Alfa 166 pagasiluuk

#31
deoreetiline variant ehk on, kuid ennem keeratakse see rattalaager sita paigaldamise tulemusena tuksi... :roll: tehti liiga saalele, pandi valetpidi sisse... jne... erinevatel mudelitel on erinevad võimalused rattalaagri väärkasutuseks... samas-kataloog peaks ka sobivust näitama... ja on ta mis tahes laager, kui sobib ja õieti paigaldatud kestab kauem...

Alfa 166 pagasiluuk

#35
:shock: ülemised puksid ja alumised sarniirid :?



lõhnab kahtlaselt :?

sai sild ikka ilusti sirgeks :?: :roll: see kombo kuidagi nagu viitaks sellele, et miskit seal väääga viltu on jäänud/läinud :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 166 pagasiluuk

#36
Kevadel peale nende vahetust käisin rehvieksperdis sildade reguleerimisel...

Nüüd hilja aegu vahetasin tagaamordid (puksid olid ära vajunud, rattad olid /\ kujuga), läksin soovituse järgi Subaru keskusesse, kuna seal pidid osama ka tagasilla paika panema. Sealt saadeti mind viisakalt tagasi koju, autod remontima, isegi raha ei võetud...

Alfa 166 pagasiluuk

#37
Uute õõtsapukside õhtuleminek peale väikest läbisõitu põhjustab tihti see, et kui tõstukipeal rippus vahetatakse hoovad ja selleasemel et auto nn tööasendisse ratastele lasta pingutatakse poldid kohe ära ja siis rebib auto ise teatud aja jooksul puksid vulgist lahti kuna puks töötab kõige kauem kahelepoole väändudes aga mitte pool ringi korraga ja tagasi mitte üks tonks.Mul on tulnud mitu Fiati meest sama murega et puksid ruttu õhtul ja tuli välja et töökoda vahetades õõtsapukse pressiti puksid viltu sellepärast ,et rippus autol on pea võimatu õiges asendis puksiga hooba külge saada ja lihtsalt mindi kergemat teed. Tagajärjeks südamik kummi seest lahti. Teiseks mis kummikatteid puutub siis vene ajal kestsid ka kummikatted rohkem kui ühe suve. Imelik? Kolmas lugu kisub vägisi klubiteenenduse mõtte järele. Vähemalt lõunaeestis vaadatakse itaallaste

omanikke nagu pidalitõbiseid.

Alfa 166 pagasiluuk

#38
Praegu tellisin originaal alumised õõtsad, pukside kohta uurin, kas on võimalik ainult neid vahetada, või tuleb ikka jälle täjega. Samal ajal kogun raha...
Kolmas lugu kisub vägisi klubiteenenduse mõtte järele. Vähemalt lõunaeestis vaadatakse itaallaste
omanikke nagu pidalitõbiseid.
Kõige hullem ongi, et ei tea kuhu Tartus pöörduda kvaliteetse ja inimliku hinnaga teeninduse järgi. Präegu proovin hr.Zakalwe soovitusel Olorexi tankla küljes asuvas teeninduses abi leida. Tagaamortidega said nad hakkama, nägid küll vaeva- pidid tagumised istmed välja tõstma, et nende juurde pääseda.

Alfa 166 pagasiluuk

#39
Kuskilt on mulle meelde jäänud et neid alumisi pukse sai eraldi vahetada. Ka sarniir peaks olema taastatav. Tunnistan et pole 166 te altpoolt remondipilguga uurinud aga tuleb see asi ära teha. Mis sinu vanadest hoobadest sai mis kevadel vahetati. Viskaks neile huvipärast pilgu peale.Võimatu on ainult labakinnastele sõrmikuid peale tõmmata ,ülejäänud .... .

Alfa 166 pagasiluuk

#40
Kuna ise jagan autodes vaevalt rohkem, kui "siga tomatides", siis ei tulnud pealegi, et neid võib kuidagi taastada, vana komplekt läks prügimäele. Enda vigades õppides, nüüd jättan loomulikult kõik alles ja hea meelega näitaks kõike, mis näidata on :)