naiss picktshes
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#77Yeah, kena üritus, tänud.
Esimene osavõtt peab muidugi aia taha minema: hõissa sidur!
Ma teadsin küll, et ta libiseb, aga et ta NIIMOODI libiseb... linnas töristades ei saa ju aru täpselt, kui hullud lood on. Keegi oleks nagu tefloniga üle tõmmanud. Väga huvitav on sõita nii, et pöörded kõiguvad KOGU AEG vahemikus 5-6K rpm, sõltumata auto kiirusest.
OT: VML, millal siduri ära vahetame?
Esimene osavõtt peab muidugi aia taha minema: hõissa sidur!
Ma teadsin küll, et ta libiseb, aga et ta NIIMOODI libiseb... linnas töristades ei saa ju aru täpselt, kui hullud lood on. Keegi oleks nagu tefloniga üle tõmmanud. Väga huvitav on sõita nii, et pöörded kõiguvad KOGU AEG vahemikus 5-6K rpm, sõltumata auto kiirusest.
OT: VML, millal siduri ära vahetame?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#78bnd wrote:PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...
Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.
Ma proovisin G-Techiga samal ajal kui te võistlesite ja tulebki nii välja. Esimene sõit startisin ~2200rpm ja stardis ei olnud mingit ringikäimist - aeg 15.74
Järgmine start tegin 3500rpm, all käis ringi pikalt ja aeg tuli 16.56. Pole vist ka veojõukontrolli. Eks see ole vist kõigile teada, et mida vähem wheelspinni, seda kiiremini võtab kiiruse üles.
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#79wheelspinni võib jah rohkem efektiks lasta 
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#80ja õnneks suutsin finaalis alla jääda naisterahvale
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#81muidugi siin on siis näha ka stopperiga mõõtmise miinus:
9-10. koha sõidus ma kaotasin oma poole auto võrra 147-le, aga tabelis, nagu näha, hoopis võitsin...
9-10. koha sõidus ma kaotasin oma poole auto võrra 147-le, aga tabelis, nagu näha, hoopis võitsin...
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#82adrenaliini ämbriga, sai ikka iga klassi auto vastu sõidetud
mitsu, 164 2,0 Turbo ja 159 disla oli vist ja noh mis seal salata kolm sõitu kolm võitu.
igal juhul tublid poisid, väga viis üritus.
igal juhul tublid poisid, väga viis üritus.
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#83jaan wrote:Lahtiseks jäi teist aastat järjest ka see, kuhu oleks Kalvo ja Stihli 75-d paigutunud. ..[/i]
Vaatasin vanemaid tulemusi:
2005a Kiirealfa nr. 1:
A 1 Kalvo Kalmu 75 1,8T 1987 14,86
Ei kommentaari, kuhu oleks paigutunud....
2002a 11. mai Raadi lennuväljal (ei olnud küll ainult Alfade võistlus):
Kuni 3L
Kristjan Pappa 14.76 14.35 14.32 14.20 Porsche 944CT
Hart Jürine 15.01 15.54 15.68 Alfa Romeo 75 3,0
Ain Miller 14.14 15.36 Honda S2000
See oli ka ainuke kord, kui ma Ain Milleri Honda 2000-le koba peale ära tegin, tavaliselt oli see masin minu jaoks püüdmatu...
Praegu tundub, et "vanad" Alfad oleks veel konkurentsis.
Kui nad vaid sõita viitsiks...
Aga ma arvan, et me ootame ära, kui ka GTAd ja uued Q4-d "vanaks" saavad, eks siis vaatame.
Aega meil ju on.
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#84Stihl wrote:Praegu tundub, et "vanad" Alfad oleks veel konkurentsis.
Kui nad vaid sõita viitsiks...![]()
Aga ma arvan, et me ootame ära, kui ka GTAd ja uued Q4-d "vanaks" saavad, eks siis vaatame.
Aega meil ju on.
Tegelikult tahaks hirmasasti näha neid ringil GTA ja Q4-dega maadlemas...
Kahjuks (kahjuks) muidugi on kiirendus igal aastal aina elektroonilisem -> no tee või tina, aga sirgel joonel selespiidi ning veojõukontrolliga võistleminine, saab võimalikuks vaid siis kui auto võimsam või siis kergem...
Siinkohal ootaks lootusrikkalt järgmist kiirendust ajal, mil 2,0 klassi võiks lisanduda tõsine vanur... GTV siis
Tegelikult ma olen normaalne....
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#85ehh, mul just sama môte, et ringil ...
Järgmine aasta siis tagaveolisi rohkem ... seitsmekümneviied, alfanatico (tee siis ikka valmis kevadeks). Ma tuleks ka spideriga klimbiks supi sisse
Teemasse ka. Kiirendus ka tore asi (10 sek. allapoole) Järgmine aasta vôiks selle asendada ringiga vastrekitud Tabasalu rajal
Teemasse ka. Kiirendus ka tore asi (10 sek. allapoole) Järgmine aasta vôiks selle asendada ringiga vastrekitud Tabasalu rajal
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#86Eerts wrote:Ma proovisin G-Techiga samal ajal kui te võistlesite ja tulebki nii välja. Esimene sõit startisin ~2200rpm ja stardis ei olnud mingit ringikäimist - aeg 15.74bnd wrote:PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...
Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.
Järgmine start tegin 3500rpm, all käis ringi pikalt ja aeg tuli 16.56. Pole vist ka veojõukontrolli. Eks see ole vist kõigile teada, et mida vähem wheelspinni, seda kiiremini võtab kiiruse üles.
Seda G-Techi oleks võinud sa seal väja reklaamida
To janes: Tunnistan, et mingite kiirendusautodega meil just tegu ei ole, samas korra aastas on ikka huvitav sirge peal autod kõrvuti panna ja vaadata mis juhtub. Nii et ma ei tõttaks klubi vanimat üritust veel maha tõmbama
Tabasalu kardika kohta niipalju, et minu meelest tahtsid nad tänapäeval suht hingehinda saada selle kasutamise eest, võrreldes sellega mis see vanasti oli. Suurujärk oli minu meelest sama, mis sauga ringi eest taheti. Samas järgmine aasta pidi sinna veel mingi 500m lõik juurde tulema, nii et siis võiks juba proovida küll seda.
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#87kiirendus on jah klubi vanim üritus...
kasvõi puht traditsiooni pärast peaks / võiks sellega jätkata...
muidu on selline tunne nagu oleks vanaemale mürki andnud...
kasvõi puht traditsiooni pärast peaks / võiks sellega jätkata...
muidu on selline tunne nagu oleks vanaemale mürki andnud...
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#88olgu olgu, oleks siis vanaema, see lahkub mürgita ka kui aeg käes
pigem see kiirendus alfa sektoris nigut kroomitud veljed vôi umbrohi 
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#89janes wrote:olgu olgu, oleks siis vanaema, see lahkub mürgita ka kui aeg käespigem see kiirendus alfa sektoris nigut kroomitud veljed vôi umbrohi
nuuh see on selline nii ja naa värk
nimelt paljud alfistid ei taha oma (või pigem liisingu) sõidukiga riskida märjal asfaldil 120-ga 90 kraadist kurvi võttes -> kiirendus on selles suhtes suhteliselt riskivaba ja oskusteturvaline asi...
ning veel.... kellel on millistel tingimustel kiirem auto saab selguda VAID kiirendusel-> näiteks kasvõi AWD vs FWD (vaadates näiteks 164 tulemusi ning ka 156 ja 159 võrdlust)
Seda enam, et kui üks teatud Alfista granturismo veloce rajale jõuab ja oma 1000 kg ning hinnanguliselt 110kW mootoriga lammutama kukub
ehk siis oleksin siiski vanaema säilitamise poolt (võibolla siiski võiks ürituse natuke põnevamaks teha-> mulle tegelikult hakkas juba väga väga meeldima see kiirendus jääl idee...)
Tegelikult ma olen normaalne....
14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal
#90kiirendus jääl...
see on peamiselt mitte reaktsiooni aga siis juba enesetalitsemise küsimus...
et mängida pidamisepiiril...
piisab 100m distantsist seejuures...