Check, pidurid kinni, mootori kaitse kukkunud, jõud kadunud või kuidas ma ostsin surenud autod

#1
Tervist kõigile Alfa-Romeo huvitajatele,
kohe enne vabandan kui on kirjuvigu, sest ei räägi ning ei kirjuta eesti keeles väga palju!
Ostsin endale alfa't 159 1.9jtdm 110kw (sedan, manuaal), et jääks ta mul pikaks ajaks. Müüs mulle seda ilus paar, kes ostis endale autod ning vanasest alfa'st polnud vajadust. Esimene kuu oli väga halb, kõik mis oleks võimalik juhtuda juhtus. Ei hakka siin pikka juttu kirjutama kuidas mind scamm'iti või kuidas tee peal auto praktiliselt läks põlema aga...
Aga tahan seda teha kordaks tehnilisest poolest, ning müüja juba ilusana ja unustada seda kui paha und.
Vajan ehk siis abi. On mul vaja teada hindeid ja nimetusi mis konkreetselt see on.
Nagu sain teada [pilt manuses], et see on sisselaske toru vms. Soovid teada seda toru koodi/hinna, sest mis auto poodi ei lähe, keegi ei oska öelda mis konkreetselt see on.
Pilt
Arvan, et selle pärast tuligi check välja, sest mootor töötab ilusti, käivitab ka, aga jõud on kadunud, ning kui sidurid vajutan tuleb sealt palju õhku lihtsalt välja (nagu sain aru läheb see turbiini). Palju võiks see toru maksta, ning toru hind+töö? (Ehk siis saan aru, et see toru peaks olema väike(?) (pilt ka olemas)
Pilt
aga keegi on teda pahasti "korda teinud")
Ning käisin ka stelloauto's tegemas diagnostikad umbes aasta tagasi (enne checki), ning öeldi, et pöördklappid töötavad suvaliselt. Palju võiks maksta nende eemaldamine/kordaks tegemine?
Saan hästi aru, et võiksin pöörduda tehastesse ja küsida hinnapakkumist aga pika aja pole juba vastust saanud, ehk siis kirjutan siia, sest tean, et siin peaksin inimesed palju targem kui mina olema, kuna autodest ma palju ei tea, eriti alfa-romeo'st.
Aitäh kui lugesid lõppuni ja tänan ette, kui saad mulle abi pakkuda.

Re: Check, pidurid kinni, mootori kaitse kukkunud, jõud kadunud või kuidas ma ostsin surenud autod

#2
Tere

Jah - see toru on väga halvasti parandatud. See peaks jooksma üle mootori ja minema õlieraldusfiltrisse (seal on lisaks voolikule ka mingi hulk metalltorusid ) - selle parandamise osas soovitaks minna kas stello autosse või trk'sse - või siis ise võtta see toruots lahti ja proovida sinna mingi torude ja voolikute kombinatsioon panna.

Kui see toru on lahti, siis mootoril jõudu ei ole, kuna sealt tuleb lisaõhku sisse ja läheb ka välja

Pöördklappide osas - töötab täpselt samamoodi - kui klapid on kinni, siis rõhk ei lähe üle 0.2 bar'i ja jõudu pole. Lihtsaim viis oleks klapid fikseerida avatud olekusse (seda on lihtne teha, kui oled varem teinud, juhendada on keerulisem).

Pöördklappide eemaldamine ei ole iseenesest suur töö, kuid eeldab klapikambrikaane eemaldamist (seega oleks mõistlik teha koos rihmavahetusega )
Tegelikult ma olen normaalne....
cron