145 tagaklaasi kojamees

#3
:roll: 164 tagaakna kojameest :roll: :mrgreen:



Tegelikult ei ole kojamehe eemaldamisel oluline mis autol teda tirida... see oleneb juba kojamehest endast :wink:



igatahes peaks kõik eelmainitud kojamehed olema konksu otsas, mis iseenesest tähendab:



1. pilk kojamehe keskosale-> 99% tõenäosuseha on see pesast välja libistatav.

2. kojamehe "luud" :lol: (ehk siis hoob) üles tõsta ning kojamees (sry-> klaasipuhasti) keerata umbes 45 kraadise nurga alla

3. aidata natuke kaasa nähtavale tulnud nagade lahtitegemisega (suurem osa normaalseid kojamehi on varre peale fikseeritud nagadega keskosa kasutades-> nagad surub siis tööasendis kojamees nii tugevalt kinni, et füüsiliselt võimatu on neid sealt ilma nurga all keeramata eemaldada)

4. kui keskosa enam midagi kinni ei hoia, siis aknapuhastajat vaikselt (kuid jõuliselt) allapoole tirida.

5. kui kojamees on oma pesast väljas, siis keerata hoob vaikselt umbes 20 kraadise nurga alla tagasi ning ettevaatlikult (midagi lõhkumata) kojamees sealt eemaldada.

Edasi tuleb juba ulme:

6. kui vana puhasti on eemaldatud, siis istud maha ja mõtled, et oleks ikka enne võinud uue osta.

7. sõidad poodi

8. poes ei ole kojameest, järgmisse

9. Si¤¤a hakkab sadama-> kirud-> nähtavus 0

jne jne jne-> kuniks lõpuks saad uue kojamehe ja (ulme lõpp) avastad, et selle eemaldamine oleks olnud kordi kergem, kui oleks kohe uue kojamehe ostnud ning selle pealt kinnituse põhimõtet vaadanud :lol:



P.S. teenustööna vahetan autode kojamehi-> Kiirustage head vahetuskursid ei kesta kaua :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

145 tagaklaasi kojamees

#4
jutt kõik õige aga mälu sopis koidab, et mina oma 164 tuuleklaasi :wink: kojamehi vahetades olin sunnitud vana ära lõhkuma...nagu konkreetselt ikka :? Point oli siis selles, et ennem tuli kapott vastu ja ei saanud kojameest niipalju risti keerata, et ta aasa tagant ära tuleks.



kurat...tglt ma ei mäleta isegi enam päris täpselt :roll:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

145 tagaklaasi kojamees

#8
E.T. wrote:koos malgaga eest ära... harjavahetus ja tagasi...

ühtlasi saab ka mehhanismi tuule käes oleva osa õlitada :D


siis avastasin ka selle, et mingit hirmsat klõbi-krabinat tekitas

plastikkate seal vahepeal, surusin ta oma asendisse tagasi ja nüüd

on vaikus 8) (fking klõbin tekkis ca 60 km/h juures)

huvitav on see, et roostet või mõnd muud keemilist reaktsiooni

korgi, mutri ja võlli juures polnud 8)

145 tagaklaasi kojamees

#11
:roll: pole kunagi ühtegi tagumist kojameest vahetanud :roll:



siiski sügavalt kahtlen, et see nii erinev olla saab (sarnased ja sama eesmärgiga seadmed on reeglina unifitseeritud)



:? Tekkis nüüd mul huvi juba... :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

145 tagaklaasi kojamees

#12
aga kui ei saa mäge muhhamedi juurde siis tulgu muhhamed mäe juurde...



osta uus kumm harjale

ja kui tuul ei puhu ja mäda pähe ei saja vaheta kumm ära harjal...



PS! ma ei tea miks eelmised oanikud lasevad tagaakna luua nii räbalaks et kumm narmendab seal? st pmst on allride luud ka parem reeglina kui see mis eelmisest geeniusest külge on jäänud...

145 tagaklaasi kojamees

#13
oscar58 wrote:164 l. lihtne : lülita kojamehed sisse, süüde sisse, kojamehed liiguvad ülemisse asendisse, süüde välja, kojamehed jäävad seisma ja liiguta kaugele tahad et luudasid vahetada.


vot see on juba mõte :P thänks
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

145 tagaklaasi kojamees

#14
veiks wrote:
oscar58 wrote:164 l. lihtne : lülita kojamehed sisse, süüde sisse, kojamehed liiguvad ülemisse asendisse, süüde välja, kojamehed jäävad seisma ja liiguta kaugele tahad et luudasid vahetada.
vot see on juba mõte :P thänks


aga kui nii ei saa ja kodanikud on kruvitud kinni

ja nad ei liigu kaugele tahad :evil:

minul igatahes ei jätkunud läbirääkimisteks piisavalt närvi

kasutasin kergerelvastust 8)



tavainimesed ei hinda kõrgelt liiga lihtasid lahendeid :roll:



mis kergelt käes

see

kergelt läinud :)

145 tagaklaasi kojamees

#15
Oot, oot, on kruvitud kinni ja ei liigu kuhu tahad. Ega nad ei liigugi kuhu sina tahad vaid mööda klaasi. Lihtsalt ülemises asendis annavad liigendid serva tagant mööda minna. Nii tuleb paljudel autodel teha milledel luuad algasendis kapoti ääre alla peitu poevad. Mis puutub tagumist kojameest ,siis paljudel ei saa ainult luuda vahetada ,sest see on varrega kokku ehitatud ja siis peab tõesti ainult kummi vahetusega piirduma... .
cron