tere,
kas alfa 156 stabilisaatori vardal võivad olla küljes mingid puksid mis kobisevad, otsad juba vaetatud, samuti ka alumised ning ülemised õõtshoovad koos puksidega
156 stabilisaatori varras
#2Jah, vardal on mõlemas otsas u 15 cm pikkused kondid, mille mõlemas otsas on puksid ja varda ümber on ka puksid, kohas, kus varras puutub kerega kokku.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

156 stabilisaatori varras
#3oled sa kursis ka, palju sellised maksta võiksid? Ja kelle poole pöörduda just sellise teemaga?
156 stabilisaatori varras
#4varda puksid vahetad koos vardaga... pasta-ajud on selle koostanud nii, et ei saaks pukse vahetada, vardale on miskid rõngad peale pressitud puksidest väljapoole... olenevalt aastakäigust on esimese stabika hind pooleteist tuhandest kuni kolme ja pooleni 
miski süsinik... vms on puksimaterjal et oleks jäik ja hästi koliseks kui pisemagi loksu sisse saab...
kui on kondid siis need maksavad nii vähe, et ei tasu isegi kirjutada siia seda hinda... ja ma usun et need oleks vahetaud koos muu pasaga sillas kui oleks leitud loksuvat

miski süsinik... vms on puksimaterjal et oleks jäik ja hästi koliseks kui pisemagi loksu sisse saab...
kui on kondid siis need maksavad nii vähe, et ei tasu isegi kirjutada siia seda hinda... ja ma usun et need oleks vahetaud koos muu pasaga sillas kui oleks leitud loksuvat
156 stabilisaatori varras
#5Kondid B-osa miski 250 EEK, A-osa ligi 500 EEK, Aga stabikavarras ise 2,5 l masinale 3800 EEK ja 2,0 l masinale 1800 EEK, aga pakutakse ka mingeid alternatiive, et 2,5 l masinale ka 1800 EEKu eest. Aga kui juba vahetuseks läheb siis lase panna kohe uus stabikas + uued kondid.Tegin ise selle vea, et ei raatsinud stabikat ennast vahetada ja vahetasin aind konte ja neid iga 1500 km järel, seega kui ka raamile kinnituvad puksid läbi- siis kohe ka need. Muidu jäädki vahetama.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
