Lamda andur???

#4
au contré, mon ami



minu neljajuhtmeline universaal maksis tervelt miski 800.- :lol:



andur ise maksab ikka umbestäpselt samapalju (on ta siis ühe, kolme või nelja juhtmega-> nooh jah, kuna ühe juhtmega lamdal soojendus puudub, siis võibolla maksaks see umbes 100.- vähem)



P.S. tegelikult maksab kast õlut vähem, kui lamdaandur sõu vot? :lol: Kui ikka kasti õlle või ühejuhtmelise anduriga neljajuhtmelist ei asenda, siis on nende vahetus suhteliselt kasutu info :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Lamda andur???

#5
700 maksab nelja juhtmeline, ühe juhtmeline mingi 400, oli vist nii, katalüsaator ka tühjaks põlenud, see maksab kuskil 1300, alla selle vist nats. Ma veel imestasin siin vahepeal et miks mu auto võtab kütet nagu kolmene v6 :D

Lamda andur???

#6
:roll:



aga nüüd oled juba harjutanud ning V6-te ümberistumine käib suht kergelt :lol:



kui minu esimene 164 järsku 12-13 100-le võtma hakkas (600km nädalas :wink: ), siis esimene mõte oli-> PÕRGU :evil: kui palju....

kaks nädalat hiljem mõtlesin juba et peaks 3,0 ostma-> ikkagi ökom :lol:



natuke hiljem leidsin vea küll üles, kuid küttekulu enam täiesti normi ei langenudki NING siiamaani ei häiri sõidukid keskmise kuluga "hästi palju" :lol:



ja üldse 300.- ei ole tänapäeval just eriti suur raha, et sellepärast põdeda (eee... nooh tegelikult kasti õlut saaks, kuid õnneks on suvi juba läbi :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Lamda andur???

#13
ts wrote:kui kahtlus on aga diagnostikasse ei taha minna, siis on ka voltmeeter hea lahendus :roll:

Diagnostika muidugi oleks eelistatum variant :wink:


Mul ÜV punktis näitas lamdaks 1040 mida see tähendab, kas sellest ei saa miskit välja lugeda!

Lamda andur???

#14
ÜV punktis EI SAA lamda näit olla nii kõrge (ehk pigem 1,040) :lol:



peab olema 1-1,02



seal mõõdetakse siis liigõhku, mis ideaalsegu suures peab olema üks.



lamda näidu ajab paigast liiga rikas segu (alla 1) või liiga lahja segu (üle 1) kui number juba absurdini kisub (2 juurde), siis on lihtsalt summuti nii hõre, et tõmbab liiga palju õhku peale.



Lamdaandur iseenesest annab hoopis pinget ajule :-) kui võtad pistiku lahti ning paned sinna voltmeetri peale (Sinu sõiduki puhul ei saa seda soojas autos teha-> nimelt 4.1 ei võimalda pistiku katte eemaldamist), siis saad näidu, mis kas on paigas või liigub kindlas vahemikus (0,2-0,8V).

Liikumine näitab, et andur on korras... kui ta aga on stabiilselt mingi näidu peal, siis on andur must ning vajab puhastamist/vahetamist
Tegelikult ma olen normaalne....

Lamda andur???

#15
ts wrote:ÜV punktis EI SAA lamda näit olla nii kõrge (ehk pigem 1,040) :lol:

peab olema 1-1,02


hm, sorri, kas tolerantsi pole ka allpool 1?

vaatasin just oma ülevaatuse gaasitestide paberit, 0.997 on täiesti läbiv (jumala võõras ülevaatuspunkt, aus läbisaamine)



kusjuures, tulemused on LAHTISE lambdapistikuga (mille ma muidugi hoopis hiljem avastasin)...mine võta kinni.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron