AR155 plokk

#17
:roll:



seda küll-> alati on muidugi alternatiiviks kõik jahutussärgi komponendid maha võtta ning korraliku survega läbi pesta (kinnise jahutussüsteemi baarine rõhk ei ole just eriti suur surve-> kui sealt tükke ka irduma peaks, siis jäävad need kindlasti kuhugi mujale kinni :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR155 plokk

#18
kuis a võrdled radika hinda ntx moto uuesti lahtivõtmisega, sest kaan kõver, siis...



ei olegi nii kallis enam ;)





OOOO saab täna uue radika - sest on imepisike leke... kuuga valgub alla liitri välja...



aga ma ei taha ka olla olukorras kus keskuvel kuskil hiiumaa läbimatus metsas lärts mahla välja lööb...





radikas alla 2 keeksi... keenud V6 nõu shit... ei taha teada!

AR155 plokk

#19
Võtan radika maha koos paisupaagiga ja teen korraliku pesu siis vaatame mis edasi saab.

Selline asi veel oskab öelda keegi kui mootor on töödanud ja siis paned seisma ning mõõdad kohe õli taset kui palju on tollel hetkel karteris õli vist väga vähe :shock: ja kui kaua peab auto seisma kui saab õige õli näidu. :wink:

AR155 plokk

#21
cyber wrote:Lase ikka mingi 5-10 minutit seista, siis jõuab õli alla vajuda.


ja auto peab enamvähem loodis olema.



Muuseas-> õli on soovitatav kontrollida siiski külma mootoriga :wink: Alfadel ei ole sooja õli taseme näitu.



P.S. soojana õli paisub, seega on tase kõrgemal... kui nüüd selle järgi vaadata, et õli on kriips üle min, siis külma mootoriga on asi natuke kurjasti
Tegelikult ma olen normaalne....

AR155 plokk

#23
kas sellel mootoril on ka vahetatavad hülsid ja oskab keegi öelda mis on nende orienteeruv hind :wink:



selline asi ka veel et sai soojale mootorile õli juurde valatud näitas ülemist mõõtu nüüd tükk aega seistes näitab kuskil veerandi juures.



Kui on mootorile tehtud pesu kas siis pesuaine jäämisel karterisse on ka õli kadu suur kuna pesuaine on vedelam kui täis sünteetiline õli et kaob mootorist ära

AR155 plokk

#24
ei tohi sealt midagi kaduda

pesuaine peaks koos vana õlisogaga piisavalt välja jooksma, et mitte edaspidi nalja valmistada





kui tahad EKSTREEMPESU mootorile, siis keera küünlad maha, lase õli välja,

julge mees kallab nüd diislikütuse õli asemele ja keerab mootorit ringi...



lahti tuleb kõik...

võib saada puhtaks

võib saada täiesti ummistunud kanalid...





:D risk on teostajal.

AR155 plokk

#25
:roll:



õli tasub alati kontrollida samadel tingimustel-> ehk siis kui sooja mootoriga lisad, siis ka kontrolli sooja mootoriga :wink:



Pesuainega saad igasuguse sodi õlikanalitest ära ning kahjuks võib ka juhtuda, et mõnest tihendist lahti :(



Aga voolavuse osas-> otsi kuskohast õli kaob, kui ühtegi leket väliselt näha ei ole, siis pakuks klapisääre tihendeid pigem (selle pildi saad heitgaaside mõõtmisel selgeks.)



Hülsside vahetatavuse koha pealt jään vastuse võlgu... minu mälu järgi ei ole vahetatavad (aga võin ka eksida...)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR155 plokk

#27
deuce wrote:Võtan radika maha koos paisupaagiga ja teen korraliku pesu siis vaatame mis edasi saab.
Selline asi veel oskab öelda keegi kui mootor on töödanud ja siis paned seisma ning mõõdad kohe õli taset kui palju on tollel hetkel karteris õli vist väga vähe :shock: ja kui kaua peab auto seisma kui saab õige õli näidu. :wink:


mis radika pesust sai 8)



mul tuli meelde, et laki tänaval saab radika elemente vahetada

kallis see eriti pole volvo vdeoauto radika elemendi vahetus oli

3 tuhhi juures hind 8)

AR155 plokk

#29
heitgaasid olid paigast ära jah kui käisin ülevaatusel :shock:



eks tuleb siis diagnostikas ära käia



Aga enne peaks trk-sse helistama ja uurima asja mis protsessid nemad minu autol tegid koos plokikaane ja selle tihendi vahetamisel.





Kui suur on tõenäosus et plokikaas uuesti kõveraks läheb ja palju ta kannatab keetmist

AR155 plokk

#30
kõveraks läheb, kui kuuma saab, kui sul sellega probleemi pole olnud, siis suure tõenäosusega ei lähe kõveraks. Kui aga mahlad endiselt segamini on, siis on võimalus, et vana tihendit ei puhastatud korralikult ära alt (ma olen kuulnud juttu ka sellisest vahetusest, kus isegi vana jäänuseid vahelt ei võetud, tõsteti pea, pisteti teine tihend vahele ja laks, kaas peale tagasi..:), see ei ole nüüd kuidagi antud looga seotud asutuste teema). Pingutati valesti võibolla, tihend oli vigane... kõike võib olla.



Mootori sisepesu on samas ka üsna ohtlik, kui seal eelnevalt jumal teab, mis ajast asfaldikiht sees oli. Äkiline kraam paneb kõik selle sodi liikuma ja siis on ummistused kerged tulema.
Eesti Saabiklubi ja foorum