156 puterdab

#2
:roll:



diagnostikasse (esindus või TRK)-> siis saad teada :wink:



asi siis selles, et koos pihustitulukesega lülitatakse ECU avariireziimi (sõiduks lähimasse remonditöökotta) ning selle põhjuseks on tavaliselt "tõsine" viga (kas õhulugeja, süütepool vms), kuid võib olla ka midagi ülimalt lihtlabast :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 puterdab

#6
rturi wrote:selline asi, et 156 puterdab ja pihusti tuli põleb. gaasi vajutades poob nagu kinni. kellel on kogemusi?


las ma arvan - tuluke läheb põlema järsemate möödasõidukiirendustega, maanteel ntx, ja poob kuni kahe pooleni umbes, kolmest üle teeb mootor mõnuga urrrrrrr ja läheb? ikka on kogemusi, kuda teisiti 8)



midagi lihtlabast? :) esimese asjana 98 paaki ja anomaaliad vähenevad. teisena diagnosti, kuigi enne juhtmete ajju lükkamist saab palju asju ka vana kooli läbivaatusega kindlaks teha. trk-s neid patsiente nähtud küll ja veel, kes sama asja kurdavad. edasi küünlad, õhukululugejad, lõdvikud, filtrid ja muud värgid sarjast standardprotseduurid.

156 puterdab

#10
lamda+õhulugeja+kollektorilõdvik :roll:



emalt vaheta lõdvik ära (kui sealt lisaõhku tuleb loetakse nii õhulugeja kui ka lamda valevorstideks)



ehk siis vaheta lõdvik ära, tee reset (kas diagnostikaaparaadiga või siis klemmi eemaldamisega 45-ks minutiks, seejärel auto tööle natuke lased töötada ning seejärel 15min seisma ning paarutama. Kui peale seda veel lamda ning õhulugeja viga annavad, siis hakka alles nende vahetamisele mõtlema)-> julgeks pakkuda,. et üks nendest kahest on pöörfektli funktšonal



Edu!
Tegelikult ma olen normaalne....