O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari

#16
rizto wrote:To Alfistiman :!:

Ma vaatan Te siuke Targem Alfa mehike ! Ma ise alles algaja pole nagu neid mootoreid teinud ! Ehk pajatad mulle natuke asjast suur valgustaja härra :?: :)

Kuda seda õhuvõttu suurendada :?:
Kapremont :?: Nagu siis kolvid ,rõngad ,klapid ,tihendid ja rihmad
Ploki ja klappide lihvimisega ma hakkam ei saa kuna pole näinudki kuda neid lihvitakse :oops: :cry:
Väljalase suurendamine :?:

Ja äkki oskad öelda kes sellise töö ära teeks ka ,äkki Teie?




Mis tark ma nüüd olen, lihtsalt ise tegin nii:

mootor juppideks - kõik jupid (no enamus :D ) pesin puhtaks - isegi ploki sain seest heleroheliseks :P

vahetatud sai: kõik saaled, klapisaaretihendid, kolvirõngad, rihmad, tihendid. Klapid sai pesasse ilusti sisse lihvitud- muidugi ka klapivahed reguleeritud. sisselaskekollektori kanaleid sai suuremaks puuritud. Uued püksid ostsin ka sest sumpa peab korras olema, suuremat toru polegi vaja sest alfal see niigi sportvariant, vähemasti minu omal oli :roll:

Veel nipet näpet mis esimese hooga meelde ei tule.

Aga tulemus - 8500 astus pöördesse ja Tartu mntl 190km/h 8)



Sinu alfat ma kahjuks ette võtta ei jõua, sest kodumaa kaitsmine ootab ees :D

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari

#23
originaalis kuskil 6000-6500pööret peaks nt alfa 33 olema... ja piiraja on tsentrifugaalne....jagaja rootoris.... 7000 tykib mootorile juba liiga tegema... aga nu....kui tahta siis 8000-ni veel kannatab ära... viga selles et klapi vedrud ei suuda klappi tagasi nii kähku vedada... vaja tugevamad klappi vedrud panna... siis saab ka pöördesse rohkem lasta....

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari

#25
Alfa boxer ongi pöördepill -> väike ja hästi tasakaalustatud.

mingisuguses välismaasaidis oli juttu 33-de lõppkiirusest võinii et palju keegi kätte on saanud, 1,3-l oli keskmine 200km/h :shock:

aga mis veel rohkem silmad punni ajas oli see et üks kodanik kirjutas 260km/h @ 9500 rpm, tehke omad järeldused :lol:

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari

#26
alfistiman wrote:mootor juppideks - kõik jupid (no enamus :D ) pesin puhtaks - isegi ploki sain seest heleroheliseks :P
vahetatud sai: kõik saaled, klapisaaretihendid, kolvirõngad, rihmad, tihendid. Klapid sai pesasse ilusti sisse lihvitud- muidugi ka klapivahed reguleeritud. sisselaskekollektori kanaleid sai suuremaks puuritud. Uued püksid ostsin ka sest sumpa peab korras olema
Millisest firmast jupid ostsid ja kus tehti lihvimine, puurimine?

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari

#27
andre wrote:
alfistiman wrote:mootor juppideks - kõik jupid (no enamus :D ) pesin puhtaks - isegi ploki sain seest heleroheliseks :P
vahetatud sai: kõik saaled, klapisaaretihendid, kolvirõngad, rihmad, tihendid. Klapid sai pesasse ilusti sisse lihvitud- muidugi ka klapivahed reguleeritud. sisselaskekollektori kanaleid sai suuremaks puuritud. Uued püksid ostsin ka sest sumpa peab korras olema
Millisest firmast jupid ostsid ja kus tehti lihvimine, puurimine?


jupid sain faktost, puurisin ise, tuttav viis kuhugi lihvima selle vända, ma täpselt ei mäleta kuhu :roll:

O: Alfa 33 1,7 mootori ja käimari

#28
nu jah...kõike on võimalik teha...aga põhimõtteliselt on see võrri forseerimine... :lol: ja huvitav kui pikk oli see maa kus saavutati see 260??? :lol: -eestis annab ilmselt nii pikka sirget leida..ja kui leiadki siis paljalt 33 originaalis muutub ilmselt lihtsalt juhitamatuks... see on kompleksne töö, mis sisaldab vedrustuse ehitamist...PIDURITE ringi tegemist jne..jne.. ja suurt rahakotti loomulikult ka... :) aga tehnika arendamine on muidugi iseenesest tore, edu teile :twisted: kui 260 kätte saate andke märku :!: