peaasi, et roolist kaugel see tarbijate seltsond püsiks
AGA nii kui temp natuke tõuseb, on kohe ku*i majas!
kui temp 60C ja puterdamine algab ning temp anduri eemaldamisel puterdamine lakkab, siis võib olla tegu selle müstilise kraadidevahega, mida Motronic soojale mootorile piiriks seab (ehk siis põlemine algab suts peale õiget aega-> külma mootoriga eeldatakse põlemishetkeks nimelt mõni kraad varasem, kui soojaga)
FullSequentialFuelInjection nimelt annab igale silindrile eraldi kütet ning ka süüdet... süüde reguleeritakse vastavalt temp anduri andmetele ning väntvõlli pöörelemisanduri ning nukkvõlli asendianduri näitudele. Kui andurid ON KORRAS ning kuskil MASSIRAHUTUSI ei ole, siis jääb ainsaks võimaluseks rihm üks hammas edasi tõsta
Kaks hammast oleks juba käivitusrahutused ning umbes üle viie hamba => Tere kolvid

; meie oleme klapid
aga rahu ja kannatust

-> mõtle sellele, et Sul on hetkel kahtlemata Eesti kuulsaim Alfa
ja tõenäoliselt tikutaku Väga Suurte Mootoritega sirgeltsõiduautod välja jätta, siis on justnimelt Sinu saagale kaasaelajate hulk kahtlemata suurim

Tegelikult ma olen normaalne....