neile kate peale, et midagi vastu ei läheks).

Selle toru ainus ülesanne on hoida voolikuid läbi paindumast ja kuhugi liikuvatele või teravatele asjadele ette jäämast- st Sul on päriselt torudena/eraldatuna vaja vaid seda juppi:
torud.png
torud.png (50.81 KiB) Vaadatud 141 korda
Tegelikult ma olen normaalne....