156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

#5
mõtleks sealt siis edasi...



q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt



ja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole



500 hp kargaks kapoti alla naks



ressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

#6

mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
Võimsuse kiirenduseks transformeerimiseks pole autol mingit probleemi. Träkil tõestab autor, et esiveoline võib olla kiireim kui sama klassist tagaveoline auto (sel juhul M3).
ja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole
500 hp kargaks kapoti alla naks
Auto omanik ei kannata föön-mootoreid :) Ütles, et kui järgmine GTA tuleb Alfalt turbo esiveoline, siis ilmselt tuleb midagi teist endale soetada.
ressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt
Stroker kit ei mõjuta ressursi kuidagi :) Pigem mootori ekspluateeriise viis :lol:

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

#7
ar2r/33 wrote:

mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
Võimsuse kiirenduseks transformeerimiseks pole autol mingit probleemi. Träkil tõestab autor, et esiveoline võib olla kiireim kui sama klassist tagaveoline auto (sel juhul M3).


iga ratas mis ei vea pidurdab... 4 veoline auto ei ole sugugi halvem kui esi või tagaveoline... eriti kui veel teepind ei ole maks haarduvusega )vihm jne). loomulikult igat ratast mida mootor ringi keerab neelab võimsust... aga 3,7 liitri juures... ??? :lol:



ja kui oleks võimalus katsuda 3,2 liitrist 156 GTA mudelit siis ma naerataks nagu meeletu...