ALFA ROMEO LÄBISÕIT

#2
se ei pruugi palju olla-kui on korralik omanik olnud siis võiks see mootor kuni 500 000 ära kesta...kehvemal juhul 400 000 seega mitte miskit väga jubedat... see kui ostad optimistlikult masina millel ca 100 000 ees küsides omanikult kas see läbisõit õige küsitakse tigedalt aga mis ta siis peaks olema(stiilis tule homme tagasi kerime milliseks vaja) ei ole sugugi kasulikum... läbisõidust ei saa tänapäeval mingeid järeldusi teha -on selle pika jutu point :!:

ALFA ROMEO LÄBISÕIT

#5
Mul on hästi meeles, miskis autoajakirjas nii 2 a tagasi ilmunud artikkel, kus ajakirjanik käis välismaal ja sõitis seal AR-ga 156 ja siis kirjutas: sel autol on juba üle 300000 km läbisõit, aga ikka on veel vaikne, naginateta ja kap remondita. Väga heas korras masin, üllatav!



Vot selline väike meenutus :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

ALFA ROMEO LÄBISÕIT

#7
Mootor on asi, mille seisukorda on väga raske visuaalselt hinnata. Kui kuskil õlilekkeid pole ja mootor ei tiksu ning kõib ühtlaselt, siis ei tea keegi mis selle taga peituda võib.

Standardsed protseduurid, nagu mahlade ja rihmade vahetus, on täiesti iseenesest mõistetav ja tavaline vana auto ostupuhul. Midaiganes ka see müüja ei räägi. Tavaliselt teab müüja, kes on auto saksast toonud umbes sama palju selle seisukorra kohta kui ostja. Heal juhul teab veel kuipalju seda keritud on.

PS: Kõik räägivad täpselt sellise loo auto ajaloo kohta nagu klient seda soovib. Huvi korral saab ka spidomeetri näitu vähe korrigeerida.

Kasutatud auto ost on üldjuhul päris suur loterii.
a.k.a Anthrax

ALFA ROMEO LÄBISÕIT

#9
oma SAAB-i vitsad

võimaluse korral tasuks uurida, mis vedeleb karteri põhjas



kui seal on paksult sitta ja metallipuru siis tuleb teine mootor kaasa osta :)



ma sain seda teada, et autos pole keegi ~50000km jooksul õili vahetanud ketivahetuse käigus ja ka seda et hangi uus mootor ... vana pole mõtet kokku tagasi panna.
Seitsekümmend Viis