läbu käigukastide teemal

#16
DSG



topeltsiduriga järjestiklülitusega robotiseeritud manuaalkast



kasutatav lisaks sõiduautodele ka VAG traktorimootoriga bussilaadsetel asjadel ning ...



... 16.4 peal :lol: kust see alguses tuligi :wink:



MASENDAVALT kiire käiguvahetus on tingitud sellest, et kasutatakse kahte võlli ning kahte sidurit, seega on iga seesoleva käigu kohta sidurdatud nii käik alla, kui käik üles (ja kogu käiguvahetus toimubki vaid nn siduripedaali päästmisega-> ehk siis seesolev käik sidurdada ning sidurdatud käik valla päästa)
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

läbu käigukastide teemal

#17
ts wrote:DSG

topeltsiduriga järjestiklülitusega robotiseeritud manuaalkast

kasutatav lisaks sõiduautodele ka VAG traktorimootoriga bussilaadsetel asjadel ning ...

... 16.4 peal :lol: kust see alguses tuligi :wink:


oot oot kas 16.4 tähendab AR164 siis tekib minul igatahes haiglane huvi küll, kohe lähen pulssi mõõtma, validool on juba keele all 8)

läbu käigukastide teemal

#18
:roll:



16.4 = 16 silindrit 4vedu



lisaks punasel taustal kirjutet tõenäoliselt üldse maailma parimaid autosid ehitanud prantsuse kodaniku nimi :roll:



päris autodest tooks välja:

41 afkoorss
Image
35 otseloomulikult
Image


49
Image
ja loomulikult ka 110


Image


ning 112


Image


110 ja 112 ei oma mingit sugulust samanimeliste ladadega :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

läbu käigukastide teemal

#20
inz164 wrote:jumal tänatud mul niigi raha vähe 8)


:mrgreen:



type 41 Royale võiks ju ära küll ampsata... asi see 22 miljonit eurot siis ära pole (napoleon coupe hinnanguline müügihind)



käigukastiteemasse kah-> type 41 omas nii elastset veoallikat, et kast oli sünkroniseeritud liikuma vahemikus kohalt kuni 120km/h 2 käiguga 8)


Image


p.s. kiirustage-> üks on siiani kadunud :roll: viimase info kohaselt oli see roadsterkerega sõiduk, mis tegi avarii ja viidi kuhugi hoiule (kuhu see ka jäi-> arvatakse küll, et selle legendi näol oli tegemist autoga, mis jõudis lõpuks otsapidi ühendriikidesse, kus see lammutusest leiti ning taastati, kuid see pole lõplikult kinnitust leidnud)


Image
Tegelikult ma olen normaalne....

läbu käigukastide teemal

#23
ts wrote:DSG

topeltsiduriga järjestiklülitusega robotiseeritud manuaalkast

kasutatav lisaks sõiduautodele ka VAG traktorimootoriga bussilaadsetel asjadel ning ...

... 16.4 peal :lol: kust see alguses tuligi :wink:

MASENDAVALT kiire käiguvahetus on tingitud sellest, et kasutatakse kahte võlli ning kahte sidurit, seega on iga seesoleva käigu kohta sidurdatud nii käik alla, kui käik üles (ja kogu käiguvahetus toimubki vaid nn siduripedaali päästmisega-> ehk siis seesolev käik sidurdada ning sidurdatud käik valla päästa)
::pilt::


on plaan ühte 3 seeria baierlast lähiajal näppida millel omaniku väitel on dsg küljes ;)

läbu käigukastide teemal

#24
E.T. wrote:teised 2 võiks ka oma süüte ümber ehitada 1,8T coilpackide peale ;) - ei ole väga kontimurdev upgrade - aga tagab muretuma elu.


:mrgreen:



Busted! :lol:

Viimase pildi ümberehitamine coilpackide peale oleks tõenäoliselt viimane asi, mida Sa teeksid :lol:



Tegemist nimelt pildiga S1 kapoti alt :roll: (kui vaatad, siis seal on kuidagi üsnapalju vaba ruumi
Tegelikult ma olen normaalne....

läbu käigukastide teemal

#25
E.T. wrote:on plaan ühte 3 seeria baierlast lähiajal näppida millel omaniku väitel on dsg küljes ;)


:mrgreen:



Busted Again!



BMW sõimab enda kasti SMG-ks :lol: ning see on ühe siduriga ja kas kuue või seitsmekäiguline :roll:



DSG on topeltsiduriga (BorgWagneri toodang) ning baieri sõidukitel kannab see tähist M DCT (getrag) ning on saadaval vaid uutele (al 2008 veebruar) M3 indeksiga tulevatele sõidukitele



Kui Su tuttaval on M3, siis :roll: naiss.... (kui tegemist aga ei ole max paari kuu vanuse sõidukiga siis on sellel siiski SMG-> ehk siis ühe siduriga kast)
Tegelikult ma olen normaalne....

läbu käigukastide teemal

#26
viimasel pildil ma jõllitasin sisselaset, mis ilmselgelt ei ole ei iseehitatud ega ka RS pealt tuttav porsche tükk...



aga kuna kohe ei kangastunud 4 rõngast siis jäi silma turritama see vana kooli jubedus süütena :D



FAKKK

S1 - rariteeti ei solgita mõistagi :D see jääb nagu on, sinna keeratakse lihtsalt iluaid uusi ja säravaid tükke külge ;)



AGA



et mitte vait olla siis teisel pildil oleva S2 kaanealune vajaks ikkagi coilpacke :P ja ega sisselase mis ei sunniks kogu sisseminevat õhku praadima väljalaske kohal ei teeks ka paha :D

läbu käigukastide teemal

#28
toyota land cruiser

mitsubishi pajero

subaru forester ja outback

jne



leiab neid autosid küll!



kalvo on väitnud ka mitusada tuhat sõitnud subarute sildades leiduvat veel tehasest monteeritud detaile.





____





paljukirutud vag B5 esisild sai 190 peal uusi detaile (selle kontserni läbi ajaloo kõige sitem esisild üldse linnalegendi kohaselt). kalvo lõtku ei leidnud... hmk autos leiti. peale seda oli ka kadunud aegajalt kummitusena kostnud kerge kobin.



____





Alfa on super mõnus auto - meie riigi ja kohaliku omavalitsuse poolt pakutava HOOLIMATUSE suhtes kodanikesse seda kahjuks väita ei saa...





-e-

läbu käigukastide teemal

#29
uhh, ts, aplodismentõ

ehk valgustad ka selles osas miks Porsche lemansikatel kaheksakümnendatel kautatud PDK massidesse ei läinud ja kas need PDKd olid Getragi toodetud?

Ja mis p.... pärast see järjestiklülitus autodele üleüldse nii hilise asjana on inseneeritud. Tsiklitel on see juu nii umbes aegade algusest saadik :roll:



Naeh, jäi näppu OOOO viimase hetke saavutus. Kusjuures korraga on ikkagi vist üks käik eelvalitud :shock:


Image

Image
cron