AR 164 sumpa pläriseb

#2
katalüsaator-on suhteliselt kulukas ettevõtmine... kui see korras on siis ei tasu vahetada...-ainult uued sukkad osta mõõdu järgi...ja kas ise või lasta mõnel asjatundjal ära keevitada...suka pikkus peab täpne olema ja ka hea oleks kui diameeter oleks selline et sukk toru sisse sobiks... ei tea kui suured mehaaniku kogemused sul on ...aga igaksjuhuks mainisin... ja originaal katalüsaator (euro 3) on palju kõvem sõna kui mistahes universaalne jama-mul on originaal katalüsaatoril 1 element sees ära pudenend kuid ikka annab co välja...

AR 164 sumpa pläriseb

#4
seda nüüd küll-aga universaal pole ikkagi see ja v6 tahab need universaalid üsna kärmelt tühjaks puhuda... :lol: eks asi jah siiski sinna rahakoti taha jääb...164 juures ainult keerulisem paigaldada, kuna originaalis läeb katti kaks otsa sisse... :roll: samas tehtav...

AR 164 sumpa pläriseb

#6
Nojah, see 2 in ja 1 out on ilmselt pisut keerulisem universaali koha pealt... Samas, tühja ta seda teistmoodi tühjaks puhub. Ei juhtu midagi, hind tasakaalustab vahetamise sageduse..;) Nagu ka kojamehed... 350 EEK tükk ilma varreta vs 40 EEK paar varrega ..;) tühjagi see 350 eeku tükk asi nii palju parem on et tasakaalustaks nende 40 eeguste kasutamise...
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 164 sumpa pläriseb

#7
minu huvi on selles, et mitte teha lolli tööd

vaid olla piisavalt efektiivne, ühe raksuga parim tulemus

kas sukk peabki varem surema või on ees takistus

mille tõttu on läbipõlemine toimunud



aastaid tagasi ühe mazda kaubikuga (E2200) oli sarnane jama

toimivaks lahenduseks oli kogu sumpa vahetus



aga mõne aja möödudes varastati kesklinnas kardaan alt ära ja sellega lõppes selle masina majandamine 1997

AR 164 sumpa pläriseb

#9
:roll: kattide koha pealt.



katt paigaldatakse vastavalt mootori töömahule... universaal kattide puhul on siis kuni 2,0, kuni 2,5 kuni 3,0, kuni 4,0 ja üle 4,0 töömahule ette nähtud katid-> meil lugupeetud müüjad pakuvad kõigile autodele kõige odavamat katti (1,x k), mis on tegelikult ette nähtud suhteliselt tagasihoidliku survega kuni 2,0 suurusega R4 mootoritele (a la 9:1 ohv mis pakub 85 kW)



Kui suurele (3,0) mootorile panna alla 2,0 peale mõeldud kat, siis puhub ta selle puhtaks justnimelt sellepärast, et sealt sunnitakse läbi oluliselt rohkem ning oluliselt rohkem gaase, mistõttu tekib suurem surve :roll:



Mis sukkadesse puutub, siis võta supler ja mõõdulint, mõõda need auto alla ära ja mine poodi :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 164 sumpa pläriseb

#11
inz164 wrote:
Anthrax wrote:
inz164 wrote: ...varastati kesklinnas kardaan alt ära...
:lol: :lol: :lol:
suur-patarei pärast mentlat


Offtopic aga... WTF :shock: see polnudki nali või :roll:



aga jah-> kõike varastatakse... vanasti ei varastatud ainult kuuma rauda või sooja s%¤ta aga nagu kuulda, siis on ka see juba muutnud :roll:



Ehk siis tean lugu, kuidas keevitajal virutati suitsupausi ajal MIG käpp ära (nooh jah-> kuuma rauda seal vaid natukene...)

ja samamoodi tean lugu, kuidas ühelmehel pandi maapoe ees traktori järekäru koos aurava sõnnikuga teise sõiduki taha ja läks teadmata teed :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 164 sumpa pläriseb

#12
But of course..:) Ega 3 liitrisele ei tohi panna 2 liitrise oma..:) Selle asja peale peab ikka tulema..:P Mina vähemalt ei tulnud sellise asja peale...
ts wrote::roll: kattide koha pealt.
Kui suurele (3,0) mootorile panna alla 2,0 peale mõeldud kat, siis puhub ta selle puhtaks justnimelt sellepärast, et sealt sunnitakse läbi oluliselt rohkem ning oluliselt rohkem gaase, mistõttu tekib suurem surve
Eesti Saabiklubi ja foorum
cron