Sõidab hästi ... Veermiku ainus probleem on ühe poole tagumise amodi kate, mida enam ei ole. Teise poole oma sai vahetatud aga kuna ainult 1 oli saada siis jah..
Muud häda ei ole aga kuna vedrud on niipalju lühikesed/amordid niipalju pikad, siis järsus kurvis 30km/h ja kiiremini või hüpekatel nihkub vedru mingid mm ühele või teisele poole.
Mootor - vahepeal jätab natuke vahele (normaalne nähtus, kuna klapivahed alles hakkavad paika saama) aga pöördesse läheb hästi ja üle vivt'i piiri on puhas lõbu
Pidurid - kuskil on ikka natuke õhku sees (arvatavasti peasilindris või siis võimendis)
Sidur - vist on sisse mänginud ja nüüd võiks korra veel üle õhutada. Sel aastal silindreid ei vaheta vist enam (silindrid on koos voolikutega olemas aga pedaalialust on selline pain vahetada, et kohe on)
Kere - järgmine aasta tuleb uuesti kõik ette võtta ( põhi ja karbid on suht kehvas seisus juba - kolm aastat, millest kaks aastat kuivas garaazis ja üks aasta seismist - ei olnud hea investeering )
Sisu - pisikesed elektoonikavead ujuvad veel ringi aga need on suht käes juba, lagi tahab vahetust ja polstrid ja plastikus tahaks nüüd uut regulli ja vilte.
Tagurdistuled on tagasi - viga oli ülimalt julm... Nimelt 164 tagatule pirnide pesad on surutavad
Ja kuna nad on vanad juba, siis üks tagurdustuledest oli õnnetult viltu ning püüdis massi üle teise pirni saada. Lühidalt - oleks pidanud ikka hooga pagassi sukelduma ja selle korraga ära parandama.
Spidomeeter töötab vahelduva eduga - vahel lülitab ennast sisse ja siis manooverdamise järgselt tagasi ei lülita, vahel lülitab ennast sisse suvalisel hetkel. Tavaöislet kui sisse on lülitunud, siis keset teed enam välja ei lülita. Ja soojana enamjaolt töötab. Aga mis seal salata :
3 käik 2000 on ca 30 ;4 käik 2000on 50, 5 käik 2000 on 70 ja 5 käik 2500 on 90 sai mulle selgeks juba autokoolis kus Nordiga varustet 90-l spido 90% ajast ei töötanud
