tänan tähelepanu eest...
O: AR 166
#2KORRALIKKU 166 ON EESTIST RASKE LEIDA.OTSISIN ENDALEGI KUSKIL AASTA TAGASI 166.JA LÕPUKS VÕTSIN IKKA SAKSAST TOODUD.KORRASOLEK ON SUHTELISELT LAI MÕISTE.166 POLE MINGI PROBLEEM KOHE MINGI 25K JA ÜLES SUMMA SISSE MATTA,SEST VARUOSADE EEST KÜSITAKSE RÄNKA RAHA.RIHMAVAHETUS POLE KA TEAB MIS ODAV LÕBU ERITI V MOOTORITEL.AGA SÕIDUMÕNU TASUB ÄRA.
KÕVA MIINUS ON 166 SEE ET VAJAB HEAD SÕIDUTEED JA HELLA HOOLITSUST SEST LÄHEB VÄGA RUTTU KÄEST ÄRA.B OSASID POLE MÕTET ÜLDSE ALLA PANNA,JUST VEERMIKUOSAD.SAAVAD KUIDAGI RUTTU OTSA.
MEIL MÜÜGIS OLEVATEL AUTODEL ON KA SEE IS.KUIDAGI KAHTLASELT VÄIKE.NO KUI ON SERVICE RAAMAT SIIS OK.
ENDA OMAL OLI OSTU MOMENDIL IS 270 000.AGA AUTOT VAADATES JA SALONGI KULUMISE JÄRGI,ÜLEÜLDISE SEISUKORRAJÄRGI OLEKS VÕINUD IS.VABALT OLLA ALLA 100TUHANDE 99A.166.
2,0 MOOTOR 114KW NAGU LIIGA LAHJA SELLISE KERE JAOKS.BENSUKULU.
ENDAL OLI 2,5AT TÄIESTI PIISAV.11-12KESKMINE.NORM SÕIDUGA.
AGA HEA VARJANT OLEKS 3,0 MANUAAL.KUI VAJA SAAB HULLATA JA ÖKOLT LIIGELDA.
PRAEGUSEKS MUL ENDAL ENAM SEDA AUTOT POLE.SÕIDAB RÕÕMSALT RINGI VIST UUUS OMANIK.
MIND HÄIRIS SUHTELISELT MADAL ESIOSA,JUST EEST SUMPS JA KARTERI KAITSE.PIDEVALT LINNAS ESIOSAGA KERGED RIIVAKAD MÖÖDA MEIE SIRGEID TEID.
SÕIDUAUTONA ÜKS PARIMAID.PÄRIS KAHJU OLI MÜÜA.
ALFA 166 OSTU SOOVI PUHUL VÕID PÖÖRDUDA PÄRNUS TAUNEX AUTOSSE,NEMAD TASSIVAD NEID 166 ÜPRIS PALJU SIIA.MINUOMA TÕID KA NEMAD.
EDU SIIS AUTOOTSINGUL
															
																				
					
					
																																																			
					KÕVA MIINUS ON 166 SEE ET VAJAB HEAD SÕIDUTEED JA HELLA HOOLITSUST SEST LÄHEB VÄGA RUTTU KÄEST ÄRA.B OSASID POLE MÕTET ÜLDSE ALLA PANNA,JUST VEERMIKUOSAD.SAAVAD KUIDAGI RUTTU OTSA.
MEIL MÜÜGIS OLEVATEL AUTODEL ON KA SEE IS.KUIDAGI KAHTLASELT VÄIKE.NO KUI ON SERVICE RAAMAT SIIS OK.
ENDA OMAL OLI OSTU MOMENDIL IS 270 000.AGA AUTOT VAADATES JA SALONGI KULUMISE JÄRGI,ÜLEÜLDISE SEISUKORRAJÄRGI OLEKS VÕINUD IS.VABALT OLLA ALLA 100TUHANDE 99A.166.
2,0 MOOTOR 114KW NAGU LIIGA LAHJA SELLISE KERE JAOKS.BENSUKULU.
ENDAL OLI 2,5AT TÄIESTI PIISAV.11-12KESKMINE.NORM SÕIDUGA.
AGA HEA VARJANT OLEKS 3,0 MANUAAL.KUI VAJA SAAB HULLATA JA ÖKOLT LIIGELDA.
PRAEGUSEKS MUL ENDAL ENAM SEDA AUTOT POLE.SÕIDAB RÕÕMSALT RINGI VIST UUUS OMANIK.
MIND HÄIRIS SUHTELISELT MADAL ESIOSA,JUST EEST SUMPS JA KARTERI KAITSE.PIDEVALT LINNAS ESIOSAGA KERGED RIIVAKAD MÖÖDA MEIE SIRGEID TEID.
SÕIDUAUTONA ÜKS PARIMAID.PÄRIS KAHJU OLI MÜÜA.
ALFA 166 OSTU SOOVI PUHUL VÕID PÖÖRDUDA PÄRNUS TAUNEX AUTOSSE,NEMAD TASSIVAD NEID 166 ÜPRIS PALJU SIIA.MINUOMA TÕID KA NEMAD.
EDU SIIS AUTOOTSINGUL
O: AR 166
#3klv wrote:niisiis... ostan alfa 166e soovitavalt 2,0 mootoriga ja hind võiks ka mõistlik![]()
Ära osta 2,0 R4 mootoriga 166-te... IMHO liiga nutune nii suurele autole
Küttekulu vahe on manuaalkastidel kahtlemata TB kasuks... minekul on absoluutne tipp
P.S. oma Alfakogemusest: tehaseandmed võid metsa visata
Tegelikult ma olen normaalne....
					
					
					
																																																			
					O: AR 166
#5SlavoZ wrote:Nagu 2.0 omanik kinnitan- 114 kW piisab liikumiseks, aga kiirenduseks vajaks rohkem. Nagu näitas praktika, 156 sama mootoriga sõidab kiiremeni.
TOLDYA...
164 roolis olles tunnen vastupandamatut vajadust V6 järgi... (kasvõi selleks, et sooritada möödasõite, mida tõenäoliselt niikuinii ei sooritaks-> lihtsalt oleks hea teada, et saaks ...
Mitte, et 16v WB peal ei oleks nauditav...
Tegelikult ma olen normaalne....