 (kuigi pikalt pikalt kaalusin ka selle rohelise ostu, mis hetkeseisuga kodanik veiks'i käes on
 (kuigi pikalt pikalt kaalusin ka selle rohelise ostu, mis hetkeseisuga kodanik veiks'i käes on  )
 )igatahes sain siis väikse punnimise ja raskuse peale veidi ilusaid ja mitteilusaid pilte Itaaliast (AUTOMÜÜGIPLATSI AADRESSI LÕPPU MUUSEAS KIRJUTATAKSE MONZA, MILANO) millest siis paar tükki ka ära näitaks:
nagu pildilt näha, siis sisu on nagu on (istmed muuseas olid korras), kuid selle kompenseeris kaasaantud airbäägiga rool, mis siiani kapis vedeleb, kuna see meeletu kulumisega rool, mis pildilt näha muutus mitmetunnise küürimise järgi suht krobeliseks ning roolivahetuse idee jäigi sinnapaika.
lisadest tasuks siis mainida veel 4x el aken ja ideaalselt puhuv kliima (vajutad nuppu ja ka +35kraadiga päikese käes seisnud autol on kahe minuti järel aknad jääs
 )
 )kuigi esmane info vigade kohta oli poolik; mainiti vaid katkist linki ja uus link oli kaasas
ning väidetavalt esialgu ka kliimadisplei töötas (milles ma ei kahtegi, kuna olles nüüdseks selle lahti võtnud selgus kurb kurb tõsiasi, et tõenäoliselt on see esimeste piltide tegemise ning Eestisse jõudmise vahepeal lihtsalt välja vahetatud
 kellegi juba remonditud displei vastu) tekkis järsku suur soov ja vajadus 164 Super'i järgi
 kellegi juba remonditud displei vastu) tekkis järsku suur soov ja vajadus 164 Super'i järginiisiis natuke ootust ja ühel ilusal päeval, mis muuseas oli ka mu puhkuse esimene päev sain siis kauaoodatud kõne, et kohal (kahjuks küll laupäevasel päeval, seega olin sunnitud veel esmaspäevani ootama)
õnneks sain aga veel pilte mida vahepeal vaadata
 
 esimene reaktsioon oli hämmastus-> olleks kindel, et tegu on halli isendiga tuli khaki nagu välk selgest taevast.
lõplik otsus sai tehtud tegelikult juba autost 25m kaugusel.
kohapeal natuke ringi tammudes siiski ilmnesid veel pisivead-> lisaks siis lingile ja displeile ilmnes, et stange oli viltu, udutule kate oli puudu, udutule klaas mõranenud ning summuti püsis all veel vaid jumala armust, tagumine klaas sõitis üles alla vaid õige planeediseisu korral ja nii edasi ja edasi ja edasi.
kuna ühtki tõsist viga ei leidnud (ega tegeliklult ei otsinud kah), siis sõit ARK-i, seejärel kordusülevaatust nõudma mille ma ka lahkelt sain, kuna sellise summutiga

siis kärmelt keevitama ja pidureid nokkima


seejärel uuesti ÜV mille läbimine oli kiire ja ideaalne
 
 ja auto lõpuks siis kodus


esimesed paar nädalat nokkisin siis vaikselt siit sealt asju, mis natuke muret tegid, seejärel jõudis aeg ukselingini. Mis oli ilusti kaasas ja täpselt sama värvi, kuid .... vale poole oma. Ja nagu kuiste ei vaadanud ma seda enne, kui vana link maas... seejärel sai ohtralt koledaid sõnu öeldud ning kiiresti keldrisse joostud, et vanadelt ustelt lingid maha keerata lootuses, et ehk siiski... ja avastatud, et tagumine link sobib esiuksele ideaalselt
 aga ust ei ava
  aga ust ei ava   
 Linkidega on üldse lõbus lugu
 aga sellest nagu ka displeist lähemas tulevikus
 aga sellest nagu ka displeist lähemas tulevikus  
 üldjoontes võttes arvesse, et kõik vead, miks auto (tõenäoliselt
 ) müüki paisati ilmnesid esimese kolme kuu jooksul (pidurid, sidur, elektrikalakesed akendes, ustes, tuledes jne), siis tundub ostuotsus üsna õige olevat
 ) müüki paisati ilmnesid esimese kolme kuu jooksul (pidurid, sidur, elektrikalakesed akendes, ustes, tuledes jne), siis tundub ostuotsus üsna õige olevat 
 
 



 roostevabast terasest... ja mitte lihtsalt rebi-lõika-kleebi meetodil vaid ... plokist välja voolitud
 roostevabast terasest... ja mitte lihtsalt rebi-lõika-kleebi meetodil vaid ... plokist välja voolitud niisiis-> suur miinus käes (-27) ja hetkeseisuga siis "Failed to proceed"
 niisiis-> suur miinus käes (-27) ja hetkeseisuga siis "Failed to proceed"  aga tee äärde ei jäänud vähemalt
 aga tee äärde ei jäänud vähemalt 
 ) tõenäoliselt külmus tühikäigumootor kinni (DIT süütega Nord'il on see ju valepidi-> ehk siis siibri liikuv pind on väga nõmeda koha peal-> seega karterituulutusest tulev niiskus+ väljast tulev külm õhk=jää ning seda täpselt seal, kus see kohe mitte ei tohiks olla-> siibri allservas)
 ) tõenäoliselt külmus tühikäigumootor kinni (DIT süütega Nord'il on see ju valepidi-> ehk siis siibri liikuv pind on väga nõmeda koha peal-> seega karterituulutusest tulev niiskus+ väljast tulev külm õhk=jää ning seda täpselt seal, kus see kohe mitte ei tohiks olla-> siibri allservas) 
 