Re: Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#1279
Slicer wrote:
04 Feb 2024, 16:26
Alfa Romeo 33 wrote:
02 Jan 2024, 20:12
Jahutusvedeliku kadu on selline, et paisupaak saab täiesti tühjaks?
Mul 156 vaevab ka jahutusvedeliku kadu aga mingil kummalisel põhjusel on see kadu kuni teatud maani - umbes paar cm kõrgemal üle pealevoolu ava paisupaagist mootorisse. Ja seal jääb pidama ning enam allapoole ei lange. :wtf:
Vaatasin endal ka üle ja tõepoolest. Pole sealt äravoolu otsast allapoole rohkem langenud... väga kummaline, miks seal pidama jääb siis kui kuskil allpool leke.
Kui see leke on veel ikka aktuaalne, siis vaata igaksjuhuks üle paisupaagist mootorisse mineva vooliku klambrid.
Võimalik, et tasapisi lekib sealt vedelikku nii välja, et arugi ei saa.

Juhul, kui tegu on kruviklambritega, siis soovitan need üle aia visata, järgi joosta ja veel kaugemale üle aia visata ning osta sobiva diameetriga vedruklambrid - need on ainsad, mis on mõeldud selle süsteemi jaoks, nii et see püsiks lekkevaba igas temperatuuri vahemikus.

Minul piisas kruviklambrite vahetusest vedruklambrite vastu ja leke on kadunud.

Esimene käivitus uute vedruklambritega pead arvestama, et alguses võib selle vooliku vahelt jahutusvedelikku rohkem lekkida, seda senikaua, kui mootor töötemperatuuri saavutab.
Voolik muutub siis pehmemaks, vedruklamber võtab tema järgi kuju ning pigistab ta korralikult kinni - peale seda enam rohkem jahutusvedelikku ei leki.
Image
Muidugi Sul ei pruugi sama viga olla aga igaksjuhuks viska pilk peale, sest see on kõige odavam fix, kui selgub, et asi on selles. :)
Tavaversioonis 156 läksid 24mm diameetriga vedruklambrid.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.