Auto Teemaline Suvaline Pläma

#319
Aga tõlked on kohutavad..:( sõnastus just. lisaks meerikamaise saidi pealt võetud ja ma osa "ajalugu" paneks kahtluse alla... Aga noh, alguseks on hea küll. Kui kellelgi huvi parema kirjanduse vastu tekib, siis Corky Bell-i "Maximum Boost" peaks vägagi põhjalik olema.
inz164 wrote:palju head lugemist 8)
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#320
ja nüüd loeme kokku turbodega alfad eestis :D



1 gtv liigub tartu kandis...

1 155 Q4 seisab viimsis...

kuskil on 164 esindet turbiiniga...



paari diisli küljes on turbiin :D



pot arenduseks on vaid seni seisval 155-l aga see härra teab turbodest hetkeseisuga ka üht teist juba :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#321
164x3 (VML-i endine) ja see must mis poolsurnuna kasti ootab lisaks siis veel üks punane, mis väga nutuses seisus mingi aeg tagasi piiri ääres müügis oli... :wink: ... :cry: kuna müügi hetkel oli seis vägagi nutune, siis enam seda elujõuliste autode hulka ei julge lugeda

166x4 (praeguseks juba)

75x 1 (Kalvo :twisted: )

155x1 :twisted: (ei ole enam just eriti tavaline-> vähemalt niipalju, kui märgata oli :twisted: )

GTVx2 vähemalt (üks on teadatuntud siinsamas, teine oli punast värvi ja mõnda aega müügis)



33 :twisted: :twisted: :twisted: kah olemas ju 8)



diisleid ei arvesta (s.t. tegelikult kõik AR diislid on juba mõnikümmend aastat turbineeritud... võin küll eksida, aga vist esimesest diislist alates :lol: seega ei ole mõtet lugema hakata)



minu andmetel täts'it-> soovib keegi parandada :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#322
ts wrote:164x3 (VML-i endine) ja see must mis poolsurnuna kasti ootab lisaks siis veel üks punane, mis väga nutuses seisus mingi aeg tagasi piiri ääres müügis oli... :wink: ... :cry: kuna müügi hetkel oli seis vägagi nutune, siis enam seda elujõuliste autode hulka ei julge lugeda
166x4 (praeguseks juba)
75x 1 (Kalvo :twisted: )
155x1 :twisted: (ei ole enam just eriti tavaline-> vähemalt niipalju, kui märgata oli :twisted: )
GTVx2 vähemalt (üks on teadatuntud siinsamas, teine oli punast värvi ja mõnda aega müügis)

33 :twisted: :twisted: :twisted: kah olemas ju 8)

diisleid ei arvesta (s.t. tegelikult kõik AR diislid on juba mõnikümmend aastat turbineeritud... võin küll eksida, aga vist esimesest diislist alates :lol: seega ei ole mõtet lugema hakata)

minu andmetel täts'it-> soovib keegi parandada :roll:


75 aka kalvo oma seisab juba aastaid... käigukasti ei viitsi keegi kokku laduda... :(

33 on hetkel koostamisel turbiinita - tuevikus lisandub siiski ka turbiin ikkagi. :)

gtv teist eks. ma ei tea... see 1 liikuv on ilma arenduslootusteta, hea kui suudetakse liikumaski hoida... :roll:

164 siis 1 elujõuline, 1 pot liikuv ja 1 laip :roll:

155 raju potensiaaliga :) :)

166 :roll: - tea kas selle klassi autot keegi hakkab djuunima?



kokkuvõtteks on potiga 2 autot - 33 ja 155 :D

kalvo rõhukeeramisideest ma ei ole kuulnud nagu...

ja muudes omanikes masinates ei ole tuttav piisavalt et ennustada... aga pigem panustaks standardseadele...



kokkuvõtteks

:roll: :roll: :roll:

:(

:):):)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#323
164/166/GTV TB potensiaalipiir on 480bhp (esiveoliselt suht raskele autole natuke liiast)



33 vaevalt, et mingi suurema lataka rõhku omale selga saab (see mootor mudrustub suhteliselt lihtsalt)



155 on jõudnud juba tõenäoliselt 300 piirile (ehk siis piirile, kust iga järgnev +20bhp on suhteliselt riskantne ning kulukas-> mitte et senised ei oleks tõenäoliselt kulukad olnud)



samas ei saa jätta tähelepanuta, et teoreetilisi TB võimalusi tuleb veel (1,8TB Brera/159 peal 8) ootame ikka veel... äkki tuleb rohkem)



samamoodi ei tasu unustada, et EHK tuleb veel mõni :twisted: TB mõne aja peale juurde (kas siis kellegi garaazist mõne hea idee näol või treileril euroopa avarustest 8) )



Kalvo tõenäoliselt aga ei sõida täiesti tehaseseades (haihtuma kippuv kast ja sidur nagu viitaks sellele :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#324
spekuleerin

kalvo auto ei ole päris poeskäimiseks kasutusel (ei ole ka päris 100% poeseades minule teadaolevalt)



aja jooksul hävineb ka standardseades auto sidur kui teda sportlikult kasutada (v kogenematult kasutada - selle spatus kalvot ei kahtlusta) ja 75 käimakoti sünkronid :D - tead ise ju... 33 on sama geniaalselt sünkroniseeritud.



kast laiali kuna hammakad puuriti kergemaks... mitte ei sõidetud laiali - minule teadaolevalt ;)



kõrge pot auto... pidi eelmine aasta 100% kokku pandama, kuna saugal vaja sõita... ootame ja kannatame... see aasta 3x sauga... loodan, et seekord skohal!



kalvo 75 on minu jaoks VÄGA PÕNEV auto... põnevam kui harti vabahingaja...



ja Arturi 33 on ka huvitav projekt, hoian pöialt

ja kui hr KK oma 155 ükskord kokku saab, siis hoidke piip ja prillid



3 pot kiiret turbiinalfat

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#325
E.T. wrote:spekuleerin
kalvo auto ei ole päris poeskäimiseks kasutusel (ei ole ka päris 100% poeseades minule teadaolevalt)

kalvo 75 on minu jaoks VÄGA PÕNEV auto... põnevam kui harti vabahingaja...


seda just mõtlengi->et ei ole tavaseades :lol:



Mis Harti vabalthingavat puudutab, siis see on teistpidi huvitav auto... eriti siis kui see lõpuks omale saab conversion kit'i peale :roll:



tegelikult kõik Hart'i autod on teistpidi põnevad (isegi väga väga :twisted: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#326
viimane lause mis hart 75 kohta on öelnud minu kuuldes ei sisaldanud liigset optimismi tuleviku osas...



ei välista et seisukohad on taas muutunud ja optimism taastunud



nõustun 100% - autod on hr hartil huvitavad !

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#327
ts wrote:33 vaevalt, et mingi suurema lataka rõhku omale selga saab (see mootor mudrustub suhteliselt lihtsalt)


mis seal 33 bokseris nii õrna on?

suurabudel keeratakse kahesest bokserist 200kW välja rõõmsalt...





:roll:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#329
E.T. wrote:mis seal 33 bokseris nii õrna on?
suurabudel keeratakse kahesest bokserist 200kW välja rõõmsalt...
:roll:


Arbuusimootorid on projekteeritud ja ehitatud turbineeritutena :wink:



AR boxerid on projekteeritud vabalthingavana... ja suhteliselt odavatena kergeid autosid meeldivalt liigutama :wink:



julgen veidike kahelda, et iseturbineeritud mootorile eelneb põhjalik projekteerimise ja testimisfaas :?
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#330
:D

mis ei vähenda AlfaBoxeri projekti põnevust

kõike ei saagi alati mõõta kasuteguriga õnneks



arbuusid on huvitavad jah... pätid tõstsid nüüd töömahu 2,5 peale ja poeskäimiseks on turvaliselt saadaval 169kW



___



joonealune jutt

hr TS - arbuusi 4vedu on mulle arusaadav, testitud, töökindel, kannatab nii kruusal, mudal, liival kui asfaldil kihutamist jms... kuidas sinu kaine insenerimõistus teda hindab võrreldes ntx vanakooli Q4 veoga võrreldes?



___

___



kahe joone alune jutt



hari harimatut, valgusta valgustamatut:

KAS uuekooli Q käib torseni peal ja kasutab lukkude asemel abs andureid ja pidureid (loe veojõukontrolli).
cron