#587
by bnd
Täna siis sõitsin 1/3 päevast Breraga. Alljärgnev on väike kokkuvõte/ülevaade kogetust.
Kuna mügiinimestega leidsin kiirelt ühise keele, ei olnud demoauto enda kätte saamine erilist pingutust vajav. Paberid-võtmed ja head teed!
Alustuseks, teen auto ukse lahti ja vaatan, kes krt on sõitnud, iste niiiii ette aetud, no ei ole võimalik kuidagi saada rooli taha. Õnneks täisel iste, ja nupuvajutusega sõidan istme tagasi. Nii nüüd kohal! Istun sisse ja ega uue autoga st sellisega, millega tagaots pole harjunud, on suht raske alguses õiget asendit leida. Sõidan üles alla, selga siia-sinna, põlvetoedüles-alla jne. Ok korras ja käivitus. Ähhhh? See ongi see 3,2? tiba pettumus. Aga see ka aind selle pärast, et gta annab end kohe kuuldavalt teada, et ta käivitus, sellel näed aind tahhokalt.
Sõit... Ütleme kohe otse välja- väike pettumus. Kindlasti on oma osa selles ka masina suures kaalus ja gta poolt ära hellitatud minekus. Kui lapatsit anda, siis no ei ole “seda” tunnet, et kapoti all on 260 hp, samas aga kui kiirenduse ajal vaadata spidomeetrit, siis kerib ikka kiirelt üles. Linnast välja minnes oli 2 käik sees ja ootasin linnapiiri lõppu, et siis 55kmh pealt lükata nii kuis tuleb. Vajutan ja mõtlen ise, et millal siis nüüd liikuma hakkab...... Vaatan spidot 105kmh?!? kust see tuli, tõmmet ju ei tunne? Nagu ka esindaja ütles- raske ja mugav, st tunned nagu sõidaks klass suurema masinaga ja see tunne on õige. Masin on mõõtmetelt väike, aga samas on ta raske ja tema juhitavus on nagu suurtel keskklassi masinatel. Kuna gta-l on tunda kohe kiirendamisel kui saabub 3500rpm ja siis hakkab elu. Brera veab aga kohe alt ühtlaselt piirajasse välja ja ei ole kuskilt seda “lauaga selga” tunnet.
Muidugi pean kohe ütlema, et kiirenduse ajal on kuulda häält ja see on ILUS, nagu olema peab. Muidugi istmed on SUPER, lihtsalt nad nii hästi sobivad, et sa ei loksu ega kõigu kuhugi. Peale nii 1,5 tunnist sõitmist hakkas juba masin nagu oma tunduma, leidsin juba õige istumisasendi, sain käiguvahetamisega hakkama ( LUMAN- see pole sinu viga, et sa kiirendmisel ei saa 3. käiku sisse. Ma ka ei saa!!!). Tal on käiguvahetus, kuidas öelda, vajab harjumist. St 2-lt lükata kolmandale ei ole see võimalik lükates diagonaalis üles, vaid tuleb teha “üles-parem-üles”.
Ei, ärge nüüd lugege mu jutust välja, et see on jama masin. Masin on väga hea, ilus, kiire. Abimehed välja lülitades on võimalik teha taga isegi jõulibisemist. Tal on olemas suur hulk hobuseid kapoti all, millega pole niikuinii suurt teha, meie kiiruspiiranguid arvestades. 0-100kmh aeg on tegelt tähtis aind foori alt kiirendades, tegelikus elus on meil palju rohkem vaja kiirendust, mis on vahemikus 60-120kmh. Möödasõidud, väljakiirendamised jne ja seal juba kiirendusest puudust ei ole. Ja muidugi need pilgud, mis saadavad sind tänaval. Kui poleks juba Alfa roolis karastunud, siis arvaks, et mul midagi viga on, et kõik vahivad. Ideaalis oleks masin gta kaaluga ja brera sisuga, sest mulle lihtsalt need istmed sobisid nii ülihästi (gta omad on korvid ja kõvad kui kivi).
Kindlasti kui ei omaks gta-d oleks siin aind kiidulaul. Tänase sisuga: gta 3-brera 2.
Aga härrased, testisõit jätkub. Veel homme olen 159 2,4 diisliga ja aut kastiga sõidus. Kuna paberil on selle diisli näitajad suht muljet avaldavad. Ja veel see nädal tuleb sõit ka 159 Q4-ga. Karta on, et see masin murrab gta.
To be continued...
Teie isehakanud testisõitja
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
