Suvaline PLÄMA vol 2008

#256
Muuseas...



Top Gear'i kohta ütles mu töökaaslane, et see on "autopedede kreisiraadio" :lol:


Image

Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2008

#261
ts wrote:Muuseas...

Top Gear'i kohta ütles mu töökaaslane, et see on "autopedede kreisiraadio" :lol:

::pilt::

::pilt::




uurides pildikesi

võin öelda seda et teid on petetud



tavalised autoheterod on pildil

neil pole kaelas isegi mitte saab-i silti ( nora )

Suvaline PLÄMA vol 2008

#263
"¤%¤¤¤#%% :evil: :evil: :evil: ¤%%¤¤&... Kurat, miks Bemm ei võiks selline olla nagu Alfa?" ütles mu väikevend jalaga oma autot lüües...



taustaks-> juhtus siis nii, et suri maja ees bemmil starter ära... ning juba on selge, et ilma kanalita seal hakkama ei saa (kas harjad või juhe).. pädevad bemmiinimesed väitsid, et starter tuleb ära vajetada (jaa-jah... usun usun :mrgreen: )

Ja sügavamaks taustaks-> kuna mul neid sarkofaage juba veidi kogunenud on, siis teab ka tema, et Alfa sarkofaagid tekivad pidivigadest, mille likvideerimiseks on vaja natuke mõelda... Bemmi sarkofaagid aga vajavad reeglina mõnetuhandekroonist väljaminekut :roll:



TS@laupäeva nüüd siis bemmi kõhu all veedab (ja vaatab kas ehk ei ole asi mitte automargis vaid pigem selles kes remondib ) :roll:



Meenutuseks=> 1sarkofaag=1nädal auto remonti :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2008

#264
bem v arr :D (kurat iga asi vajab remonti...)



kas tegemist sellesama 320 e36-ga mille kallal sa hiljaaegu tõrelesid?

äkki bummil ka ing sees, et solvus ja asjad?

kõhu alt kuditamine võib isegi avitada ;)

Suvaline PLÄMA vol 2008

#265
:roll:



vaatame- vaatame... muideks on jah seesinane E36... ma küll ei usu hästi sellesse solvumisse aga eks näis...



Mis remonti puutub, siis... korraliku hoolduse korral ei ole remonti vaja :wink:



Sõnaseletused:

"hooldus"= vahetatakse välja asjad, mis hakkavad kustuma ning kontrollitakse kustuda võivate sõlmede korrasolekut ning auto üldist seisukorda 8)

"remont"= vahetatkse lagunenud detailid koos kõigi detailidega, mida lagunenud detail on endaga teispoolsusse kaasa viinud :lol:



Lõpetuseks-> Alfa ilma hooldamata ei kesta eriti kaua... seetõttu on "remonti" vajavate Alfade puhul võimalik ka hilinenud hooldusega piirduda. BMW kestab ilma hoolduseta väga hästi... kuid remontida tuleb siis juba piisavalt (Minu lemmiklugu A24-st jälle... "750 on nii hea auto, et 40k ls juures ei ole isegi õli pidanud vahetama 8) " ja paar nädalat hiljem otsis tüüp uut mootorit... eluaegse õli värk :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2008

#266
täna oli huvitav telefoni vestlus silberauto müügimehega

kaks aastat tagasi sai mersu ostetud ja nüüd helistab

libekeel ise ja muudkui räägib kuidas nad oma klientidest

hoolivad ja et tingimatta on tarvis auto välja vahetada

uuema vastu sai öeldud küll, et masinal pole häda miskit

aga tema on meie pärast mures, et järsku ikkagi anname parameetrid ja tema otsib mida vaja

Suvaline PLÄMA vol 2008

#267
Ükspäe just mõlkus meeles, et siin alfakõrvane jutt keerleb pigem bmw ja audi ümber (kellel teine auto, kes tahaks, et see oleks teine auto, kes ei tahaks kindlasti ühte nendest teiseks autoks, kellel ainuke auto :) jne). Aga mersust ei sõnagi. Autsaider.

Suvaline PLÄMA vol 2008

#268
hmmm

mersu marketing rõhub ehk teistele väärtustele, neile mida me ei märka... mersu imago ei sobi siinsete petrolheadide mõttelaadiga...





____





mersu on pehme ja loiuvõitu... või siis kui muutub erksaks kaotab juhitavuses punkte tänu hiigelmootorile mis pommina esisilda üritab laiaks vajutada... mersu maamärk oli varasemal ajal IGIKESTEV TEHNIKA - paraku koos säästupoliitikaga pühiti ka see legend maa pealt... 1943 aasta mersu sõidab senimaani... 1993 aasta oma kipub laiali vajuma tänaseks... (andesta INZ - nothing personal, omad kõhutunde tähelepanekud)



bemaril on olnud läbi aegade ultimatiivse sõidumasina imago ja juhitavusele pole ka keegi midagi ette heitnud (peale TS). samuti kui alfa on bemar ka suutnud oma suured saloonid luua ikkagi juhi ümber ja eelkõige juhi naudinguks (mersul naudiks pigem tagaistet juba siis).



audi oma quattro 4veoga (mis läbi torsenlahenduse kolis nüüd ka cw jms Q4 alfade alla) ja legendaarse SQ võidukäiguga 80 esimeses pooles - kuni superautode keelamiseni ralliradadel (tõsi viimasel ajal pole audil peale le Mansi 24h võidusõidus laineid löönud diiselmootri midagi suurt ette enam näidata - mootor mis pani konkurendid proteste kirjutama, kui liiga vaikse mootori, millesarnasega liikuv auto võib teistele jääda märkamatuks).







_______







oleks aega rohkem võiks siia veel kilomeetri monoloogi ja arutelu kirjutada...



kas see ka midagi muudaks?

vaevalt!

Suvaline PLÄMA vol 2008

#269
starfild wrote:Aga mersust ei sõnagi. Autsaider.


ah mis tast ikka rääkida, tavaline auto, mille üks vähegi jõukamaks saanud endast lugupidav .... peab endale hankima (kasvõi vana) kasvõi mersu nime pärast.



naljakas on kuulata lugusid ,uute, suurte mersude saamislugusid esimeste seas ...



ja sillad lagunevad nagu igal "korralikul autol" paps vahetsas ~50000 pealt 2 korda esisilla pukse (C-merss) see kevad saab 4 aastaseks ja hetkel 67000 läbi sõitnud

ainus hää asi auol on kompressor 8)
Seitsekümmend Viis

Suvaline PLÄMA vol 2008

#270
parim mersu on olnud 190e 1884

sportvedrustus esiosa ringi tuunitud



ostu hetkel oli aparaat 10 a vana

minu pere sõitis sellega 5,5 a

remondi kulu kogu perioodi kohta 2725 kr

hooldust ei arvesta



hea auto oli 8)
cron