Sai siis pika ilatsemise järel (kulukaks läks klaviatuuride pidev väljavahetus) lõpuks üks eks Eestisse juurde toodud.
Masinaks siis AR 156 GTA, 3,2l 184kW, aastaks 2003/8
Seda pikka ostimise lugu te juba natuke teate, aga nagu ka teate, on kordamine tarkuse ema. Oli kord üks Itaalias, punane, jutt oli mailis väga ilus, saatis pilte ja ,muud juttu auto kohta palju. Aga miskipärast kui jutt läks sinnani, et on plaani ikkagi autoga koju sõita, oli vend kadunud. Saatsin nii sportlikust huvist ka paar maili veel, aga vaikus, kuigi auto on vist isegi veel täna üleval ja hind kukkunud mõned tuhh eurod.
Teised 2tk olid Saksas. Ühe kohta sain hästi lakoonilise vastuse: autot on kirjeldatud reklaamis piisavalt hästi, aga kuna masinal oli kw rohkem kui tehaseväravast välja veeredes, tahtsin ikkagi teada, et kust ja kuidas on need kw saadud. Vastus: chip ja kogu mail. Palusin ikka lolli järjekindlusega masinat täpsemalt kirjeldada, et kuidas servised, käiguosa, minevik ja no muu kohustuslik programm. AGA, mailikasti selle müüja poolt rohkem maile ei tulnud.
Teine kah teiselpool Frankfurti, no hea minna lennukiga. Ikka taas mail ja samad küsimused, Vastus: Masinal korralikult täidetud hooldusraamat! Kõik! Palusin ikka rohkem saata pilte jne, sest reklaamis oli aind 3 pilti. Saada ikka palju ja igast nurgast. Vastus: Masin on väga hea ja hooldusraamat täidetud! No tra! Ma tean, et masin on hea, istusin Saksas korra kevadel ühes universaalis. Kõik, rohkem sellelt ka maile ei tulnud.
Norm müüjad ütleks.
Aga siis ühel päeval helistas sõber Tartust, et tal keegi tuttav, kes pidevalt Leedus käib masinaid vaatamas, oli sealt nagu midagi sarnast kuulutuses leidnud. Hakkas siis otsimine peale, ja varsti oligi esimene mail teele saadetud.
Vastus paari päeva jooksul. Nagu ikka, et masin bro jne. No eks vahetasime siis maile, kirjutas masinast ja elust. Tema oli leidnud Saksast oma tuttava kaudu, kes Saksast masinaid Leetu veab. Kõne kutile oli imbes selline: Kle, sa oled Alfaklubis ja omad mitut (al 155, 156, 159 SW), et leidsin siin miski naljaka 156-e. Mõnusalt tuunitud, teised stanged, korvistmed jne. Et sa rääkisid, et tahad miskit sportlikku alfat. Et sel olla väidetavalt 3,2l ja miski GTA kleeps on ka taha kleebitud, et noh firma, kes tuunis. Et kas toon ära? Siis tuli kiire loeng teemal, et see pole tuuning vaid see ongi SEE, mida otsitakse. Aga mingi ajapärast pani masina ikkagi müüki, väidetavalt rahaprobleemid ja alustas just nn kõige ihaldusväärsemast, et millest oleks lootus lahti saada.
No peale pikka piltide vahtimist ja niisama auto kirjelduse uurimist sai siis tee Leetu, lõunatippu ette võetud. Õnneks mul kaasas sõber, kes tiba erapooletum, st Saabifänn , aga jagab tehnikat hästi ja oskab otsida peidetud vigu. No eks siis ta võttis selle GTA seal tõsiselt ette.
Asi lõppes sellega, et tookord jäi ostmata, sest paar pisiviga on ikka küljes ja igaks juhuks ei võtnud ka raha kohe kaasa ( seal on veel see adibass tressides ja lakkkingades ärimeeste aeg - nostalgiapisar )
Kodus sai siis kohe kodanik TS-ga ühendust võetud, elektroonika asjus.
Käidud TRK-s pilte näitamas tehnikast ja ka Itaalia Autost juppide hindu VIN koodi järgi + lastud veel teha ARK-il järelpärimine saksa registrisse, et kas on ikka õige auto ja ega pole registrist kustutatud, avarii vms. Kõik märgid näitasid, et lootust on.
No ja siis ei saand ju kohe kuidagi järgi minna. Küll oli müüja Prantsuses tööasjus ja siis oli meil siin tsiklitel hooaja lõpetamine jne. Aga no krt, enne kiirendust tuli see aeg leida.
Saigi siis laup vara-vara teele asutud. Kolmekesi siis seekord, noh et nagu julgem või nii. Eks muidugi kutt tuli kohale ja et lähme siis nüüd kohe "koms-i" ja head aega. Aga nii lihtsalt ei läind. Sõber alustas taas: kõigepealt lasime tal otsida miski servise, et saaks masina lae alla ja seal tuli siis ülipõhjalik vaatus meie poolt- kohalikke auto alla ei lasknud. Eks leidsime sealt ka põhjuse, miks sild tahab reguleerimist. Tal oli vasaku külje avarii (avarii pildid saatis müüja ka juba varem mailile), tahtsime näha aind lapitud pindade ulatust. Ja siis sai mindud teele. See, mis tehti kiirteel- seda võib võrrelda pigem rinkaga+ samal ajal koonuste vahel slaalomiga. Kõik masina piirid said katsutud. Värinad, kolinad jne. Kiirustel üle 200 hakkab rool värisema , peab vist rehve tasakaalustama või siis tuntud tegijate omad alla ostma. Ja lõpuks siis peale seda 2 h peedistamist, sõitsime siis "koms-i" Ja sealt juba 20 min pärast kodupoole.
Kodu jõudes siis kohe Tartusse autot liigutama, mis lõppes nagu kõik peod alati Ja hommikul peale keha ja vaimu värskendamist sai ette võetud sõit Raadile ja edasist te juba teate...
See siis lühidalt kokkuvõetuna auto otsimine ja leidmine.
Paar viga, mis tal siis küljes: käigukastil on kuskil väike õlileke, alt märg.
Displei, see armatuuri peal- kui oled sõitnud juba u tunnikese, siis muutub tuhmiks ja ei näe kirja enam korralikult. Sai ka nõu tookord peetud TS-ga ja arvatavasti asi displei vahetuseni ei vii.
Kliima vaja täita, st leidsime ka võimaliku lekkekoha üles.
+ esisild, st tahab regulli ja natuke tööd ja vaeva. Kohalik remondimees on kasutanud poolraamide ja talade kinnitamisel tavalisi tsingitud polte, mitta aga musti, st karastatuid, need vahetada jne.
Sai ka täna TRK- sse aeg kirja pangud, et võtavad ette ja loodan, et siis tuleb sealt välja tehasekonditsioonis masin
Pildid lisab E.T mingi hetke pärast, tal neid kogemusi na rohkem .
AR 156 GTA, bnd
#1
Viimati muutis bnd, 15 Okt 2007, 18:47, muudetud 1 kord kokku.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar