Siis sai seda neljasilindrilist mootorit uuritud siit ja sealt poolt ning tõdetud, et tegu ei ole ju koleda mootoriga mida plastikust mootorikatte alla peaks ära peitma.
Otsustasin, et tellin päris carbonist plaadi ning kasutan seda süütepoolide osa katmiseks ning ülejäänud klapikambrikaan jääb nö. naked.
Täna sai carbonist plaat külge pandud ja võib öelda, et tulemus täitsa meeldib.
Klapikambrikaanega on ka plaanid ning tagavara klapikas on hetke seisuga juba pikemat aega värvimises. Kui mingi hetk kätte saan ja külge panen, siis tuleb ka pildimaterjal.

Lisaks sai vahetatud ka kaks jahutusvedeliku kummilõdvikut musta värvi silikoonlõdvikute vastu. Paisupaagist mootorisse minev ja siis S kujuga tagasivoolu voolik paisupaaki ning kinnitamiseks kasutasin mõlemal lõdvikul vedruklambreid.

