tegelikult on osaliselt 166 puhul tegu

vähe keerulisema teemaga
Ehk siis maailmas on kahte sorti inimesi-> mitte keegi ei vaata 166-te neutraalselt... see kas meeldib või ei meeldi
Kui meeldib, siis hakatakse otsima õiget mudelit... ja KAHJUKS peab tõdema, et 2,5Sportronic ei ole just kõige ihaldusväärsem sõiduk 166 mudelirivis
Esiteks see nutune kast... tegemist on tavalise neljakäigulsiega, millele kõik miskipärast laiendavad Audi multitronic kasti probleeme (tegelikult neid seal ei ole kuna-> kastid on täiesti erinevad)
Ökonoomikat otsiv inimene igatahes ei lähe omale ostma 2,5liitrise mootoriga autot...
Selle asemel vaadatatkse siis diisli poole või usutakse BMW/Audi/Volvo müüjate mula imepisikese kulu kohta
Reaalselt võtab ju 2,5 aut samapalju kütust kui konkurendid (ok võibolla tsipa rohkem-> bmw ja oooodi omavad rohkem käike) KUID see eest peaaegu käsikästiga 3,0-ga võrdselt
ah jaa konkurentsist kah... bmw528, või siis V6 varustet volvo S80/Audi A6
Mis puutub aga 156 müüki, siis kurb kurb kurb, kuid hetkeseisuga on turg nii maha tambitud, et

jube kohe... kes oleks võinud arvata, et saksas müüvad kõik tädikesed korraga oma kirikuskäimise 156-d üliodavalt maha

Tegelikult ma olen normaalne....