156 2,5l saaga

#31
ütleme siis nii, et kõigi ülanukkvõllidega mootorite sisud, tööpõhimõte jne jne on täpselt ühesugused :lol:

klappide läbimõõt ja asetus, küünlade asetus jne jne võivad mingil määral varieeruda



kas see 3000.- on siis väidetavalt ainult ühe klapi kohta :shock: ???
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#32
Ei, see on pead maha (ja- ja mõlemad :) ) ja kõikide klappide sobitus. Ja töö aind 3000 .-



Muidugi tuleb uurida aind, mis maksab tihendite sari.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#33
soomlased näiteks müüvad sellist 285 EUR...


Image


ja täiskomplekti 365 EUR


Image


:) odav ei ole, kuid.... see eest ei ole tegu tuubist pigistatud silikooniga :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#34
bnd - kuni viha jagub pane see auser põlema. kamp mõtetuid pedesi, kes peale arvete muud ei tee, alustades mõigu urmasega ja lõpetades sealse teenindusletiga mis elas üle paosalu lahkumise... ÖÄKKK!

156 2,5l saaga

#35
Nüüd kui Paosalut pole seal enam, jäi nagu asi seisma seal, keegi ei tea enam midagi millestki :? Nimelt tellisin mingi poolteist kuud tagasi 156 tagumise püti summutile, pidi kohale jõudma max kuuga, aga kuna paosalut, kes viitsis mu autoga tegeleda, enam pole, jäängi vist seda sumpsi ootama :D Helistasin, kus maal on summuti, öeldi et teel kusagil :D Ma ei tea kas teile tundus Paosalu normaalne mees olevat, aga mulle tundub et ainuke kes seal tundis huvi alfade vastu oli just tema

156 2,5l saaga

#37
nu-need kork tihendid pead ilmdingimatta ostma uued...ja ka plokikaane tihendid-aga soovitan soojalt mitte osta originaal sk tihendeid vaid osta need parem eraldi mõõdu järgi-tuleb kõvasti odavam.... aga räägi palju sl kw on? ja veel säärased detailid mootori kohta-ja aasta arv.... siis saan kysida kohalikust poest...-siin on kohati yllatavalt odavaid asju....

156 2,5l saaga

#38
minge faktosse. varuosi küsige selle laivi käest, kui võimalik, sest see mees on jälle mingi bossi poeg (kusjuures on ka) ning loomulikult väga autovõõras, aeglane ja loll.



mõigu urmas on mõigu reinu poeg vms ning rein on boss. loomulikult on urmas autode vallas samasugune võhik nagu rein ise.



auserisse ma oma nina enam ei pista. küsisin 164 termostaati (igaks juhuks, kuna faktos ei olnud koha peal). oma eelmisele alfale ostsin auserist 730.- eest, nüüd küsisin faktost kus maksab see ikka 730.- ning nüüd auseris otsis mees mulle 10 minutiga välja "õige" termostaadi, mis maksis 1040.-. :D

"ahhhhhh... lõpeta ära", lausus mags ja sammus faktosse tagasi ning tellis termostaadi.

156 2,5l saaga

#39
Nii nüüd teada lõplikult, et klapid kolviga koos, kõik vaja teha :(



Seega kas saab ise ka kuskilt juppe osta, et ei peaks ametlikult ja mitte väikese raha eest esindusest ostma.



Või pakub keegi kuskil 2,5 l mootorit 156-le.



Või palju läheb siis maksma klapid + jne, et see vana mootor sõitma saada



Või kas sellel on üldse mõtet, tuua kuskilt piiri tagant uus.



Jne. Ühesõnaga juhe koos. :?



Nüüd kus ilusad ilmad, et poosetada alfaga pean sõitma pegooga.



Krt naise silmis mehe väärtus kohe kukkus :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#43
Olen avatud kõigile pakkumistele, mis aitavad masina taas sõitma saada...



PS abiks või tel 56 626 020



Nüüd aga natuke sellest veaotsingust: minu jaoks natu kahtlane



!. Algul oli jutt, et rihm üle hüpanud ja vaja vahetada rihm ja õhulugeja, mis olla täitsa surnd juba.



2. Nüüd öeldi, et ikka rihma ülehüppamine palju jama teind- nimelt kõik klapid ja kolvirõngad ja seal sisemuses olevad tihendid tahavad vahetust. Mõõdeti silindri rõhud ja tulemus 3,5-5 atm.



Nüüd aga parim pala: mootori juures ei olevat nad midagi peale diagnostika teind- kuidas? kas nad mõõtsid siis rohku üle hüpanud rihmaga või?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#44
soovitan hankida mõne asjaliku venna kes asja jagaks....-surved ära mõõdaks ....ja ka märgid paika sätiks...-minu ostetud 33-mel 1,7 16V oli miski jorss kõik märgid valesti kokku pand mis kannatas panna.... ja nt venna 164-jal 3,0 24V oli 1, 4-jast nukkvõllist 2 hamba võrra paigast ära... sai märgid paika...rihm uuesti ära pingutatud...ja käib siiani... ise lähen varsti tartu yhte remondifirmase tööle...-aga see ilmselt sulle liialt kauge...-muidu tsekkaks ise kindlalt yle asja...

156 2,5l saaga

#45
saaga jätkub...



Auser auto esindaja: "Katki teie auto mootoris ei ole midagi, kõik on terve. Teie auto mootor on KULUNUD. Silindrites puudub kompresioon. Kompresiooni ei teki silindrisse kuna kolvirõngad ja klapid on kulunud. Sellepärast on neid vaja vahetada."



Seega lihtsalt teepeal auto mõtles, et nüüd olen kulunud ja jäi seisma.



Tegelt täna peale 3 h uurimist teises teeninduses sai selgeks, et väntvõll on pooleks :( Mootori esimese poole märgid, kus rihm peal jookseb- on kõik paigas, aga kui vaadata käimari poolt siis pole seal näha mingeid märke, st vänt pooleks.



NORM ju :)



Tegelt tuleb ikkagi minna uue mootori teed....



Kes olid need inimesed, kes mulle uut mootorit pakkusid võtke ühendust, kuna numbrid on kadunud....



Seega väga- väga valus laks......
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)