AR 156 GTA, bnd

#106
Anna vähemalt vihjegi, et kas see aasta, järgmise viisaastaku sees, või vabsee meie lastelaste jaoks.



Eino, inimesel peab olema ikka valiku võimalus :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#107
Ega nende fakto müügimeestega kipub nii olema, et asjad hakkavad alles siis liikuma kui lähed müügimehe laua juurde virutad rusikaga vastu lauda ja ütled, et krt kas saab autot osta või ei saa. Senikaua kuni selline mees välja paistad, kes niisama sportliku huvi tunneb ei viitsi nad suurt lillegi liigutada, aga kui neile ükskord koidab, et sa tõsti tahadgi Alfat osta, siis hakkavad asjad isegi liikuma.

AR 156 GTA, bnd

#108
Autost:



Tänaseks on nukad paigas ja auto töötab ilusti, KUI tõmmata juhe ühelt temperatuuri andurilt. Neid on seal vist mitu. Andur asendati- lugu sama. Kui kõik on koos, siis tühikäik ikka plödiseb. Aga gaasi puudutades töötab ilusti. Aga tõmmates temp andurilt juhe tagant, läheb tühikäik kohe korda, aga viskab kohe autosse ka kirjad, ette, et kao servisesse, tee diagnostika.



2 päeva on alaktrik ajanud mööda kaableid lühist/katkestust jne taga. Aga ei si**agi.



Help???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#109
kas see kylma vqi sooja mootoriga juhtub?

ma prooviks mqlemat.

Akki mingi kylma/sooja "toetus" ei toimi kusagil mujal?

AR 156 GTA, bnd

#110
kas see alfadiagnostika seade veakoode ka loeb?

v kuda see alfade diagnoos käib, kas anduri kaupa ei anna veakoode?



kui auto suudab vea tuvastada ja nõuda servist siis peaks ju kuskil ka olema mälus põhjus kui selline... (ilmselt küll viide veale).



tundub nagu annaks vale signaali.

kas ehk su mootor kasutab taas teistsuguseid andureid? et vahetasid kl anduri aga pandi jälle mingi 1,6 universaal sisse?

AR 156 GTA, bnd

#111
Arvuti näitab, et kõik korras.



Korra näitas, et õhulugeja viga. Kui temp anduril juha taga, siis kõik ok, juhe tagant ära, näitab arvuti, et temp anduri viga.



Elektrik arvas, et chipitud mootor ja tühikäik ongi äkki selline, aga kuidas ta siis enne käis? Seega see mõte maha maetud. Praegu on üks mees juhtmetes ja roomab mööda neid edasi ja tagasi :D



Lähen lõuna paiku vaatama, mis toimub
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#112
tõmbad juhtme tagant ära, siis saad veakoodi-> temp andur non-funcional



Temp andur on imelihtne takisti, mis vastavalt temperatuurile takistust vähendab...



Kui kas anduri või ECU poolne klemm on must, või mõni vaheühendus oksüdererunud, siis ei tule signaal korralikult läbi, ning loetakse anduri näiduks min temp mootoris... selle tulemusena on segu rikas ning bla bla bla



Ühesõnaga-> ECU pistik lahti, anduri pistik lahti ja samale klemmile tavaline tester peale. Tulemus peab olema 0 oomi... kui on rohkem, siis tuleb pistikud ära puhastada ja uuesti mõõta... kui ikka on rohkem siis on juhe keskelt oksüdeerunud-> IMHO 156 motronicu juhtmekimp on vahepealsete lisaühendusteta.

Kui kahe otsa vahelt saab kätte 0 oomi, siis tuleb võtta andur ning mõõta selle otsad vastu massi. Tõenäoliselt on juba pealetuleval poolel mingi takistus vahel (Tavaliselt peale peab tulema puhtalt 0)

Kui ka sinna tuleb kõik ilusti peale siis on tõsine jama majas... aga sellest loodetavasti ei pea rääkima :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#113
ma võtaks veel lihtsamlt



kuna enne masin käis ( ja võin kinnitada et käis - ise istusin sees ja proovisin ja olin ka õues... no ei plödisenud, pedaalimisel ja rahulisel sõidul ka auke ei esinenud), siis peab ta ka peale rihmavahetust käima. ettekäänded kehvaks käimiseks UNUSTATAGU !

AR 156 GTA, bnd

#114
:roll:



WÖÖRD :evil:



krrt läheb GTA jõuluks koju või mitte :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#116
ts wrote::roll:

WÖÖRD :evil:

krrt läheb GTA jõuluks koju või mitte :roll:




Hetk tagasi oli veel küsitav
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#118
Sain täna muidu masina kätte.



No nii enda lõbustamiseks: aga tegelik põhjus, et õde võtab pühade ajaks voyageri ära, ja krt yaarisega sõidan niigi iga päev- ma lihtsalt ei suuda enam :D



Aga nüüd on siht kindel: Õiged nukapakud on homme õhtul Kalvol käes. See aga on omakorda huvitav lugu, see nende saamine. Aga kunagi hiljem räägime :D



3 päeva on elektrik kallal olnud ja POLE elektri viga. Ainus variant on ikkagi nukid..... JA need üritatakse paika panna 27dets.



Muidu arutasin täna ka Kalvoga varianti, et see gta jääb trk-sse varuosadeks ja ma näitan netist linki, millist soovin :D .Ega Kalvo vastu polnud :lol: see juba nagu õppeklassi ekponaat :D KÕIK sõlmed on 10 x üle käidud :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#119
:roll:
3 päeva on elektrik kallal olnud ja POLE elektri viga.


Kui kõik on korras siis, kui midagi on lahti ühendatud :roll: ON ELEKTRI VIGA :lol: mis on tingitud sellest samast lahti ühendatud asjast



kuna Sinu sõidukil nukke eri keerata (väljaspool selleks ettenähtud asutust ja valeks), siis ei ole teist võimalust :wink:



Aga see selleks...



jõulud ikkagi :roll:



EDIT: hauever mõtlema hakata, siis temp anduri ühenduse teemadel-> FSFI teoreetliselt võiks ka paari vale kraadi puhul sellega hakkama saada (süüte osas siis-> kuna süüde keeratakse külma mootoriga varasemaks, siis teadmise puudusel by default on mootor jääkülm... seega-> saad saanitama hakata "jääkülma" mootoriga ja 25l 100-le ) :roll: naiss... tore vaheldus jaarise ökonoomikale :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#120
asi kisub juba koomiliseks...

teeme panused härrased



millal bnd masin taas käima saadakse



homme on laup (pakud v kännud... pühal puhkepäeval neid ei puutu mehhaaniku käsi või muidu see kärbub ja kukub küljest)

siis tuleb pühap

jõulud laste ja naistega...

viimase hetke kiirustatud jõulupeod oops... koos tralliga saabub uusaastapohmell ja ongi juba 2 jaanuar



panustan siis järgmisele aastale...