3,0 v6

#1
:twisted: mul siis pisut abi vaja.... kuna kaheliitriseid meie turul enam saada ei ole (või õigemini ei viitsi oodata :D ) leidsin ühe kompu kolmeliitrise :twisted: :twisted:

auto on siis 2000 ja nati peale hästi ilus korralik ja täislisad isegi tehase originaal cd-box on aku kohal olemas ja töötab ja toimiv navi ka...

niisiis olex mulle suureks abiks kui keegi viitsiks mulle nati nõu anda mida sellisel isendil enne ostu kontrollida ja vaadata võix. ei tahax jälle orki lennata nagu eelmisega... :wink: :D

ja kas automaatkasti annab ka kudagi kontrollida ja kui vastupidav see üldse on?

ja kas see linn/mnt-11/9 l/100km võib tõele ka vastata? eeldusel et liikluseeskirju ei riku :roll: :lol: :twisted: ??

ja mul on pisut kiire ka niiet... kui keegi viitsib vähegi....

täname täname täname :)

3,0 v6

#2
leia koht kus diagnostipistik järgi visata...-oleks mõistlik tegu... ja vaadata-kuidas ja kuna on hooldatud-millal rihm vahetatud... ja kas mootoril on erilisi lõginaid kolinaid...

3,0 v6

#3
Rihma vahetuse järgse läbisõidu kohta võimalikult tõepärane info saada oleks päris tähtis.

Ma kontrolliks ka kõik 8elektrilised) lülitid ja funktsioonid läbi, neid ikka jagub sellel autol ja kuigi Alfadele on sisse ehitatud elektrivigade iseparanemisvõime (või on see minu auto eipära?) ei saa sellele alati lootma jääda. Ka kere oleks mõistlik üle vaadata, samuti lekked mootorist, kastist, roolivõimust. Suuremate läbisõitude korral on sildade olukorrast ka hea ettekujutus saada.

Lihtne meetod on ÜV-punktist läbi sõita, vaadata kas heitgaasid on OK ja seal saab kohe ka selgeks pidurite, amortide ja sildade sisukord ning võimalus on kanalis kere altpoolt hoolikalt silmitseda.

3,0 v6

#4
kütusekulu on ikka nii et maantee 10-11, linn 14-15. Talvel mul üks tuttav tegelane sai 3,0 sporttronicuga linnas lühikesi otsi lastes isegi sinna 17-18 kanti sajale.

3,0 v6

#5
Sinistra666 wrote:kütusekulu on ikka nii et maantee 10-11, linn 14-15. Talvel mul üks tuttav tegelane sai 3,0 sporttronicuga linnas lühikesi otsi lastes isegi sinna 17-18 kanti sajale.


mulle on juba 2 inimest öelnud et kolmene on ökom kui kahepoolene- et kui mõistlikult sõita siis maantee on mingi 8-9 ja linn kuskil 10-11 :? :?

samas itaalia autost öeldi et 11-12 maantee ja 17-18 linn :?: :? ja et liiter õli tuhande kildi kohta on normaale kulu????? - ma olen enne ka kolmeliitristega sõitnud aga neil sellist kulu küll ei esinenud ja mul on hommseks vaja ära otsustada kas siis osta või jääda seda kaheliitrist ootama -niiet mõistus hakkab otsa saama :D :D . mitte et ma oleks nii vaene et ma kütust talle osta ei jõuax aga 17-18 L linnas hakkab juba kahtlaselt sinna chevi v8 kanti kippuma...

aga samas on auto seda väärt ka... :wink: kuhjaga



äkki teab keegi veel sellest kütusekulust

tnx

3,0 v6

#6
no..õigel kiirusel on alfa raamatu kohaselt 3,0 kahesest ökonoomsem...ja see linna kulu...-minul kül nii ei röövi... :roll: keskeltläbi mul on tuld 10 sajale... ja selle auto juures -andestad küttekulu...-eesti liikluses kompenseerib mootor selle...

3,0 v6

#7
NELJAKÄIGULINE PLANETAARKAST on selle asja nimi, mis linnas meeletu kulu tekitab...



HOIATUS: Kui Sa oled kergelt solvuv inimene siis ära siit edasi loe :lol:



Võta manuaal... elad väga ökonoomselt (ma ei saa aru, mis inimestel nende krdi autmaatkastidega on... käsi ja jalgu pole otsas või :lol: :lol: :lol: )



Selespiidi ihalusest saan aru btw... :lol:



Aut kast on ideaalne kaaslane maastikul (pidev veojõud-> väiksem tõenäosus kinni jääda) ning luksusautode puhul (sujuvad vahetused)...



Linnas on see väga sobiv on see laisale inimesele, kes ei taha kohe mitte natukesti autojuhtimisega tegeleda...



Isiklik arvamus-> planetaarkast ei sobi Alfa mootoritega kohe mitte natukesekekekegi

Kui Alfa ostul seada eelduseks aut kasti olemasolu võiks pigem vaadata mõne teise margi poole-> 5-6käigulsied tip, step ja multitronicud on ökonoomsemad ja reageerivad oluliselt paremini... sporttronic on oma olemuselt vana hea planetaarkast... mis ka käitub nagu planetaarkast

PUNKT...



pole mõeldud kellegi solvamisega... aga 3,0V6 aut kastiga tundub oluliselt masendavam, kui 2,0 manuaalkastiga :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

3,0 v6

#8
Ah jaa...



liiter õli tuhande km kohta ON NORM juba aastast 1980 kogu eurooopas (sellekohane märge on nii OOOO MB BMW VW, kui ka kõigil teistel sõidukitel :lol: )



erandina olen märganud 164 ja 155-te, mille manuaalis sellekohast märget pole
Tegelikult ma olen normaalne....

3,0 v6

#9
multitronikust hoidku kõik eurooplased ennast eemale...

vähemalt kasutatdud kujul - töökindluse poolest need variaatorid ei hiilga.



_____________





ja õli ntx 156 võttis minu sõidustiili juures 1L / 10 000km peale.

3,0 v6

#10
E.T. wrote:multitronikust hoidku kõik eurooplased ennast eemale...
vähemalt kasutatdud kujul - töökindluse poolest need variaatorid ei hiilga.


ei hiilga nad ka uuest peast...



ainumas teadaolev pommikindel variaatorkast oli 1 põlve :? civicul (aastanumbriks kirjutati 1997, kui ts sellega rullida sai :lol: autol oli selleks ajaks õlul 20 aastat ja läbisõitu pidi ikka meeletult olema...)



põhimõte jäi samaks ka OOOO versioonil, kuid kuna juhtumisi oli jõudu liiga palju... siis on kogu konstruktsiooni vedaval rihmal kiirendushetkel veidike liig palju raskust peal... tulemus... libisemine ja lõpuks katkemine...



juttude järgi pidavat oooodil küll ka ketiga variante olema (ei tea, kas siis vahetati kõik välja, või on need alles V6 juures saadaval)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron