Isiklik kogemus-> kui mootor pole kunagi varem mingit keemiat kasutanud, siis esimene surts võib viia selleni, et auto sarkofaagistub
seega-> kui alustad keemilisi eksperimente, siis mitte etteantud kogustega vaid natuke lahjendades...
Kat kuumaks-> enne mõõtmist 3 min pöörded umbes 3rpm peal (kui kat hästi toimib, siis saad peale seda enamvähem 0 HC&co tulemuse)
EGR-> saatanast sigitatud mänguasi, mis retsirkuleerib väljaheiteid ->ehk siis saamaks võimalikult väikseid väljaheitegaase lastakse osa neist sisselaskesse tagasi... 90% ulatuses annab süsteem alla 7-8 aastaga ning hakkab seejärel tapma õhulugejat/lamdat ning seläbi katti
tööpõhimõte on selles, et kui mootor on soe ning lamda näit normis laseb klapi solenoid jõudumööda põletatud gaase sisselaskesse, kust need jõuavad silindrisse ning peale põlemist kontrollitakse lamda näite ning regulleritakse õhu/väljaheite/kütuse suhet (umbes nagu Rikkad ja Ilusad-> kui reitungud langevad, siis tapetakse mõni osatäitja ning pannakse lesk kellegi teisega paari... kui siis reitingud langevad, siis äratatkse osatäitja jälle ellu jne... Kui nüüd aga EGR peaks ära surema siis tuleb selline Buffi moodi seep, kus laibad ringi jalutavad ning lõpuks oma seriaali teevad)
Pildimaterjali:
Rikkad ja Ilusad
Baffi
mmmm...
seep kus ainult surnud ringi kõnnivad:
Tegelikult ma olen normaalne....