kas tasub osta 145?

#2
kurdetakse igasugu asjade üle :lol: igasugu asjade pidamine on kallis kui raha ei ole ja odav kui raha on :lol: vastupidavus sõltub sellest millises seisus auto on :)



kas tasub osta või mitte oleneb siiski konkreetsest isendist :wink: kui selle isendi leiad, siis räägib ehk pikemalt... (alustades näiteks mootorist millede valik oli "viimasel Sud'il" ikka väga korralik)





p.s. isiklikult ei poolda arutelu teemadena :arrow: "TÜV andmetel...", "mul tuttava tuttaval juhtus..." jne

p.p.s. TÜV andmetel on tegemist ilgelt :!: nadi autoga, kuna tal pidurid kuluvad :shock: jube ju, mina küll varem ei ole kuulnud, et mõnel autol piduriklotse kulub :lol: ning tuledega on probleeme :lol: ehk siis loe omanikud ei viitsi pirne vahetada :lol:

p.p.p.s. elektroonikakalasid peaks 145/146 isenditel olema kordades vähem, kui 33-l
Tegelikult ma olen normaalne....

kas tasub osta 145?

#5
ahahh, aga ma mõtlen siiski nagu üldisemalt, et kuidas on selle mudeli vastupidavusega... ma saan küll aru, et oleneb auto seisukorrast, aga mitte ainult ju, et tehase poolt juba palju määratud ju, mind huvitab see, kas alfa 145 oleks lõputu rahaauk või pakuks muretut liiklemist..

kas tasub osta 145?

#6
25 kiloeegu eest oleks veidi vast palju tahetud masinat kui prillikivi? mis seal vahet on, mis on värvitud v mis koliseb v mis see pidamine maksab? kuni sõidab anna minna ja kui enam ei sõida siis mõtle et kogu seda ilu sai odavamalt kui uue auto liisingu sissemakse!



NB! võid ka muidugi üritada reinkarneerida seda autot ;)



PS! mõtted on avaldatud ilma konkreetse isendi tausta teadmata, seega väga isiklikult ja tulihingeliselt ei ole kellelgi vast mõtet võtta!

kas tasub osta 145?

#8
väikeste hoolduste ja pisiremontidega... :?



nüüd siis peaks hakkama lahkama, millises suurusjärgus need veel pisi- on...



kui sa oled sõitnud mööda EW tankodroomi, siis ehk kujutad ette, mis valu peab veermik kannatama... kuna tegemist ei ole jäikade sildadega robustse monstrumiga, siis suht regulaarsest sillaremondist ei pääse niikuinii :evil:



ülejäänud hooldused- rehvid, vedelikud, rihmavahetused jms on niikuini paratamatu ning tõsisematest summadest pääseda kipub alfadel tavaliselt testrist piisama (kuna erinevalt "kvaliteetmarkidest" annab tavaliselt alfadel saba klemm või juhe, mitte selle otsas olev agregaat :lol: )



ostul pöörata eriti suurt tähelepanu :!: :!: :!: kõigile juhtmetele ja voolikutele, mis tunduvad olevat võõrad... (enda auto näitel- mul on kolmandik kapotialusest ja osa salongist täis omaloomingulist lähenemist ning veaotsing seetõttu praktiliselt võimatu)
Tegelikult ma olen normaalne....

kas tasub osta 145?

#9
no rihmad, rehvid, õlid - need on loomulikud, ma neid silmas ei pidanudki. aga see elektri osa huvitas küll, aitäh selle eest.



aga kui veel rääkida eesti teedest, siis mõne auto veermik vajab siin 2-3 korda aastas veermiku remonti, teine jällegi 2-3 aasta tagant. seega ma mõtlengi, et kuidas 145 veermin meie teedel kannatab. kui tihedaks see regulaarne veermiku remontide vahe tal kujuneb? eeldades muidugi, et ma eelistan auto korras hoida, mitte kolinate ja raginate saatel sõitu "nautida".

kas tasub osta 145?

#10
:D vahemik 2-3 kuud ja 2-3 aastat sõltub:

1. kas remondid ainult jupp jupi haaval (üks puks õhtal, vahetame välja, muud ei puutu)- sel juhul kestab järgmise remondini paar kuud (kuna rotatsiooni korras on järgmise jupp oma loomuliku lõpu leidnud)

2. kas remondid kogu silla korraga (sel juhul pikka aega hooleta)

3. millistel teedel sõidad (üldiselt isegi mõelnud kolida kuhugi läti piiri äärde, kuna see marsruut kus ma hetkel liigun nõuab siiski oluliselt robustsemat autot)

4. milliseid juppe kasutad- kas romulast, B või A osa

5. kui kiiresti reageerid kolina tekkepõhjusele



seda kõike hoolimata auto margist :D



145 silla kohta oskavad vast kohalikud "sudi-inimesed" midagi konkreetsemat rääkida (sild on suuresti identne 3 põlvkonna 33-ga)
Tegelikult ma olen normaalne....