mõni närvilisem tõstis veidi rõhku ja sai sealt ka 300kW kätte, ilma, et mootor selle peale veel oleks töölepingu lõpetnud...
see vana kooli R5 on üldse 1 väärt raud... kahju suisa, et tootmisest maha võeti, legendaarne tükk ralliradadelt ikkagist ju.
sama vabrik on 1,8 ridadest pigistanud 110 siis 132 siis 140 midagi ja lõpeks 160 midagi kW

tagasi alfade juurde, siis

korralik turbokas oleks hädavajalik... vabalthingaval on küll võimsus võtta nagu jope varnast aga pole seda ülelaaderõhu maagilist mõju

ja TAGAVEDU v 4wd:) kui juba minnakse Germaani maitsele vastavamaks siis oleks vajalik ka rooli ja gaasiga juhitava auto olemasolu... ja küllap mõsitaks ka vana klassika austajad siis taas härdalt pead noogutada austavalt.