#242
by ts
kolm nädalat nikerdamist ja 159 on tagasi- täpset põhjust ei tea, eelduslikult oli probleem korraga nii softis kui mehhanikas.
Juhtplokk maha, lahti, puhtaks, määrded peale ja kokku tagasi ja voila...
laupäeval sai natuke ka sisu puhastatud (ca 3h küürimist ja tulemusega võib juba rahul olla -> hallitust enam ei tundu olevat ja ka hallitusplekid on peaaegu kadunud) ning vahetuad välja pagassilukk (mis eelmisel sügisel sai kasutatuna ostetud).
eile sai siis alla suverehvid ja vahetatud pagassilukk tagasi vana vastu, kuna "uus" oli ilmselt seisma jäädes lukustatud asendisse surutud ja sellele järgnenud seismise ja trampimisega on lukus oleku indikaatorlüliti saba andnud.
Lühidalt- vajab nüüd natuke arutelu, et kas kahest saab ühe töötava kokku (originaalil on probleem esimese astme lülitiga, teised kaks töötavad uuemal on probleem viimase astme lülitiga, esimesed kakas töötavad). Prageune otsus on, et häirivam on see, kui auto karjub, et luuk on lahti.
tööde list ei ole lühemaks jäänud - sel aastal peaks kerega kindlasti tegelema ja siis uuesti mõtlema auto tulevikule..
Tegelikult ma olen normaalne....