Ostetud sai ta 2006.a. oktoobris. Esimesest hetkest kui seda mudelit nägin hakkasin tahtma. Kui aus olla siis oli mul tuline võitlus 2 erineva 145 vahel. Üks oli siis see, mille lõpuks ostsin ja teine oli musta värvi boxer mootoriga ja 76kw. Aga nagu selgus , oli sellel mustal väga palju teha. Otsustasin QV kasuks.
Mootorist siis: 2.0 liitrine TS 114kw Quadrifoglio Verde variant, tava 145 2.0 TS' l on sipa vähem kw- tervelt 4 hobust vähem

All on siis 15" orig alukad (suvel Alessio Monza 15" alukad). Vahetatud sai kohe mootoririhmad ja muud värgindused, mis tavaliselt rihmavahetusega kaasnevad. Õli on hetkel sees sportautodele kohane, paksema viskoosusega Castrol 5w-60. Seega tavaliselt lasen sipa rohkem soojeneda kui sõitma hakkan. Vahetatud on tagumised amordid, roolilati ots, osad tagumised puksid ja laagrid, 3 summutipütti alates katalüsaatori eest ja terve summuti torustik. Pandud ette uued kojameestevardad, originaalidel ei saanud tava poest ostetavaid kojamehi külge panna


Sõiduomadustel kindlasti parim millega ise seni sõitnud olen. Olen proovinud enamus sakslasi ja mõned korealased ning prantslased. Siiamaani sõidumõnu poole pealt pole vastast olnud


Alfa 145 QV on suht haruldane vähemalt Eesti teedel, kui mitte ainus

Armastan seda autot!

Pildid möödunud suvest:
http://slicer.planet.ee/Alfa/Paremad%20pildid/